Kokemuksia Asos verkkokaupasta?
Hyvännäköisiä korkkareita sieltä tuntuu löytyvän,mutta kannattaako ostaa sieltä?
Kommentit (16)
Joo, asoksen omat tuotteet kuraa, mut sit siellä kanssa merkkituotteita, ihan ok kauppa.
Luotettava brittikauppa, olen tilannut yli 10 vuotta sieltä tavaraa. Siellä on paljon eri merkkejä ja eri hintaisia tuotteita. Asoksella on omiakin mallistoja, joista asos white on piristävän persoonallinen, jos ei ihan sitä tavallisinta kamaa halua.
Vierailija kirjoitti:
Riippu mitä ostaa. Asoksen omat tuotteet on kuraa. Samoin monet muut merkit. Kalliimmat parempia.
Mitä yrität sanoa? Tässä ovat kaikki kaupan naistenvaatteiden brändit tällä hetkellä. Tuttuja, vähän parempia, enemmän parempia, jne. Alennukset kannattaa tarkistaa, sieltä tekee joskus löytöjä. Ja katso aina videot, tsekkaa mallin pituus, ne kertovat paljon.
Ajattelin itse tilata reisisaappaat tuolta,näyttää ihan hyvältä,toivottavasti koko pitää paikkansa,eikä minulla hirveän paksut reidet kuitenkaan ole
Ostin kirpparilta kerran uuden asoksen hupparin, jossa oli vielä hintalappu kiinni. Ei montaa pesua kestänyt niin saumat alkoivat ratkeamaan.
Laatu samaa sarjaa kuin H&M jne, mutta mulle välttää. Toimitus on aina ollut nopea ja tavara sitä mitä pitääkin, joten uskallan suositella!
Jos tilaat Asokselta ja haluat palauttaa, saat maksaa n. 10€
Ei ilmaista palautus mahdollisuutta Suomesta vaikka etusivulla sanotaankin "free delivery and returns"!
En tilaa Asokselta enää ikinä! Ennen palautus ei ollut maksullista ja siinä uskossa nyt tilasin, mutta nykyään palautus maksaa! Huomioikaa tilatessanne!
Tilasin vielä, kun oli maksuton palautus, nyt kun haluaisin palauttaa, olikin maksullinen (9,80-10,80 joko Postnord tai Posti). Valitin asiakaspalveluun, että eivät voi muuttaa ehtoja kesken prosessin, lupasivat hyvittää tuon postimaksun kuittikuvaa vastaan. Jatkossa en tilaa.
En ollut tilannut Asokselta vähään aikaan vaikka vuosia olen ollut asiakkaana. Nyt sitten tilasin joulukuussa kaksi pakettia jotka molemmat saapuivat juuri. Osa olisi pitänyt palauttaa, mutta 22e palautuksesta tuntuu ihan järkyttävältä ja aspaa ei kiinnostanut. Viiminen kerta kun sieltä tilaan!
Surkeaa asiakaspalvelua. Palauttaminen maksaa 10e ja he eivät tarjoa palautuskorttia vaan se pitää itse tulostuttaa. Aspa ei pahoittele mokiaan ja yleensä vastaukset tuleekin automaattisesti botilta. Onnistuivat mun kohdalla sössimään kaksi tilausta. Ensi kerralla tilaan muualta!
Tosi tarkka saa olla niiden oman merkin kanssa. tilasin muutaman asoksen vaatteen ja kaikki oli niin huonolaatuista jo päältä katsoen, että palautin. silloin oli vielä maksuton palautus.
Ite tilasin muutaman mekon sieltä maaliskuussa ja palautin kaikki koska laatu oli tosi huonoa kaikissa. Kahesta mekosta sain jo rahat takasin mutta vielä venaan muutamasta. Kestänyt jo kolme kuukautta tää tulo- sekä palautusprosessi. Lisäksi palautus maksoi 20 e
Kokemuksia Asos - http://tonzes.com/asos.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
Mikä firma toimittaa Asoksen tilaukset Suomessa? Posti, Schenker tms.? Tein juuri tilauksen eikä siinä voinut valita noutopaikkaa/kuljetusyritystä, ja täällä pohjoisessa on vähän eroa kun Schenker tuo 3km päähän mutta Posti voi jättää 50km päähän.
Riippu mitä ostaa. Asoksen omat tuotteet on kuraa. Samoin monet muut merkit. Kalliimmat parempia.