Tsekkasin Elias Kaskisen Instan muutamia kertoja Tähdet tähdet voittonsa jälkeen: niiiin lapsellista! Miten ihmeessä Jenni Vartiainen on voinut tuon kanssa olla?
Oikeasti: jätkä vaikuttaa käytökseltään 15-vuotiaalta, ja fanit taitaa olla samaa ikäluokkaa. Jenni Vartiainen on aikuinen nainen mutta seukkasi tuon lapsen kanssa yli vuoden. Miksi miksi miksi?
Kommentit (65)
Jenni ja Sami eivät ole edes tunnustaneet suhdettaan. Jenni vihjasi kyllä siihen suuntaan että olisi totta EVS:ssä. Kukaan muu kuin he itse eivät asiasta tiedä mitään, koska heillä ei ole tapana retostella yksityisillä asioillaan mediassa (kuten Janna taas haukkumassa Junoa Iltalehdessä). Joten aivan turha tästä on mammojenkaan spekuloida.
Sen sijaa aloitus koskee sitä, miks iihmeessä Jenni on voinut olla Elias Kaskisen kaltaisen lapsellisen pikkupojan kanssa. Olen varma että kyseessä oli tosiaan mainostemppu jolla saatiin Elias julkisuuteen. Win win -tilanne: Ellu esille ja Jennille nuorta munaa hetkeksi. Kuvio loppui kun Elias pääsi joka tv-ohjelmaan. Ei varmasti kerro Väärään suuntaan tuosta tyypistä joka oli Jennille täysin yhdentekevä. Kertoo Immosesta.
Elias Kaskinen on ihan järkyttävä nössö.
Vierailija kirjoitti:
Elias Kaskinen on ihan järkyttävä nössö.
...ja Jenni oli "väsynyt pelkkään hiplailuun", siksi erosi Eliaksesta.
Kenen kanssa Elias seukkaa nykyään? Sen Rosamaria-missinkö, jonka kanssa petti Jenniä?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yhden jakson sitä Alasti-klubia. Ihmeellisesti kuvattu ja vähän outo muutenkin. Ja lopputeksteissä luki ideoijat: Elias Kaskinen, Kalle Lindroth ja Roope Salminen. Eikö näillä ole muutakaan tekemistä? Se joku mökki -sarjakin oli ihan tylsä.
Mitäs itse olet tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yhden jakson sitä Alasti-klubia. Ihmeellisesti kuvattu ja vähän outo muutenkin. Ja lopputeksteissä luki ideoijat: Elias Kaskinen, Kalle Lindroth ja Roope Salminen. Eikö näillä ole muutakaan tekemistä? Se joku mökki -sarjakin oli ihan tylsä.
Mitäs itse olet tehnyt?
Et taida edelleenkään ymmärtää, ettei tavallisen työtä tekevän ihmisen tarvitse täällä kertoa tekemisistään koska ei ole julkkis.
Miksi kaikki heput pettää Vartiaista, onko se pihtari?
Voi olla, että Jenni kaipaa Jukkaa takaisin. Olihan Jukka ollut Tavastialla Jennin vappukeikallakin.
Ajoihan Elias Jennin autonkin lunastus kuntoon, että kyllä heillä varmaan kunnon suhde oli.
Jenni sanoi instassaan, että väärään suunnan tyyppi voi olla se oikea kuitenkin.
Aika näyttää ketä Jennin lopullisesti kesyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan vahva itsenäinen nainen jonka kanssa miehet kokee riittämättömyyden tunnetta. He yrittävät todistaa itselleen että kelpaavat menemällä vieraisiin.
Onneks sä oot nyt siinä
Ja saan sua keinuttaa
Koska sun kaa mul on hauskempaa
Tuntuu et mä oon ku bensiiniä
Jota ei saa syttymään
Mikään muu ku vaan sun sormenpää
Meteliä ilman tauluu
Oon biisi ilman lauluu
Pelkkä vitsi ilman nauruu
Oon huone ilman valoo
Sä oot vesi, mul on jano
Ku ollaan iho vasten ihoo
Sä oot musta puolet beibe
Kaikki täällä kuuluu meille
Jos sä lähdet muille teille
Musta kuolee puolet beibe
Sä saat mennä ja tulla
Aja niinku huvittaa
Mä en koskaan voi sua omistaa
Vaik muillekin kyllä kelpaisit
Vaan me kaksi kahdestaan
Ollaan enemmän ku puolikkaat
Purjelaiva ilman tuulta
Oon susi ilman kuuta
Ilman sun suuta
En enää pimeään katoo
Aina pelkää ja varo
Mä haluun sulle sanoo
Jos me hajotaan, hajotaan, hajotaan
Niin sit se korjataan
Taistelen sun puolesta beibe
Teen mitä vaan, mitä vaan, mitä vaan
Et saan sut nauramaan
Kunnes tarvit, suo tää meille
Onkohan Eliaksella vielä Jenni mielessä tässä uutukaisessa biisissä 😊🎶?
