Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakki ja maito.
Tämä mullakin oli joskus. Aakkoset, kalat tai turkinpippurit, niitä piti pyöritellä suussa maidon kanssa. Eipä ole pitkään aikaan tullut syötyä salmiakkia, pitäisi kai etsiä hyvät kaverit maidolle
Mulla on jääkaapissa salmiakki kermalikööriä. Tulee se mieleen tästä.
Mä syön joskus ihan purkkitankoparsaa sinapin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanat ja juusto. Käärin siis porkkanan ympärille muutaman siivun edamia.
Itse laitan tomaattiviipaleen tai pienen luumutomaatin juuston sisälle, kurkku sopii myös, oikeastaan mikä raaka kasvis tai hedelmän pala tahansa. Mansikkaa en ole kokeillut, mutta on muodoltaan sopiva tähän ruokalajiin.
Mitä ihmeellistä näissä on? Kuin jotain cocktail tikkuja tai salaattia missä on juustoa, vihanneksia ja hedelmiä.
Itse olen varmaan jo tästä kirjoittanut. Syön pop cornia murojen tapaan maidon kanssa. Setävainajani lempiruokaa oli poronkäristys riisipuuron kanssa. Ranualla syötiin perunamuusia mustikkasopan kanssa.
Kylmä piimä pizzan kanssa. Harmi vaan, ettei pizzerioissa yleensä ole piimää saatavilla.
Näin tv ssä eräästä ravintolasta :
Polentapuuro ( muistuttaa mannapuuroa ) siihen paistetut ravunpyrstöt ja paistettu muna.
Hedelmälasagne on hyvää. Säilykepersikoita ja ananasta tai hedelmäcoctail-purkin sisältö, lasagnelevyjä, valkokastiketta ja päälle tuorejuustoa. Paistetaan uunissa.
Oudoin yhdys sana, jota et jostakin syystä käytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakki ja maito.
Tämä mullakin oli joskus. Aakkoset, kalat tai turkinpippurit, niitä piti pyöritellä suussa maidon kanssa. Eipä ole pitkään aikaan tullut syötyä salmiakkia, pitäisi kai etsiä hyvät kaverit maidolle
Mulla on jääkaapissa salmiakki kermalikööriä. Tulee se mieleen tästä.
Onko yhdys sanoja kaapissa myös?
Laitan kaiken Blenderiin ja teen niistä Smoothieta. Koska olen trendikäs.
Vierailija kirjoitti:
Croissanti + mätitahna.
Kokeile, suosittelen.
Tuore croissantti auki ja sisälle eilistä jauhelihakastiketta. Parempaa kuin peef vellinkton.
Jääkaappikylmää makaronilaatikkoa, jonka päällä on thousand island kastiketta ketsupin asemasta. Todella herkullista!
Aitoa kukkaishunajaa suolakurkun päälle. Aivan käsittämätön yhdistelmä. Ei pitäisi toimia, mutta toimii.
Kerran joulunaikaan oli leipä loppunut. Mies laittoi sillinpaloja joulutortun päälle. Oli kuulemma hyvää.
Nuoren tytön pylly ja mansikkatikkari. <3
M55
Vierailija kirjoitti:
Aitoa kukkaishunajaa suolakurkun päälle. Aivan käsittämätön yhdistelmä. Ei pitäisi toimia, mutta toimii.
Laita vielä nuo ruisleivän päälle, jossa on pekonia, kananmunaa ja ketsuppia.
-Huippukokki
Tahini ja omenaviipaleet leivän päällä.
Ei ole ruotsalaisetkin syövät.