Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ei ole ole aloitteellinen läheisyyten

Se aktiivinen
01.05.2018 |

Olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa reilu 14 vuotta. Meillä on 3 ihanaa lasta ja elämä kohtuullisesti raiteillaan. Vuosien varrella itsenäni on alkanut häiritsemään enemmän ja enemmän se että kaikessa läheisyydessä ja seksissä aloitteen tekijä olen aina minä. Vaimo kyllä häärää ja puuhaa lasten kanssa. Olemme puhuneet asiasta useampaa otteeseen mutta muutosta ei ole tullut. En halua alkaa ruikuttamaan asian perään. Se pitää kyllä myös mainita että kun ehdotan läheityyttä tai seksiä niin vaimo on pääsääntöiseti halukas. No mutta. Asia ovat menneet sen verta pitkälle että päädyin n. vuosi sitten siirtyä nukkumaan eri huoneeseen koska en halua olla vaivaamassa halujeni kanssa puolisoani koko ajan. Tilanne on muuttunut myös siten että ne kerrat ovat harventuneet myös omalta puoleltani kun ole ollut aktiivinen. Puolisoani harmittaa että en ole siinä vieressä mutta muuten asia ei tunnu häiritsevän. En osaa sanoa/tiedä miten homma tästä menee eteenpäin. Jutellaan vain enää kauppareissujen puutelistoista ja miten lapsilla menee koulussa.

Olen kehitellyt tselleni kaikenlaista harrastusta ja ajanvietettä. ja pakko myöntää että mielesä on käynyt ajatus että onko ruoho vihreämpää aidan toisela puolen.

Onko kellää kokemusta siitä että toisen aloitteettomuus alkaa harmittaa/vaivaamaan. Tämä kysymys on erityisesti miehille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ongelmaasi ja käytöstäsi jos vaimo on kuitenkin useimmiten halukas kun teet aloitteen? Itseasiassa en juurikaan näe siinä kovin suurta ongelmaa. Toki jutella asiasta voisi ja kannustaa ja rohkaista vaimoa tekemään aloitteita. Mutta toiseen huoneeseen nukkumaan muuttaminen ei juuri taida rohkaista mihinkään aloitteisiin...

Olet tainnut omalla käytökselläsi tehdä pienestä ongelmasta paljon suuremman ongelman. Nyt se on jo vaikeampi ratkaista kun se alunperin olisi ollut.

Vierailija
2/2 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on ollut vastaavanlainen lähe koko avioliitto ajan ja siitä on keskusteltu useaan otteeseen. Olen kyllä pohtinut asiaa juurikin tuolta kantilta kuin sanot. Pieni tarkenus on tässä kohtaa vielä sanottava. Eli vaimo on ollut halukas seksiin mutta ei muuhun läheisyyteen. Niihin arkipäivän pieniin huomioihin ja hetkittäisiin halauksiin. näissä tilanteissa torjunta on melko systemaatista. ja vuosien varrella ne ovat jääneet lähstulkoon pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän