Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisia pitäisi lähestyä oikein? Vinkkiketju meille tietämättömille miehille

Tietämätön
01.05.2018 |

Tässä olen nyt yrittänyt lähestyä muutamia naisia ihan omasta mielestä hyvällä asenteella (ei mitään känniörvellystä) ja asiallisesti. Olen yrittänyt ystävällisesti aloittaa keskustelun, mutta jos en itse pidä sitä yllä niin keskustelu lakkaa lähes heti ja tilanne luisuu vaan kiusallisuuden puolelle. Siis hyvät naiset, valaiskaapa meitä ja kertokaa milla tavoin teitä pitäisi lähestyä, jotta juttelu olisi muutakin kuin sään ihmettelyä.

ps. Itse olen hieman komea (ei mikään miesmalli, mutta ei mikään pullakaan) ja siististi pukeutuva, jos joku miettii onko asia ulkonäöstä kiinni.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan että älä ainakaan iske asiakaspalvelussa olevia naisia työajalla, mutta sitten tajusin että juuri näin tapasin elämäni rakkauden... Tuurista se on kiinni että osuuko kohdalle oikeanlainen ihminen, minua isketään töissä joka työvuorolla ja olen kaikille muille antanut rukkaset. Ystävystyimme ensin, vaikka tunsimmekin ensi silmäyksestä lähtien vahvaa vetoa toisiamme kohtaan. Se oli oikeasti käsin kosketeltavaa, en ole kokenut vastaavaa ikinä ennen. Voin jotenkin ehkä ymmärtää miksi jotkut ei pitäisi tätä miestä niin komeana kuin minä, mutta en osaa kuvitella häntä komeampaa. Kyllä siinä vaan on vetoa ja mies tietää sen itsekin. Pidän miehen itsevarmuudesta ja siitä miten hän kantaa itsensä.

Eri naiset tykkää eri asioista ja ihastuu eri asioihin. Kunhan et ole ahdistava (vaikka kai jotkut päästään vialla olevat voi siitäkin syttyä). Itse en katso hyvällä tahdittomia lähentely-yrityksiä heti alkuun tai sitä jos teen selväksi ettei kiinnosta, ja silti jatketaan yrittämistä. Jotenkin myös sellaiset selvät iskuyritykset ja puhelinnumeroiden kyselyt ovat myös turn-off. Tää mies johon olen rakastunut tuli etsimään mut töistä uudelleen ja uudelleen, vaikken edes joka päivä ollut töissä. Kehui kauniiksi ja tykkäsi miten laitoin hiukseni, yritti aina päästä juttelemaan ja katseli mua hymyillen kävellessään ohi. Jos en olisi tuntenut vetoa niin olisin kyllä ollut tuijottelematta takaisin ja hymyilemättä ihan niin paljoa. Tämän takia on kumminkin aika riski lähteä iskemään aspoja... niiden kun pitää aina olla ystävällisiä, kohteliaita ja hymyileviä. Varmaan muutamat on erehtyneet luulemaan perus käytöstäni asiakaspalvelutilanteissa kiinnostukseksi. Kyllä kiinnostuneena siinä on kuitenkin jotain ekstraa. Jos musta tuntuu että joku yrittää mua enkä ole kiinnostunut, niin lopulta alan aika selkeästi olemaan huomioimatta ja välttelen katsekontaktia. Ehkä otan sellaisen vähän jähmeämmän, kohteliaan hymyn kasvoille.

Vierailija
22/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juurikin teen vain silloin lähestymisyrityksen, kun näen sellaisen naisen josta olen kiinnostunut. Myönnettävä se on, etten teininä harrastanut massapokaamista vaan olin enemmän se rauhallinen "nörtti", joka panosti tulevaisuuteen. En ota sitä itseeni, kun ei "tärppää", mutta kyllä se alitajuisesti saa kysymyksiä heräämään, että missä mennään vikaan. 

-Tietämätön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa antamiesi tietojen mukaan olet lähestynyt ihan oikealla tavalla. Ehkä naiset eivät muista syistä ole olleet sen syvemmin kiinnostuneita sinusta. Ymmärräthän kai sen, että se jos nainen ei kiinnostu sinusta, ei automaattisesti tarkoita sitä että sinussa olisi jotain vikaa tai että olisit tehnyt jotain väärin?

Sitten on kyllä aika ruveta miettimään, jos "oikeanlaisista" keinoista huolimatta kukaan nainen ei kiinnostu.

Vierailija
24/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso silmiin, hymyile, älä käy iholle. Siinäpä ne tärkeimmät. Älä säikähdä, jos nainen ei vastaa heti, hän voi olla ujo tai yllättynyt. Jos hän hymyilee takaisin, voit aloittaa kevyen jutustelun. Jos tuntuu, että puheenaihetta piisaa ja keskusteluakin syntyy, voit pyytää kahvilaan tai näyttelyyn tai puiston penkille tai mihin vain paikkaan, mikä sattuu olemaan juuri siinä parin askeleen päässä. Ja sen jälkeen - katso silmiin, hymyile, älä käy iholle.

Vierailija
25/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka ilmoittavat lähestyvänsä naisia asiallisesti, kertovat että tulos oli huono.

Voisko siitä päätellä jotain?

En mä ainakaan riemastu, jos mua yritetään iskeä "asiallisesti".

Sen pitää olla kivaa, ei romanttinen kohtaaminen ole lääkärissä käynti.

Ja sit nää itserakkaat omakuvakset: " olen komea...."

Mukava ihminen tajuaa, että tuollaiset arviot on muiden tehtävä. Eli turn off.

Vinkkini: irrota ihaileva katseesi itsestäsi ja kiinnitä se ympäristöön. Näkyykö mitään?

Vierailija
26/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntäheikki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylensä aloittanut keskustelun jostain tilanteeseen kuuluvasta. Vaikka kysymällä, onko ollut hauska ilta tai mitä biisiä odotat, jos ollaan keikalla. Sitten olen yleensä puhunut naisten suosikkiaiheesta, eli naisesta itsestään. Mikään ei tunnu tekevän naisiin niin suurta vaikutusta kuin mies, joka on kiinnostunut heidän tekemisistään ja ajatuksistaan. Omilla tekemisillään ei kannata kehuskella.

Vastaanväittäjille voin sanoa, että hyvin on aina toiminut eikä naisista ole ollut pulaa.

Tarkoitatko sitä, että naisista juttuseurana ei ole ollut pulaa vai susta seksuaalisessa/romanttisessa mielessä kiinnostuneista naisista ei ole ollut pulaa. Koska mielestäni teen ihan niin kuin sinä ja ykkösen voin vahvistaa, mutta kakkosta en todellakaan. Yleensä saa vaan kuulla, että olisipa mies x/miehet yleensä tuollaisia. Että mulla on ominaisuus, joka ei lisää mun kiinnostusta, mutta olisi ehdottoman positiivista kiinnostavalla miehellä

Naisia on aina riittänyt romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Teininä kylläkin piti nähdä paljon enemmän vaivaa kuin aikuisena. Minulla on siskoja ja naispuolisia platonisia kavereita, joten osaan kai sitten käyttäytyä luontevasti naisten seurassa. Kuullun mukaan jotkut miehet eivät edes halua naisia kaveriksi, joten eivät sitten osaa käyttäytyä naisten seurassa.

Okei, ilmeisesti teen sitten jotain väärin, vaikka noista aiheista yleensä itsekin avaan keskustelun. No pitää harjoitella ja itsetarkkailla enemmän

Ehkä ihan ekaksi kannattaisi rentoutua enemmän, jotenkin "itsetarkkaileva" kavaljeeri ei oikein herätä ainakaan minussa eroottista hehkua.

Vierailija
27/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunlaiseni mies ei lähesty naisia. Miksi lähestyisin? Säästän molempien aikaa, kun en lähesty.

Hyvä. Piste siitä sinulle. Tarpeeksi älliä pysyä hiljaa.

Vierailija
28/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan lukea manospheren sivuja. Ei mielellään minkään yksittäisen pelimiesgurun juttuja, koska osa niistä on tieteellisesti kyseenalaisia ja vanhentuneita, vaan ajantasaisia keskustelupalstoja ja blogeja, joissa on reaaliaikaista keskustelua ja julkaisuja erilaisilta miehiltä. Esim.Return of Kings on hyvä sivusto sitä varten.

Vierailija
29/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisena vähän ujo. En osaa pitää keskustelua yllä. Mutta olen oppinut kysymään miehen kiinnostuksen kohteista, harrastuksista tai autoista yms. Sitten etsitän kysymyksiä ja toinen kertoo ja tuntee itsensä tärkeäksi. Eli tee tuo myös. Vaatteista, tai jostain joka näkyy voi aloittaa. Siitä joku aasinsilta harrastukseen tms.

Vierailija
30/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten lähestyt miehiä?

Vierailija
31/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka ilmoittavat lähestyvänsä naisia asiallisesti, kertovat että tulos oli huono.

Voisko siitä päätellä jotain?

En mä ainakaan riemastu, jos mua yritetään iskeä "asiallisesti".

Sen pitää olla kivaa, ei romanttinen kohtaaminen ole lääkärissä käynti.

Ja sit nää itserakkaat omakuvakset: " olen komea...."

Mukava ihminen tajuaa, että tuollaiset arviot on muiden tehtävä. Eli turn off.

Vinkkini: irrota ihaileva katseesi itsestäsi ja kiinnitä se ympäristöön. Näkyykö mitään?

Inhoan näitä negatiivisia ämmien kommentteja.

Ehkäpä nyt oli kyse siitä, ettei örvellä tai lähesty sikamaisesti. Ymmärrätkö? Mitä itserakasta on sanoa "hieman komea". Se nyt vaan osoittaa, että ulkonäkö on todennäköisesti ihan miellyttävä. Pitääkö aina saivarrella hoka hemmetin asiasta?

Tämä mies on sentään lähestynyt naisia. Montaako miestä olet itse lähestynyt?

Vierailija
32/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua tulla lähestytyksi. Siksi torjun kaikki lähestymisyritykset. Olen varattu enkä jaksa mitään muiden miesten iskuyrityksiä.

Parasta sitten laittaa varattu-kyltti otsaan jos iskuyritykset ärsyttävät.

Vierailija
33/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaikka Tinderiä tutustumiseen, koska siellä suurimman osan ihmisistä voi olettaa olevan sinkkuja. Ja jos joku painaa sydäntä, tietää, että ainakin profiilin perusteella saattaa olla kiinnostunut. Olen nainen enkä juurikaan enää livenä pokaile miehiä, koska panos-tuotossuhde on niin huono. :D 

Vierailija
34/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on lähesty takaapäin, sieltä puolen on helpompi kajauttaa taju kankaalle ja raahata sitten puskaan jörnittäväksi.

Vierailija
35/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, sinniä vain :) Keinosi kuulostavat hyviltä.

Uskallan yleistää, että useimmat meistä arvostavat suostumuksen pyytämistä ennen kuin tullaan kovin likelle. Ehdotuksissa portaittainen eteneminen tuottaa enemmän tulosta kuin "panisin". Omassa tuttavapiirissäni todettu, että varovainen alku on äkkinäistä parempi, on parempi saada hieman hitaan etenijän kuin häiritsijän maine jos näistä valitaan. Kehonkieltä kannattaa tarkkailla - poispäin kääntyvälle on turha puhua, kohti nojaavalle kehu voi olla paikallaan. Kehumisesta muuten! Menee harvoin pieleen, kun kehuu jotain sellaista, mihin ihminen voi ja on todennäköisesti itse vaikuttanut. Esimerkiksi:

"Wou mitkä sääret!" ...ei kiitos.

"Kiva takki/kampaus!" Ei loukkaa ja vastauksesta saattaa saada jopa vihiä onko vastapuoli kiinnostunut.

Vierailija
36/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kemia" puuttuu, eli suomeksi et ole heidän mielestään riittävän komea.

Ääh, ei se ulkonäkö ole tärkein, sillä naiset haluaa nauraa - älykkäät hupiveikot saa aina seuraa, mutta ei kannata teeskennellä, jos ei sellainen ole.

Monet naiset ovat myös ihan heikkoina sellaisiin vähän taiteellisen näköisiin erikoisiin miehiin ja bonusta, jos soittaa vielä kitaraa  - ja saa olla joko iloluontoinen, välitön hippi tai sitten "maailman tuskaa kärsivä", naista ymmärtävä taiteilijasielu, joka puhuu hyvinkin "syvällisiä" välillä.

Vierailija
37/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksuaalissävytteinen tai sellaiseen pyrkivä kanssakäyminen sukupuolten välillä tai kesken olisi valtiovallan pikimmiten kiellettävä ja sanktioitava.

Yhtään särkynyttä sydäntä, mustasukkaisuusmurhaa ja ei-toivottua vahinkolasta emme enää tarvitse.

Kukin eläköön eriössään. Kyräillä saa muttei puhua tai koskea.

(Tämä EI ole edes ironian yritelmä, vaan alati vahvistuva vakaumukseni).

Valitettavasti en voi toteuttaa visiota kuin omalta mitättömältä osaltani ;)