Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niissä naisten takapuolissa vetoaa miehiin?

Vierailija
02.05.2018 |

En ymmärrä. Isot tissit ymmärrän ja ihailen itsekin kateellisena naisten isoja tissejä (itselläni aa-kuppi), mutta takapuolien ihannointia en ymmärrä? Kaikillahan meillä on pyllyt. Musta kaikki perseet on ihan samannäköisiä. En ymmärrä kun puhutaan tissimiehistä ja pyllymiehistä. Miten joku voi valita hyvän pyllyn mielummin kuin hyvät isot mehukkaat tissit? Selittäkää.

Kommentit (66)

Vierailija
22/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikä niissä vetoaa?

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB17RH2OFXXXXXCaXXXq6xXFXXXH/Sport-Women-Fi…

http://3.bp.blogspot.com/-GTj3KubDp3M/UrZ0qHorIGI/AAAAAAAAf3s/REKATtuTX…

Niin? Itse en naisena näe noissa mitään kiihottavaa. Perse ku perse, pskomiseen tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse... suhteellinen käsite, mutta on kerrottu, että mies valitsee tiedostamattaan mieluummin leveälanteisen naisen, koska luonto tietää, kenelle synnytys on helpompaa...

Vierailija
24/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä hyvä vai huono perse:

https://aijaa.com/FVlKxl

Vierailija
25/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän (naisena) onko mulla hyvä vai huono perse?

Onko sillä mitään väliä? Kuljeskelet niin, että farkkupeppu näkyy ja jos kukaan ei oksenna niin ihan hyvä on.

Vierailija
26/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikä niissä vetoaa?

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB17RH2OFXXXXXCaXXXq6xXFXXXH/Sport-Women-Fi…

http://3.bp.blogspot.com/-GTj3KubDp3M/UrZ0qHorIGI/AAAAAAAAf3s/REKATtuTX…;

Niin? Itse en naisena näe noissa mitään kiihottavaa. Perse ku perse, pskomiseen tarkoitettu.

Itse en miehenä näe mitää kiihottavaa isoissa rinnoissa. Tissi kuin tissi. Vauvan ruokkimiseen tarkoitettu rauhanen.

Ja lisäksi aika, raskaudet ja painovoima ovat ikävä asia rintojen rakenteelle. 

Vierailija
27/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää syytä, kai se vaan on ihan luontaista seksuaalisuutta jotenkin. Sen vaan sanon, että kaikki pyllyt ei kyllä todellakaan oo samanlaisia niinkun ei kaikki rinnatkaan. Ja molemmat kiehtoo ollessaan hyviä. Makuja niiden suhteen on tietysti monenlaisia eli ei oo tiettyä määritelmää sille millanen on hyvä perse tai millaset on hyvät rinnat.

M28

Vierailija
28/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä hyvä vai huono perse:

https://aijaa.com/FVlKxl

Ihan ok. Mutta toki hämää, kun pakaraa korostetaan tuolla tavalla vetämällä sitä ylöspäin.

Länsinaapurin Annalla on upea takamus.

Vierailija
29/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä mitään väliä? Kuljeskelet niin, että farkkupeppu näkyy ja jos kukaan ei oksenna niin ihan hyvä on.

Tietenkin sillä on väliä. Kyllä mäkin haluaisin olla haluttu ja seksikäs miesten silmissä. Kukaan ei vaan koskaan ole kehunut kroppaani niin mistä tiedän onko se hyvä vai ei. No tissejä ei ole sen tiedän.

Vierailija
30/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimelliset vaistot. Peppua kohtihan se koirakin hyökkää kun on aika pistää siemenet sisään.

Vierailija
31/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sillä on väliä. Kyllä mäkin haluaisin olla haluttu ja seksikäs miesten silmissä. Kukaan ei vaan koskaan ole kehunut kroppaani niin mistä tiedän onko se hyvä vai ei. No tissejä ei ole sen tiedän.