Vierailija kirjoitti:
Onneks sä oot nyt siinä
Ja saan sua keinuttaa
Jota ei saa syttymään
Mikään muu ku vaan sun sormenpääMeteliä ilman tauluu
Oon biisi ilman lauluu
Oon huone ilman valoo
Sä oot vesi, mul on jano
Ku ollaan iho vasten ihooSä oot musta puolet beibe
Musta kuolee puolet beibeSä oot musta puolet beibe
Sä saat mennä ja tulla
Aja niinku huvittaa
Vaan me kaksi kahdestaan
Ollaan enemmän ku puolikkaatPurjelaiva ilman tuulta
Oon susi ilman kuuta
Ilman sun suuta
En enää pimeään katoo
Aina pelkää ja varo
Mä haluun sulle sanooSä oot musta puolet beibe
Sä oot musta puolet beibeJos me hajotaan, hajotaan, hajotaan
Niin sit se korjataan
Et saan sut nauramaan
Kunnes tarvit, suo tää meilleSä oot musta puolet beibe
Sä oot musta puolet beibeOnkohan Eliaksella vielä Jenni mielessä tässä uutukaisessa biisissä 😊🎶?
No ei tosiaankaan ole! Elias on siirtynyt eteenpäin kuten Jennikin. Uusi tyttöystävä josta biisi kertoo. Olisiko se ex-missi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks sä oot nyt siinä
Ja saan sua keinuttaa
Jota ei saa syttymään
Mikään muu ku vaan sun sormenpääMeteliä ilman tauluu
Oon biisi ilman lauluu
Oon huone ilman valoo
Sä oot vesi, mul on jano
Ku ollaan iho vasten ihooSä oot musta puolet beibe
Sä saat mennä ja tulla
Aja niinku huvittaa
Vaan me kaksi kahdestaan
Ollaan enemmän ku puolikkaatPurjelaiva ilman tuulta
Oon susi ilman kuuta
Ilman sun suuta
En enää pimeään katoo
Aina pelkää ja varo
Mä haluun sulle sanooSä oot musta puolet beibe
Sä oot musta puolet beibeJos me hajotaan, hajotaan, hajotaan
Niin sit se korjataan
Et saan sut nauramaan
Kunnes tarvit, suo tää meilleSä oot musta puolet beibe
Sä oot musta puolet beibeOnkohan Eliaksella vielä Jenni mielessä tässä uutukaisessa biisissä 😊🎶?
No ei tosiaankaan ole! Elias on siirtynyt eteenpäin kuten Jennikin. Uusi tyttöystävä josta biisi kertoo. Olisiko se ex-missi?
Ainakin Elias tapaili Rosa-Maria Ryytiä samaan aikaan kun oli Jennin kanssa. Siksi Jenni lähtikin.ehkä Ellu ja Rosa ovat nyt avoimesti yhessä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että Jenni kaipaa Jukkaa takaisin. Olihan Jukka ollut Tavastialla Jennin vappukeikallakin.
Ajoihan Elias Jennin autonkin lunastus kuntoon, että kyllä heillä varmaan kunnon suhde oli.
Jenni sanoi instassaan, että väärään suunnan tyyppi voi olla se oikea kuitenkin.
Jos pikkupoika on niin surkea kuski että ajaa naisen Audin päin seinää, miten se muka osoittaa vakavaa suhdetta? Siksikö että Jenni lainasi autoaan tuolle ä ä l i ö l l e?
Minulla meni maku kokonaan tuosta Kaskisesta Tähdet tähdet ohjelmassa, kun kaksi kertaa sotki naamansa ja vaatteensa sillä piimällä. Simuloi selvästi s p e r m a a yrittäen esittää jotenkin tuhmaa...Lapsellista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pikkupoika on niin surkea kuski että ajaa naisen Audin päin seinää, miten se muka osoittaa vakavaa suhdetta? Siksikö että Jenni lainasi autoaan tuolle ä ä l i ö l l e?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiainen-joutui-kolariin-Elias-ku…
Ei nyt ihan seinään ajanut ja kyllä Jenni oli kyydissä mukana. Rahkamies on varmasti vakaampi kuski, niin ei tule enää vastaavia otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiainen-joutui-kolariin-Elias-ku…
Ei nyt ihan seinään ajanut ja kyllä Jenni oli kyydissä mukana. Rahkamies on varmasti vakaampi kuski, niin ei tule enää vastaavia otsikoita.
Mistä sinä niin päättelet? Uskon kyllä että aikuinen mies ajaa paremmin autoa ja naista kuin pikkulapsi mutta ei siitä voi ihan varma olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei pihtari mutta väsynyt pelkkään hiplailuun...
Onko tämä ketju jokin Elias Kaskisen mainostemppu? Että joku viitsisi kuunnella sen uuden biisin suoratoistosta missä se ei muuten pääse millekään listoille? Aika säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju jokin Elias Kaskisen mainostemppu? Että joku viitsisi kuunnella sen uuden biisin suoratoistosta missä se ei muuten pääse millekään listoille? Aika säälittävää.
No vähän siltä vaikuttaa. Luin nuo biisin sanat läpi ja aikamoista sontaa kertakaikkiaan. En jaksa kuunnella Spotifystä. Mielenkiinnoton tyyppi ja tosiaan lapsellisen oloinen, aika mitäänsanomaton tämä Kaskinen.
Tai sitten hänen oli pakko olla töissä tuolloin, eikä siksi ollut paikalla.