Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on kun edes varttuneet kaupan kassat ei aina pysty pitämään naamaa peruslukemilla kun ostaa kumeja?

Vierailija
02.05.2018 |

Parikymppisten hihittelyn voi vielä ymmärtää mutta voisi kuvitella että yli 40-vuotiaat on jo sen verran kokeneita ettei hätkähdä siitä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkäisynä ollut kortsut viimeisen 5v. En ole törmännyt yhteenkään myyjään, joka olisi suhtautunut kortsupakettiin mitenkään erityisesti.

Vierailija
22/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori jonne kyseessä, kun kumien osto on jotenkin jännää, ja siinä pitää vielä kytätä myyjän ilmeitä.

Kasva aikuiseksi.

Ammattimainen myyjä ei ragoi mitenkään osti asiakas mitä tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsut kannattaa tilata. Tulevat halvemmiksikin 100 kpl erissä. Nuori naismyyjä, oikeastaan tyttö hihitti kerran.

Kuittasin että tihihiii ja panemisiin. Se raukka repesi täysin. Nauroi niin että vaikutti kohtauksen saaneelta.

Pyyteli välillä anteeksi seuraavalta ja sai niitä naurukohtauksia vieläkin. Tämä tapahtui kioskissa vuosia sitten.

Yksityisyyden takia on parempi ostaa ne kaupasta.

Yksityisyyden?

Lähikaupan myyjä näkee mitä ostat? Sama kauppa jossa käyt joka viikko. Kamerat kuvaa ostoksiasi ja kymmenet ihmiset jotka asuvat lähialueella näkevät ostoksesi.

Ei surkeampaa tapaa ostaa olekkaan

Vierailija
24/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsut kannattaa tilata. Tulevat halvemmiksikin 100 kpl erissä. Nuori naismyyjä, oikeastaan tyttö hihitti kerran.

Kuittasin että tihihiii ja panemisiin. Se raukka repesi täysin. Nauroi niin että vaikutti kohtauksen saaneelta.

Pyyteli välillä anteeksi seuraavalta ja sai niitä naurukohtauksia vieläkin. Tämä tapahtui kioskissa vuosia sitten.

Yksityisyyden takia on parempi ostaa ne kaupasta.

Yksityisyyden?

Lähikaupan myyjä näkee mitä ostat? Sama kauppa jossa käyt joka viikko. Kamerat kuvaa ostoksiasi ja kymmenet ihmiset jotka asuvat lähialueella näkevät ostoksesi.

Ei surkeampaa tapaa ostaa olekkaan

Ja vielä kun maksaa sillä plussa/s-jortilla niin kauppiaskin saa tilastot kortsuostoksista profilointia varten.

Vierailija
25/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kovin vainoharhainen ole? 😂

Vierailija
26/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomi ja tamponi..... aika huono vertaus

Kuin? Eiköhän tarkoitus ole laittaa sinne "pumpuliin"? Toki homoilla eri osoite. 

En nyt ymmärrä mitä erikoista kortsujen ostamisella on? Hyvä että ihmiset ymmärtävät käyttää niitä.

Vierailija
27/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harvinaisen komea mies ja aina kortsuja ostaessani naiset ikään katsomatta menevät vaikeiksi. Heh, voi tytöt, enhän minä teidän kanssa niitä ajatellut käyttää ;);)

Vierailija
28/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän kassalta voi kysyä onko teillä Sultan XL kumeja jos et niitä itse löydä

Vierailija
29/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kyselen nuorilta kassatytöiltä aina, että onko nämä nyt varmasti niitä extra isoja kondomeja jotka on suunniteltu kestämään kunnon rynkytystä.

Sitten voi kysyä osaako suositella jotain merkkiä. Minkä on itse kokenut parhaaksi.

Vierailija
30/30 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen harvinaisen komea mies ja aina kortsuja ostaessani naiset ikään katsomatta menevät vaikeiksi. Heh, voi tytöt, enhän minä teidän kanssa niitä ajatellut käyttää ;);)

No juuri meinannut kertoa samaa.

Kerran Lidlin nuori naiskassa sai jonkun hepulin, ja juuri säikähdin että alkaako se kohta risumaan itseään. Alkoi oikein itseänikin pelottamaan hänen kiihtymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi