Ei kai kukaan mies voi tosissaan väittää, että joku hänen opiskelukaverinsa tms. on viehättävämpi kuin huippumallit?
Tuo on vähän sama kun sanoisi, että pikaruokapaikasta saa parempaa ruokaa kuin gourmet-ravintolasta...
Kommentit (49)
viehättävä
Ihastuttava, miellyttävä, suloinen, herttainen.
Ei huippumallit yleensä ole kovin viehättäviä, eli hyvinkin mahdollista.
Varmaan ihan luonnollista. Huippumallista näkee vain kuvan, joten viehättävyys jää vähän arvailujen varaan, vaikka moni toki omalla tavallaan kaunis onkin. Se opiskelukaveri hymyilee ja juttelee, ja todennäköisesti oikeasti viehättää enemmän kuin kolho ja karu huippumalli muotokuvassa. Jotkut ei niin huippumallit sentään hymyilevät ja ovat muutenkin perinteisellä tavalla nätimpiä, joten arkisempi malli on todennäköisemmin muutenkin viehättävämpi kuin huippumalli.
Sehän riippuu, mistä tykkää. Kaikkien mielestä eivät anorektiset ja pitkänhuiskeat huippumallit ole kovinkaan viehättäviä.
Aika harva huippumalli on viehättävä, ei tule viehättäviä muita mieleen kuin Doutzen Krous. Suurin osa luisevia vaatepuita.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu, mistä tykkää. Kaikkien mielestä eivät anorektiset ja pitkänhuiskeat huippumallit ole kovinkaan viehättäviä.
Suurin osa malleista on normaalipainoisia eikä heillä ole anoreksiaa. Sen sijaan plus-mallit ovat lähes aina vyötärölihavia.
Ei kai ap tosissaan luullut, että huippumallit edustavat keskivertomiehen naisihanteita?
Malliksi ei pyri oikein kukaan kellä on yhtään mitään tietoja tai taitoja, joten sinne joutuu pelkkää jämäporukkaa. Kun liksat ovat alempia ku alepan kassalla ja vaatii paljon seisoskelua toimeettomina odottamassa yms vääntämistä ja kuten akkaporukoissa joissa kilapailu on alituistasosiaalinen elämä on yhtä helvettiä "työpaikoilla". Tosin nopeasti tottunee kovanahkaiseksi ettei liikuta enää yhtään ku haukutaan läskiksi lehmäki tms. Ne jotka ei oo ihan karmeita korppikotkia pääsee eteenpäin stockan mallistoihin tai lidlin mainoksiin.
Jos joku noista on aika erikoisen näköinen mm jotkut kasvonpiirteet ovat ylikorostuneet, pääsevät he huippumalleiksi ja kiinni isoihin rahoihin. Tosin niitä ei taida oikein maailmalla olla f1 formulakuskeja enempää ;) Et helpompi päätyä pörssiyhtiön johtajaksi.
Oletko koskaan tavannut yhtään huippumallia, tai edes tavallista mallia? Jos olisit, niin tietäisit, että ovat yleensä aivan liian laihoja normaalien miesten makuun, ja toiseksi "upea ulkonäkö" on kosmetiikkateollisuuden tuotteita.
Tiesitkö, että vaatteitten suunnittelijat ovat enimmäkseen homomiehiä, ja siksi vaatteitten esittelijät eivät ole kovin naisellisia ja tavallisia heteromiehiä miellyttäviä?
6:lla on outo käsitys normaalipainosta. Joissakin maissa on erikseen määrätty, että mallien pitäisi olla normaalipainoisia.
No jos latselee lehtien kansissa ja vaatemainoksissa poseeraavia malleja, voin sanoa, että melkein joka kauppateissulla näkee ulkonäöltään viehättävämmän naisen.
Juu, ja oma 45v vaimoni on minusta ihan oikeasti kauniimpi.
Muusta viehättävyydestä en osaa sanoa, kun en huippumalleja ole tavannut.
Huippumallit eivät ole automaattisesti kauniita.Niillä on jotenkin vain persoonallinen ja erikoinen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan luonnollista. Huippumallista näkee vain kuvan, joten viehättävyys jää vähän arvailujen varaan, vaikka moni toki omalla tavallaan kaunis onkin. Se opiskelukaveri hymyilee ja juttelee, ja todennäköisesti oikeasti viehättää enemmän kuin kolho ja karu huippumalli muotokuvassa. Jotkut ei niin huippumallit sentään hymyilevät ja ovat muutenkin perinteisellä tavalla nätimpiä, joten arkisempi malli on todennäköisemmin muutenkin viehättävämpi kuin huippumalli.
