Mikä hyvä alkoholi määrä naiselle, jos seuraavana päivänä haluaa urheilla?
Kommentit (8)
Mulla oli hyväkuntoisena pullo viiniä kunhan pääsin nukkumaan 11. Nyt huonokuntoisena korkeintaan puoli pulloa.
Alkoholilaskurilla voit laskea juomat ja sen ajan, milloin ei oo enää alkoholia veressä. Palamiseen vaikuttaa koko ja alkoholin määrä. Oon juonut joskus viisi annosta iltapäivän ja illan aikana ja mennyt seuraavana päivänä urheilemaan. Krapulassa ei tietenkään pidä mennä. Tietäähän sen fiiliksestä, voiko urheilla vai ei.
Mä meinasin siis lähteä 8 annoksen illan jälkeen, kun olin nukkunut 00-06. Mutta tuo oli liian vähän unta, niin en lähtenytkään.
Jos olisin saanut paremmin nukuttua, asia olisi ollut eri. Alkoholi vaan näyttää haittaavan muutenkin jo häiriintynyttä nukkumistani.
ap
Muistaakseni monet itäeuroopan naistaitovoimistelijat olivat alkoholisteja tyyliin nykänen. Toki jos puhutaan terveellisestä elämästä niin 2 lasia viiniä tai 2 olutta on ok jos aamusti hölkkäilee
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli hyväkuntoisena pullo viiniä kunhan pääsin nukkumaan 11. Nyt huonokuntoisena korkeintaan puoli pulloa.
Piiitkä miiiinus.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholilaskurilla voit laskea juomat ja sen ajan, milloin ei oo enää alkoholia veressä. Palamiseen vaikuttaa koko ja alkoholin määrä. Oon juonut joskus viisi annosta iltapäivän ja illan aikana ja mennyt seuraavana päivänä urheilemaan. Krapulassa ei tietenkään pidä mennä. Tietäähän sen fiiliksestä, voiko urheilla vai ei.
Tämä keskustelu menee taas sellaisille urille... Otsikointi jo kertoo kaiken. Mutta sitä ei todellakaan tiedä fiiliksistä voiko kuntoilla tai urheilla alkoholin jälkeisenä päivänä. Sykemittari on paljon luotettavampi. 1-2 annosta, mutta mieluiten ei yhtään.
1 tai 2 annosta. Tai ei ollenkaan.