Vaimon munkit ovat surkeita
Paistoi ne ilmeisesti liian kuumassa öljyssä. Kärvähtänyt pinta ja raaka, taikinamainen sisus. Näitäkö mun pitäisi syödä? Iso pino odottaa tuossa vielä.
Kommentit (36)
On kyllä ihan hirvee kriisin paikka. Varmasti kyynel tulee silmäkulmaan kun vaimon huonostileivottuja munkkeja tiirailee. Onko paikkakunnallasi saatavana kriisiterapiaa?
Älä AP vain jää yksin tänä surun ja järkytyksen hetkenä. Hanki rohkeasti apua. Nyt voi tuntua ylitsepääsemättömältä, mutta jonain päivänä huomaat päässeesi tämän trauman yli.
"Kärvähtänyt pinta ja raaka, taikinamainen sisus."
Oliko tää kuvaus AP:n olemuksen kuvaus? Tinderistä?
Tykkäät vissiin käydä solariumissa?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni muna taas jää aina liian löysäksi minun makuuni.
Minun mieheni erikoisuus on uppomuna.
Munkin munkit meni pilalle.
Hugo Bossin paitakin on rasvaroiskeissa.
Yritän saada rasvat pois Fairyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaimolle että ostaa ens vuonna suosiolla kaupasta.
AP voi ostaa itse. Tulee sitten sellaisia kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Munkin munkit meni pilalle.
Hugo Bossin paitakin on rasvaroiskeissa.
Yritän saada rasvat pois Fairyllä.
Miksi se munkki oli teillä leipomassa? Oliko katolinen vai ortodoksinen munkki? Eikös heidän pitäisi pukeutua kaapuihin eikä Hugo Bossiin?
Ei munkaan vaimo osaa laittaa ruokaa eikä leipoa. Yleensä minä teen ruuan, joskus vaimo tahtoo ja silloin annan... ja syön valittamatta, en tahdo kumminkaan antaa pahaa mieltä... kumminkin valitsin naiseni luonteen, en keittiötaitojen takia.
Käy kokeilemassa naapurin Lissun munkkeja niin huomaat eron :)
Vierailija kirjoitti:
Käy kokeilemassa naapurin Lissun munkkeja niin huomaat eron :)
Tai sitten niitä katolisia munkkeja. Olisi varmasti vaihtelua arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan vaimo osaa laittaa ruokaa eikä leipoa. Yleensä minä teen ruuan, joskus vaimo tahtoo ja silloin annan... ja syön valittamatta, en tahdo kumminkaan antaa pahaa mieltä... kumminkin valitsin naiseni luonteen, en keittiötaitojen takia.
Just näin! Vaimo valitaan luonteen eikä munkkien perusteella.
Mun miehelle kelpaa aina. Ei ole koskaan kieltäytynyt mun munkeista:)
Tämä oli kyllä melko varmasti vitsi. Ei kai nyt oikeasti ole olemassa niin urpoa tyyppiä että tulisi tänne valittamaan toisen leipomista huonoista munkeista? Eihän niitä ole pakko syödä.
Itse en oo koskaan munkkeja edes yrittänyt leipoa, joten pisteet teille kaikille jotka siihen jaksavat ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Nosta ihmeessä kova älämölö, hauku suureen ääneen vaimosi munkit ja vaadi parempia.
M
Hyvä vinkki! Ennen kuin palautetuokioon tähän ryhtyy, kannattaa vielä kaivaa valmiiksi pariterapeutin puhelinnumero esiin. Ja munkkitaikinan resepti, siltä varalta että menee lusikat jakoon ja joutuu jatkossa leipomaan munkkinsa itse.
Vierailija kirjoitti:
Paistoi ne munkit ilmeisesti liian kuumassa öljyssä. Kärvähtänyt pinta ja raaka, taikinamainen sisus. Näitäkö mun pitäisi syödä? Iso pino odottaa tuossa vielä.
Herrajumala! Joukkomurhako siellä on tapahtunut? Miksi ihmeessä vaimosi paistelee hengenmiehiä öljyssä? Luulen että noihin kannibalismihommiin ei ainakaan kannata ryhtyä. Ja nyt heti ilmoitusta sinne luostariin että munkit on paistettu ja pitää alkaa järjestää hautajaisia ja rekrytoimaan uusia kokelaita. Kamalaksi kyllä mennyt tämä maailma.
Jätä se SikaVaimo!