Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahvat nasolabiaali-juonteet jo 22-vuotiaana.. Mitä tehdä? Muita kohtalotovereita?

bulldogggi
01.05.2018 |

Nää vituttaa ja haluun nää pois.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://mylooks.dk/wp-content/uploads/user_img/86617/res7.jpg kuin kuvat omistani...

Mitä tässä kuvassa pitäisi nähdä???

Vierailija
22/60 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Olen itse 29 ja pari vuotta sitten nasolabiaalit ilmestyivät kuin yhdessä yössä muuttaen koko naaman yleisilmeen vanhaksi ja väsyneeksi. Täyteaineet auttavat, mutta kestävät ainakin itselläni todella huonosti, vain pari-kolme kuukautta. Olen vaihtanut sekä ainetta että pistäjää mutta kasvot valahtavat aina parin kuukauden päästä. Olen sijoittanut myös kunnon meikkeihin joilla olen häivyttänyt juonteiden luomaa varjoa.

Luultavasti jossain vaiheessa käyn teettämässä miniliftin keskikasvoille, mutta sitä toimenpidettä ei suositella vielä näin nuorelle. Täyteaineilla, mikroneulauksella, kuorinnoilla ja retinolivoiteilla pitää siis yrittää pärjätä toistaiseksi.

Naurettavaa ehkä, mutta nasolabiaalit oikeasti ovat vetäneet itsetuntoni alas, en mielelläni katso itseäni peilistä jollen ole vastikään käynyt ottamassa täyteainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mylooks.dk/wp-content/uploads/user_img/86617/res7.jpg kuin kuvat omistani...

Mitä tässä kuvassa pitäisi nähdä???

Onko vika näytössä vai silmissä? Nuo rypyt/juonteet suun ja nenän alueen ympärillä!

Vierailija
24/60 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo voivat olla ihan "rakenteellisetkin", toisilla on vahvat nasolabiaalijuonteet ja lapsena. Ei liity vanhenemiseen tai hymyilyyn.

Nimen omaan. Kasvojen rakenne.

Vierailija
25/60 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Olen itse 29 ja pari vuotta sitten nasolabiaalit ilmestyivät kuin yhdessä yössä muuttaen koko naaman yleisilmeen vanhaksi ja väsyneeksi. Täyteaineet auttavat, mutta kestävät ainakin itselläni todella huonosti, vain pari-kolme kuukautta. Olen vaihtanut sekä ainetta että pistäjää mutta kasvot valahtavat aina parin kuukauden päästä. Olen sijoittanut myös kunnon meikkeihin joilla olen häivyttänyt juonteiden luomaa varjoa.

Luultavasti jossain vaiheessa käyn teettämässä miniliftin keskikasvoille, mutta sitä toimenpidettä ei suositella vielä näin nuorelle. Täyteaineilla, mikroneulauksella, kuorinnoilla ja retinolivoiteilla pitää siis yrittää pärjätä toistaiseksi.

Naurettavaa ehkä, mutta nasolabiaalit oikeasti ovat vetäneet itsetuntoni alas, en mielelläni katso itseäni peilistä jollen ole vastikään käynyt ottamassa täyteainetta.

mitä täyteainettaa käytät ja paljon sinulla menee niihin rahaa?

Vierailija
26/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
27/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nasolabiaali-juonteet tarkoittaa, että nuoruutesi on ohi ja olet astunut milffiyden maailmaan.

Vierailija
28/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 ja mulla on alkanut tulla sibeliukset otsalle. Masentaa. Olen päättänyt, että sitten kun ne ei enää siitä häviä vaikka naama olisi peruslukemilla niin marssin pistoshoitoon. Moni ystäväni on saanut hyviä tuloksia maltillisilla botoxpistoksilla, naamat liikkuu normaalisti mutta rypyt katoaa aina puoleksi vuodeksi kerrallaan. En halua rupsahtaa alle kolmekymppisenä.

Vierailija
29/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27 ja mulla on alkanut tulla sibeliukset otsalle. Masentaa. Olen päättänyt, että sitten kun ne ei enää siitä häviä vaikka naama olisi peruslukemilla niin marssin pistoshoitoon. Moni ystäväni on saanut hyviä tuloksia maltillisilla botoxpistoksilla, naamat liikkuu normaalisti mutta rypyt katoaa aina puoleksi vuodeksi kerrallaan. En halua rupsahtaa alle kolmekymppisenä.

Minkä ikäisiä ystäväsi ovat?

Vierailija
30/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan täyteaine pysyy nasolabiaaleissa?

Botox noin kuusi kuukautta.

Vierailija
31/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta eihän botox ole täyteaine...

Vierailija
32/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reinkarnaatio ja parempi geneettinen vanhempien valinta seuraavalla kierroksella.

Siis ihan oikeasti, jos jo 22-vuotiaana stressaat noin, eikä ne rypyt tule ikinä siitä vähenemään, niin mieti nyt onko loppuelämän tuhlaaminen ryppyjen vihaamiseen sen arvoista. Ei ne ketään muuta häiritse.

Mitäs väliä sillä on häiritseekä ne muita? Muita vartenkos täällä pitäisi ulkonäköään muuttaa tai olla muttamatta. Jos aloittajaa tällainen asia häiritsee niin ei kun vaan korjausta, ei ole edes vaikeaa.

Vierailija
33/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxia nimenomaan käytetään nasolabiaaleihin ja sibeliusryppyihin. 22 vuotiaana en suosittele aloittamaan ottamaan mitään pistoshoitoja.

Vierailija
34/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxia nimenomaan käytetään nasolabiaaleihin ja sibeliusryppyihin. 22 vuotiaana en suosittele aloittamaan ottamaan mitään pistoshoitoja.

botox lamaa, eli ei voi enää hymyillä?

Vierailija
35/60 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheaa

Olen 50v nainen

Kasvot roikkuu hieman...oon ok:n näköinen kun hymyilen ..WHO CARES

Vierailija
36/60 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

i care

Vierailija
37/60 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 43-vuotiaana kyseiset juonteet suupielissä. Mitä enemmän painan sen selvemmin ne näkyy. Mutta sukuvika tämä on. Kun katson pappani kuvaa, tiedän ketä saan näistä kiittää. Äidilläni ja siskoillani on kaikilla samat juonteet. Paska säkä.

Vierailija
38/60 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxia käytetään ryppyihin. Nasobiaaleihin eli juonteisiin täyteainetta.

Vierailija
39/60 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nenä pois labiasta.

Vierailija
40/60 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kokeillut täyteainetta nasoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä