Meikkivoide tuo ihon virheet esiin
Kosteusvoiteen ja värittömän meikinalusvoiteen jälkeen iho näyttää sileältä ja tasaiselta. Värillinen meikkivoide, jonka toivoisin tasoittavan värivirheet, punoituksen yms tuokin esiin kaiken pahan. Sen tarttuu suurempiin ihohuokosiin, kuiviin kohtiin ja tekee ne näkyviksi.
Tuntuu että meikkivoide on tarkoitettu täydelliselle iholle, vai onko minulla väärä tuote? (Oriflame The one Everlasting foundation)
Kommentit (6)
Mulla sama juttu. Ihoni on paksu ja reikäinen, roikkuu muodottomana. Meikkivoide saa näyttämään vielä paksummalta ja reikäisemmältä ja vie sen vähäisenkin mielikuvan muodosta, kun punakkuus tasaantuu. Ja sieraimet näyttää meikkivoiteen kanssa suuremmilta. Wtf? Ja päälle vielä sävynvalintaongelmat, kun kaula on naamaa kalpeampi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut mineraalimeikkejä? Itsellä nestemäiset meikkivoiteet teki samaa, etenkin huokosten kanssa.. kokeilin sitten uteliaisuuttani mineraaleja (Lily Lolo) ja en enää kuvittele käyttäväni noita nestemäisiä meikkivoiteita
Kiitos vinkistä, laitan kokeiluun!
ap
Usein nuo pitkäkestoisuutta ja/tai mattapintaa, yleensä myös hyvää peittävyyttä lupailevat meikkivoiteet ovat sen tyyppisiä, että levityksessä pitää olla ripeä ja alla oikeanlaiset tuotteet, ettei jämähdä ja saa kauniin lopputuloksen. Kyseistä tuotetta en tunne, mutta toi "everlasting" viittaisi kestävään sorttiin. Itse rasvoittuvan ihon omaavana käytän juuri tuollaisia ongelmatta, mutta tuntuu että monet valitsevat hiukan turhaan sen peittävimmän, mattaisimman meikkivoiteen. Normaalilla saati kuivalla iholla eivät varmaan ole parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut mineraalimeikkejä? Itsellä nestemäiset meikkivoiteet teki samaa, etenkin huokosten kanssa.. kokeilin sitten uteliaisuuttani mineraaleja (Lily Lolo) ja en enää kuvittele käyttäväni noita nestemäisiä meikkivoiteita
Kiitos vinkistä, laitan kokeiluun!
ap
Ole hyvä! Netistä niitä voi myös tilailla ja saa valita testereitä (ovat yllättävän riittoisia) tai jos jokin paikallinen kauneusliike myy niitä, niin voi mennä sinne katselemaan ja testailemaan oikeita sävyjä. Uskon, että testereitä saa sieltäkin. :)
Voi olla vääränlainen meikkivoide. Kokeile jotain minimaalisen peittävää tuotetta, vaikka Lumenen seerumimeikkivoidetta. Toinen vaihtoehto: häivytä meikki- tai peitevoiteella vain pahimmat virheet javiimeistele pelkällä puuterilla. Bobbi Brown ja Armani on hyviksi havaitut. Minun ihollani hyvin harva meikkivoide on ja pysyy hyvännäköisenä koko päivän, paras on ollut Narsin sheer glow.