Kuinka kauan kestää toipua työpäivästä ja millainen työ on uuvuttavaa?
Moni tapailemani mies on valittaut ettei ehdi nähdä, koska työ uuvuttaa.
Kommentit (7)
Heh, ei ne työt uuvuta niin ettei kiinnostavaa naista ehdi näkemään, kokenut tämän usein että kun kiinnostus loppuu niin töissä tulee kiire. Sitten kyselemällä lopulta tiuskaisi että ei ole kemiaa. Eipä tarvinnut jäädä haihattelemaan että ehkä se soittaa jos vaihtaa työpaikkaa.
Kiire uuvuttaa, yksitoikkoisuus uuvuttaa, istuminen uuvuttaa, epävarmuus uuvuttaa, huono sisäilma uuvuttaa, liika työmäärä uuvuttaa, fyysisesti raskas työ uuvuttaa, asiakkaat uuvuttaa, huonot työkaverit uuvuttaa, aivotyö uuvuttaa. Mitä tosta jää jäljelle, ehkä joku patjojen testaaja?
Vierailija kirjoitti:
Kiire uuvuttaa, yksitoikkoisuus uuvuttaa, istuminen uuvuttaa, epävarmuus uuvuttaa, huono sisäilma uuvuttaa, liika työmäärä uuvuttaa, fyysisesti raskas työ uuvuttaa, asiakkaat uuvuttaa, huonot työkaverit uuvuttaa, aivotyö uuvuttaa. Mitä tosta jää jäljelle, ehkä joku patjojen testaaja?
Varmaan kaikki henkilöä itseään kiinnostavat työt, jossa hyvät edut ja palkat. Kuten filmitähti, menestynyt muusikko, lääkäri, mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Mun työssä on melkein noi kaikki. Olen työpäivän jälkeen tosi väsynyt. Jos olisin sinkku, en haluaisi käydä treffeillä työpäivän jälkeen. En olisi parhaimmillani silloin. Ikäkin tietysti vaikuttaa, alle kolmekymppisenä energiaa riitti vaikka mihin.
Päiväkotityö. Teen sitä nyt 5h/pvä jotta jaksan. Mutta työkkäri painostaa kokopäivätyöhön joten eiköhän se uupuminen ja masennus taas syksyllä ole edessä. Jos olisi mitenkään mahdollista elää pelkän osa-aikatyön palkalla niin eläisin, mutta ei ole. Elän vaan itse juuri pikkulapsivaihetta, joten päiväkotityö kotielämään yhdistettynä on kyllä melkoinen burn outin yhtälö...
Mulla on arkipäivät täysin out of question. Pari päivää kestää toipua suunnilleen tolpilleen eli maanantaina olen yleensä ok virkeä ennen työpäivää, jos saa nukuttua hyvin su-ma yön. Viikon toipumisen jälkeen alkaa tuntua olo hyvältä muutenkin. Sitä pääsee kokemaan vain kesälomalla. Muuten mennään ympäri vuoden zombiena. En tiedä miksi tuhlaan tähän elämäni, koska ei 8h töissä päivässä ole kyllä oikeasti elämisen arvoista.