Tämä. Vaikka olisi kuinka huippumalli, niin pään sisältö ei välttämättä ole mitään kovin huippua.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja lapsia on. En ole huippumallin näköinen varmasti yhdestäkään kohdasta, mutta mieheni pitää minua hyvin viehättävänä. Vaikka meillä molemmilla on ikää reilu 40 vuotta, niin hän ei saa kahden ollessamme pidettyä näppejään irti minusta millään ja tunnen itseni kauniiksi hänen kanssaan. Näen sen jo hänen katseestaan. Viikonloppunakin teimme pihatöitä ja minulla oli päälläni farkut, vanha ulkoilutakki ja jalassa saappaat, mutta siltikin hän katsoi minua kuin olisin ollut upein nainen koko planeetalla. Juttelemme hyvin paljon ja viihdymme yhdessä, enkä usko, että mieheni edes ajattelee mitään huippumalleja tai missejä, saatikka minua heihin vertaa.
Onko tästä tullut joku teini-ikäisten palsta?
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä tullut joku teini-ikäisten palsta?
Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Vaikka olisi kuinka huippumalli, niin pään sisältö ei välttämättä ole mitään kovin huippua.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja lapsia on. En ole huippumallin näköinen varmasti yhdestäkään kohdasta, mutta mieheni pitää minua hyvin viehättävänä. Vaikka meillä molemmilla on ikää reilu 40 vuotta, niin hän ei saa kahden ollessamme pidettyä näppejään irti minusta millään ja tunnen itseni kauniiksi hänen kanssaan. Näen sen jo hänen katseestaan. Viikonloppunakin teimme pihatöitä ja minulla oli päälläni farkut, vanha ulkoilutakki ja jalassa saappaat, mutta siltikin hän katsoi minua kuin olisin ollut upein nainen koko planeetalla. Juttelemme hyvin paljon ja viihdymme yhdessä, enkä usko, että mieheni edes ajattelee mitään huippumalleja tai missejä, saatikka minua heihin vertaa.
Kun ketään ei kiinnosta. Olette joku ihan tavallinen pariskunta ja teillä menee hyvin, hyvä teille. Olette vaan epäkiinnostavia verrattuna huippumalleihin. Ja kirjoituksesi perusteella oman pääsi sisältö ei ole ihan huippua niin on kovin ennakkoluuloista nälviä kaunista ihmistä, että hän olisi tyhjäpää.
Miehesi kuulostaa vähän yliseksuaaliselta jos ei koskaan saa pidettyä näppejään irti sinusta millään yli 20 vuoden aikana kun olette kahden.. mutta ilmeisesti sovitte toisillenne.
Huippumallit ovat yleensä tosi pitkiä ja sen näköisiä, että mikää ei voi koskaa tyydyttää heitä.
En tiedä naisista, mutta miehenä kumpikaan piirre ei sytytä. Tuskin kukaan väittää, että ei haluaisi naida mallia, mutta mielummin naisin, jotain söpöä opiskelijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ketään ei kiinnosta. Olette joku ihan tavallinen pariskunta ja teillä menee hyvin, hyvä teille. Olette vaan epäkiinnostavia verrattuna huippumalleihin. Ja kirjoituksesi perusteella oman pääsi sisältö ei ole ihan huippua niin on kovin ennakkoluuloista nälviä kaunista ihmistä, että hän olisi tyhjäpää.
Miehesi kuulostaa vähän yliseksuaaliselta jos ei koskaan saa pidettyä näppejään irti sinusta millään yli 20 vuoden aikana kun olette kahden.. mutta ilmeisesti sovitte toisillenne.
Ei kiinnosta, vaikka se oli rehellonen vastaus aloitukseen?
Aloitusviestissä väitettiin, ettei kukaan voi tosissaan väittää että joku tavis on viehättävämpi luon huippumalli.
Kun tulee vastakkaisia mielipiteitä/kokemuksia, se ei sitten kiinnostakaan ketään?
Kummallista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vastauksen kirjoittajan kannattaisi pohtia itseään, vastauksesta puskee läpi niin voimakas aggressiivisuus ja riidanhalu. Ohis.
Ikävä kyllä kun 40-vuotias ihminen kertoo, että hänen miehensä pitää häntä vetävämpänä kuin yhtäkään huippumallia, itseasiassa hän on miehensä mielestä planeetan kaunein nainen ja 20 vuoteen miehensä ei kykene pitämään hänestä näppejään irti kahden ollessaan ja huippumallit eivät ole muutenkaan kovin älykkäitä niin uskottavuus ei ole ihan huippua.
Meni vaan överiksi. Ei siinä ole piiruakaan aggressiivisuutta tai riidanhakua vaan suora mielipide, että nyt lähti tällä ihmisellä realiteetit lapasesta.
Aivan tosissaan voi semmoista väittää. Ei huippumalleja valita heteromiesten mieltymyksien mukaan.
Sen sijaan jos väittää että fitness ig-tähtien lähelle pääsee joku opiskelijakaveri, se on tietysti valhetta.
Esim Anna Nyström, Sommer Ray, tai Sierra Skye.
Kyllä ne huippumallitkin on monet olleet ihan tavallisia opiskelijoit. Eivät he ole mitään eri rotua.