Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisia pitäisi lähestyä oikein? Vinkkiketju meille tietämättömille miehille

Tietämätön
01.05.2018 |

Tässä olen nyt yrittänyt lähestyä muutamia naisia ihan omasta mielestä hyvällä asenteella (ei mitään känniörvellystä) ja asiallisesti. Olen yrittänyt ystävällisesti aloittaa keskustelun, mutta jos en itse pidä sitä yllä niin keskustelu lakkaa lähes heti ja tilanne luisuu vaan kiusallisuuden puolelle. Siis hyvät naiset, valaiskaapa meitä ja kertokaa milla tavoin teitä pitäisi lähestyä, jotta juttelu olisi muutakin kuin sään ihmettelyä.

ps. Itse olen hieman komea (ei mikään miesmalli, mutta ei mikään pullakaan) ja siististi pukeutuva, jos joku miettii onko asia ulkonäöstä kiinni.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kemia" puuttuu, eli suomeksi et ole heidän mielestään riittävän komea.

Vierailija
2/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun pitää kysyä neuvoa niin se jo kertoo miksi et saa naista.

Nainen otetaan, ei pyydetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlaiseni mies ei lähesty naisia. Miksi lähestyisin? Säästän molempien aikaa, kun en lähesty.

Vierailija
4/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylensä aloittanut keskustelun jostain tilanteeseen kuuluvasta. Vaikka kysymällä, onko ollut hauska ilta tai mitä biisiä odotat, jos ollaan keikalla. Sitten olen yleensä puhunut naisten suosikkiaiheesta, eli naisesta itsestään. Mikään ei tunnu tekevän naisiin niin suurta vaikutusta kuin mies, joka on kiinnostunut heidän tekemisistään ja ajatuksistaan. Omilla tekemisillään ei kannata kehuskella.

Vastaanväittäjille voin sanoa, että hyvin on aina toiminut eikä naisista ole ollut pulaa.

Vierailija
5/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hieman komea" :D hauskasti ilmaistu

Vierailija
6/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylensä aloittanut keskustelun jostain tilanteeseen kuuluvasta. Vaikka kysymällä, onko ollut hauska ilta tai mitä biisiä odotat, jos ollaan keikalla. Sitten olen yleensä puhunut naisten suosikkiaiheesta, eli naisesta itsestään. Mikään ei tunnu tekevän naisiin niin suurta vaikutusta kuin mies, joka on kiinnostunut heidän tekemisistään ja ajatuksistaan. Omilla tekemisillään ei kannata kehuskella.

Vastaanväittäjille voin sanoa, että hyvin on aina toiminut eikä naisista ole ollut pulaa.

Tyypillistä käyttäytymistä häntä-heikeille.

Vierailija
7/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin Kikka laulusaan sanoi: Kanna minut metsään apinamies,( ja vähän puuhastellaan) kuulostaa hyvältä ja hauskalta + siinä on jotain niin oikeaa :D

Vierailija
8/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ihmettele, että mietit, miten naisia pitäisi lähestyä. Olen bi ja voin kyllä sanoa, että naisista on tosi vaikea aistia, mitä he oikein miettivät, koska useimmat heistä tuntuvat olevan todella epäsuoria. Tuntuu, että joillakin naisilla on tosi tarkat kriteerit sille, miten heitä voi lähestyä, varsinkin nuorempana. Ja monet ovat myös aika passiivisia ja haluavat toisen tekevän suurimman työn. Mutta toisaalta on elämän varrella tullut vastaan naisia, jotka ovat kyllä tehneet hyvin selväksi, että ovat kiinnostuneet seurastani. Että ehkä antaisin neuvoksi, että ole oma hurmaava itsesi ja juttele rohkeasti vain naisille. Kyllä jossain vaiheessa tulee vastaan nainen, joka lämpenee sulle ja sun jutuille. 

Vierailija
9/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä käyttäytymistä häntä-heikeille.

Miksikäs ei, jos se kerran toimii.

Vierailija
10/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minä en kyllä erityisemmin edes halua, että minua miehet lähestyvät. Ällöttää vaan kaikki miesten huutelut ja viheltellyt kadulla tai joku kanssajonossa heitetty myötähäpeää herättävä iskurepla. Tykkään olla omassa rauhassa tai ystävien kanssa rauhassa. Seuraa saan siten, että lähestyn itse kiinnostavan oloista miestä.

