***PITKISTEN VIIKKO 17***
Pakko oli aloittaa uusi viikkopino, kun on taas uutisia. Sain meinaan terkkarin suostuteltua että pääsen antamaan näytteen labraan huomenna. Normaalistihan käytäntö on, että jos lapsi on toivottu, niin mitään raskaustestejä ei sen enempää tehdä. Taisin olla niin surkean kuuloinen, että laittoi lähetteen labraan :) Huomenna sitten pääsen piinasta!!!
Mitäs muille kuuluu näin alkuviikkoon??
Kommentit (49)
pahoittelut pikkuisen menetyksestä.
-maya-
Olen niin pahoillani! On niin epäreilua miten tämä elämä joskus koettelee, ensin antaa lahjoista suurimman ja hetkessä ottaakin sen pois. Kun tietäisi mikä tarkoitus kaikella on :(
VOIMIA sinulle ja miehellesi!
osanottavin halein, Mikaela
Tuntuu että kyyneleet alkaa pian loppua. Pato aukeaa varmaan uudelleen kun mies tulee töistä. On tosi uupunut olo, haluaisin vaan nukkua pitkään ja sitten herätä kauniiseen, suruttomaan päivään.
Pahoitteluni pienen vauvanalkusi elämäntaipaleen loppumisesta jo alkumetreihin. Elämä on joskus julmaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää, olet mielessäni. Koeta jaksaa.
-Kanelisokeri
Pahoitteluni myös minulta pumpsu!
Tein eilen acon10 testin, tulireilusti testiajan jälkeen viivanpaikka. Tänään tein päiväpissasta samaisen testin, tuli n. puolessa tunnissa taas viivanpaikka!!
Alkaa tuntumaan, että onkohan oikeasti ollut joku varhainen km ja siksi edes selvää haamua ei tule (paitsi siihen Unistepiin testiajan jälkeen). Vai onko sittenkin joku istukanpala vielä kohdussa...? Sen saa kuulemma selville parhaiten vain kaavinnan kautta (juttelin äsken erään lääkärin kanssa). Täytyy nyt testata vielä ensi viikolla ja sitten viimeistään perjantaina mennä sinne lääkärille ja VAATIA ultralähete.
Iloista Vappua kaikille pitkiksille!!!!!
Toivottavasti Pumpsu voit jo edes vähän paremmin...? Olet ajatuksissani.
Mikaela
Pumpsu:Olen todella pahoillani puolestasi:(Vaikka nyt tuntuu pahalta niin uutta yritystä perään heti nimittäin todella monet ovat tulleet raskaaksi heti km jälkeen!Paljon paljon halauksia! Teinä myös alkaisin suunnitteleen niitä häitä et tapahtuis myös jotain positiivista elämässä samaan aikaan...Ja edessä ne suunnittelut olis joka tapauksessa ku tuut uudelleen raskaaksi!Mä olin aika paranoidinen raskauden alus et ruvettais suunnitteleen häitä vasta ku uä:n jälkeen,mut sit mietin et pmarjat se on ihan turhaa ajatella niin..Parempi mennä naimisiin joka tapauksessa keskenmenosta huolimatta..Sillä ne hääsuunnittelut tulis joka tapauksessa vastaan taas ku tulisin uudestaan raskaaks..
Ruupikkuinen:Tosiaan häät olis vajaat 6 viikon päästä 9/6..En oo kerinny kutsujakaan lähettään vielä;)En kyl älynny et yhet häät vaatii niin paljon järjestelyja ja varauksia etukäteen..Se muuten on parasta aivan tuikun kämpän ostos et saa itte valita kaakelit ja kaikki..Mulla sormet jo aivan syyhyää:)
Maya:Onnea oviksen pongauksesta ja toivottavasti vappuinen treeni tuo positiivista tulosta:)
Mikaela:Kumma juttu kyl toi sun juttus..Jos se nyt olis varhainen km niin metin et hyvin vois olla niin et kroppa ei olis ollu valmis vielä kantamaan uutta elämää..Se ottaa kuitenki jonkin aikaa ennen kuin kroppa palautuu edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä..Mielenkiinnolla jään kyl odotteleen vastausta et onko teille kolmonen tulos vai ei:)
Omaa napaa sen verran et kerroin työpaikalla tiistaina raskaudestani ja et jään pois heinäkuun viimenen päivä..Niin voiks te kuvitella..Kukaan ei sanonu yhtään mitään!Kaikki oli ihan hiljaa.Ihan kuin hautajaisis olis ollu.Työkokouksen jälkeen on ainoastaan 3 tullu onnittelemaan!Että sellaset työkaverit mulla!
Mikaela, toittavasti sulla selviää tuo asia pian! Voimia sen kanssa!
Tilulilu, olipa sulla hiljaisia työkavereita : 0 Eivät oikein osanneet suhtautua sun kannaltasi asiaan. Harmi. Luulen, että mulla ois vielä hiljaisempi vastaanotto, jos joskus saisin tuollaisesta asiasta kertoa. Oon nimittäin ainoa nainen työpaikallani.
Omaa napaa: Perjantain ultrassa munarakkulat olivatkin yllätykseksi alkanee kasvamaan. Kahdessa päivässä oli yksi munarakkula kasvanut 5mm! Gyne sanoi, että kärsivällisyys palkittiin. Pistospäiviä takana 19. Lauantaina piikitin munarakkulan irtoamista varten pregnylin ja sain ohjeet milloin täytyy olla vilttien alla. ; ) Eli nyt pääsin ensimmäistä kertaa odottamaan mitä tuleman pitään. Ens perjantaina menen s-prog. testiin.
Myttö
pahoittelut menetyksestä :(