Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kulttuurillisesta omimisesta riehuvat ovat yleensä valkoihoisia?

Vierailija
02.05.2018 |

Esimerkiksi naistenhuoneella box braidseista ovat valkoihoiset räyhänneet, kun taas suurin osa tummaihoisista jäsenistä ovat todenneet sen olevan täysin ok.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tummien kulttuurit ei yleensä ole niin kummoisia että kannattaisi paljon melskata jos ne jollekin vaan kelpaa...

Vierailija
2/5 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vain valkoisten evoluutio on mennyt niin pitkälle että se on synnyttänyt itsetuhoisen ihmisen alalajin nimeltä homo stupidus zuvacci

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä monet esim. amerikan alkuperäiskansoihin kuuluvat pitävät asiasta meteliä.

Vierailija
4/5 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirehtimällä itse ekana syyttämään ja tuomitsemaan muita yritetään varmistaa, ettei joku muu ehätä ensin syyttämään sinua.

5/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut viime aikoina ajatella, että kulttuurisen omimisen esiin nostamisesta on tullut keskiluokkaisen hyvän maun leima.

Eli kun joku vouhkaa kulttuurisesta omimisesta, niin oikeastaan hän haluaa alleviivata OMAA poliittista korrektiuttaan. Ihan sama, onko vouhkaaja itse ulkopuolinen vai sitä muka omittua kulttuuria.

Minä en ymmärrä, missä raja menee.

Saako hämäläisjuuret omaava syödä karjalanpiirakoita?

Saanko kutsua ruokaani poronkäristykseksi, jos suvussani ei ole saamelaisia?

Voiko lapseni käyttää inkapipoa? Farkkuja? Cowboy-hattua? Kiina-tossuja?

Ominko kulttuurisesti, kun minulla on ikat-kankaasta verhot ja tyynyjä?

Mitä kansallispukua saan käyttää? Kenen kansallispuvun käyttöä minulla on oikeus kontrolloida? Saako muu kuin suomalainen saunoa?