Laita linkkejä kuviin niin lupaan antaa rehellistä palautetta.

t. Rehellinen mies

Vierailija
32/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon perä... MMMmmmmm...Grr.. Vienyt ihan kokonaan mun huomion siitä asti kun eka kerran sen näin 5 vuotta sitten. Toista samanlaista ei ole kellään, ja kaiken muun hyvän lisäksi se on vain ja ainoastaan mun :p

Vierailija
33/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon perä... MMMmmmmm...Grr.. Vienyt ihan kokonaan mun huomion siitä asti kun eka kerran sen näin 5 vuotta sitten. Toista samanlaista ei ole kellään, ja kaiken muun hyvän lisäksi se on vain ja ainoastaan mun :p

Nykyään myös mun :)

T. Naapurin Jare

Vierailija
34/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selvästi muotijuttu tää peppuhomma. -47 syntynyt äitini on niin kauan kuin muistan ollut ylpeä littanasta pienestä pepustaan.  Hänen nuoruudessaan se oli kai sitten paras malli naisella.

Vierailija
35/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Rehellinen mies

No tässä mun perse, (minä siis aloittaja joka näen kaikki perseet samanlaisina): https://aijaa.com/FVlKxl

Vierailija
36/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähellä asuu eräs nainen jolla on täydellinen takapuoli. Hän on hoikka kuin pajunoksa, mutta käyttää aina kireitä mustia housuja. Iso läskinen takapuoli muuten hoikassa ruumiissa on jotain tajunnanräjäyttävää. Ei ehkä naisille, mutta meille peppufaneille. 

Luuletko siis, että naiset eivät katso miesten takamuksia? Sehän kertoo aika paljon siitö, miten timmissä kunnossa mies on. Eli saa heti viitteen hänen suorituskykyynsä.

Vierailija
37/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki perseet tosiaankaan ole samanlaisia, kuten ei naamatkaan. Treenatut kiinteät jalat ja pyöreä hanuri ovat esteettisesti todella hyvännäköiset. Naisten kaarevat muodot ovat innoittaneet taiteilijoita kautta aikojen.

Vierailija
38/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Rehellinen mies

No tässä mun perse, (minä siis aloittaja joka näen kaikki perseet samanlaisina): https://aijaa.com/FVlKxl

Perse on ihan kelvollinen, parempi kuin keskimäärin. Varaa on myös parantaa, eli lisää jalkareeniä kuten kyykkyjä ja askelkyykkyjä, jos haluat timmimmäksi.

Tiukat farkut tai joogahousut päällä herätät varmasti huomiota (hyvässä mielessä) jo nyt.

En siis olisi sinuna kovin huolissani.

t. Rehellinen mies

Vierailija
39/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähellä asuu eräs nainen jolla on täydellinen takapuoli. Hän on hoikka kuin pajunoksa, mutta käyttää aina kireitä mustia housuja. Iso läskinen takapuoli muuten hoikassa ruumiissa on jotain tajunnanräjäyttävää. Ei ehkä naisille, mutta meille peppufaneille. 

Luuletko siis, että naiset eivät katso miesten takamuksia? Sehän kertoo aika paljon siitö, miten timmissä kunnossa mies on. Eli saa heti viitteen hänen suorituskykyynsä.

Olen 29 v nainen ja täytyy kyllä sanoa että en ole kyllä koskaan katsellut miesten perseitä. Viimeinen asia mikä miehessä kiinnostaa on hänen perseensä muoto, ei kiihota millään lailla. Sängyssä olen ollut kymmenien miesten kanssa eikä mulla ole hajuakaan millaiset perät heillä on ollut. En ole edes katsonut. Kyllä mua kiinnostaa miehessä naama, käsivarret ja absit.

Vierailija
40/66 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio, uuma, häpy, reidet ja takapuoli muodostavat sen setin, joka on raskauden kannalta olennainen. Ennen vanhaan saattoi menehtyä sekä äiti, että lapsi kun isä oli pelkkiä tissimiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän