Vaimon munkit ovat surkeita
Paistoi ne ilmeisesti liian kuumassa öljyssä. Kärvähtänyt pinta ja raaka, taikinamainen sisus. Näitäkö mun pitäisi syödä? Iso pino odottaa tuossa vielä.
Kommentit (36)
Meillä kun sattuu keittiössä katastrofi, sen aiheuttaja yleensä kokeilee syömäkelpoisuuden ensin. Muut saa maistaa omalla vastuulla. Jos kaikki ovat yhtä mieltä syömäkelvottomuudesta, tekele lentää roskiin, ja uusi hankitaan muualta.
Mun vaimolla on hyvät munkit, ja sopivan kokoiset.
Nosta ihmeessä kova älämölö, hauku suureen ääneen vaimosi munkit ja vaadi parempia.
M
Vierailija kirjoitti:
tee itte paremmat
En osaa leipoa. Enkä ala opettelemaan, ei kiinnosta.
Ap
Itselläkin on joskus käynyt niin. Munkkien paistaminen on todella vaikeaa. Jos sitä tekisi useammin kuin kerran vuodessa, voisi onnistua paremmin.
Hanki paistolämpömittari. Oikea rasvan lämpötila on 170-180 astetta.
Mulla ne onnistuu aina. Mutta tänä aamuna paistoin muille ja mies tuli väen vängällä auttamaan, vaikka sanoin, että paistan itse että tulee oikein mutta kuulemma osaa. Mä sanoin kymmenen kertaa, että ne ei saa paistua noin nopeasti ja sanoin, että paistan itse. Mutta mies siitä loukkaantui, hiljensi levyä vähän ja mä sitten pyörittelin niitä. No sinne meni sitten 100 kpl torille kojuun myyntiin munkkeja, joiden maku ihan ok, mutta mielestäni vähän taikinamaisia. Harmittaa vietävästi, multa tilattiin kun mä teen hyviä ja nyt ne oli pettymys. Myytiin sitten alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
En minä hanki mitään mittaria. Vaimo häärää meillä kyökissä.
Ap
Minun mieheni muna taas jää aina liian löysäksi minun makuuni.
Sano vaimolle että ostaa ens vuonna suosiolla kaupasta.
Ei, tää provo ei ole hyvä. Jotain maustetta tuo tarina kaipaisi enemmän. Kaverisi olisi pitänyt tulla haukkumaan ja munkin maistua vähän hiivalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee itte paremmat
En osaa leipoa. Enkä ala opettelemaan, ei kiinnosta.
Ap
Vähän arvelinkin, että oot niitä miehiä, jotka ei osaa leipoa munkkeja. Kovakouraisesti sitten vaan puristellaan ja kouritaan kun ei ole oikeeta otetta hommaan. Kyllä hyvällä leipurilla on paljon parempi menestys naismarkkinoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä hanki mitään mittaria. Vaimo häärää meillä kyökissä.
Ap
OK, kärvistele sitten surkeiden munkkien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni muna taas jää aina liian löysäksi minun makuuni.
Mulle on kans joskus tarjottu sellasta kolmen minuutin löysää munaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko hilloa?
Jos ap:lla olis hilloa, se olis ostanut munkit valmiina eikä pakottanut vaimoaan leipomaan.
Miksi ap valitsit vaimon, jolla on mielestäsi surkeat munkit? Eikö löytynyt sopivaa silikonipimua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hilloa?
Jos ap:lla olis hilloa, se olis ostanut munkit valmiina eikä pakottanut vaimoaan leipomaan.
Ap.llä ei ole hilloa, vaimoa eikä kavereita.
tee itte paremmat