Vierailija
11/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tosiaan kuvittelevat, että jos mies on kiinnostunut heistä tai heidän jutuistaan niin mies on aidosti kiinnostunut ja tulkitsevat sellaisen ihastumiseksi ja miehen aikeet kunnollisiksi. Elämä toki opettaa, että mies, käyttäytyi miten tahansa, saattaa kerätä pelkkiä kaatoja. Sanoisin, että riski otetaan jos mies on tarpeeksi kiinnostava seksuaalisesti eli ne kuuluisat kemiat kohtaavat.

Vierailija
12/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sitä, että naisista juttuseurana ei ole ollut pulaa vai susta seksuaalisessa/romanttisessa mielessä kiinnostuneista naisista ei ole ollut pulaa. Koska mielestäni teen ihan niin kuin sinä ja ykkösen voin vahvistaa, mutta kakkosta en todellakaan. Yleensä saa vaan kuulla, että olisipa mies x/miehet yleensä tuollaisia. Että mulla on ominaisuus, joka ei lisää mun kiinnostusta, mutta olisi ehdottoman positiivista kiinnostavalla miehellä

Vierailija
13/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkosalla liikkuvat naiset eivät ole odottamassa ketään hieromaan tuttavuutta pariutumismielessä. Jos syystä tai toisesta ei kiinnosta, niin keskustelun antaa hiipua. Ja syyt kiinnostuksen puutteeseen voivat olla ihan siinäkin, että on suhteessa, on kiinnostunut jostain, ei ole kiinnostunut kestään, ei halua yhtään mitään, haluaa vain juoda tai kuunnella musiikkia, tanssia tai viettää aikaa kaverien kanssa. Ihan turha ottaa asiaa sen vakavammin. Normaali nainen kyllä lähtee mukaan keskusteluun, jos hetki on sopiva.

Tietenkin miehillä on hauska tapa kulkea jonossa iskemässä sitä sedulan kuuminta beibeä ja siinä kisassa perustavallinen jamppa harvemmin pärjää. Siitä onkin helppo vetää johtopäätös siitä, että naisille juttelu on jotain salatiedettä.

Vierailija
14/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Minä en kyllä erityisemmin edes halua, että minua miehet lähestyvät. Ällöttää vaan kaikki miesten huutelut ja viheltellyt kadulla tai joku kanssajonossa heitetty myötähäpeää herättävä iskurepla. Tykkään olla omassa rauhassa tai ystävien kanssa rauhassa. Seuraa saan siten, että lähestyn itse kiinnostavan oloista miestä.

Kyllä se on enemmän jenkkimeininkiä nuo kadulla vislailut ja huutelut. Suomessa ihmiset kulkee kaduilla naama norsunvitulla eikä välitä paskaakaan kanssaihmisistä. Korkeintaan jossain räkälässä uskaltaudutaan ämpäripäissään mumisemaan vastakkaiselle sukupuolelle.

Vierailija
15/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sitä, että naisista juttuseurana ei ole ollut pulaa vai susta seksuaalisessa/romanttisessa mielessä kiinnostuneista naisista ei ole ollut pulaa. Koska mielestäni teen ihan niin kuin sinä ja ykkösen voin vahvistaa, mutta kakkosta en todellakaan. Yleensä saa vaan kuulla, että olisipa mies x/miehet yleensä tuollaisia. Että mulla on ominaisuus, joka ei lisää mun kiinnostusta, mutta olisi ehdottoman positiivista kiinnostavalla miehellä

Naisia on aina riittänyt romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Teininä kylläkin piti nähdä paljon enemmän vaivaa kuin aikuisena. Minulla on siskoja ja naispuolisia platonisia kavereita, joten osaan kai sitten käyttäytyä luontevasti naisten seurassa. Kuullun mukaan jotkut miehet eivät edes halua naisia kaveriksi, joten eivät sitten osaa käyttäytyä naisten seurassa.

Vierailija
16/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa antamiesi tietojen mukaan olet lähestynyt ihan oikealla tavalla. Ehkä naiset eivät muista syistä ole olleet sen syvemmin kiinnostuneita sinusta. Ymmärräthän kai sen, että se jos nainen ei kiinnostu sinusta, ei automaattisesti tarkoita sitä että sinussa olisi jotain vikaa tai että olisit tehnyt jotain väärin?

Vierailija
17/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen kyllä lähtee mukaan keskusteluun, jos hetki on sopiva.

Ei lähde jos leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
18/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua tulla lähestytyksi. Siksi torjun kaikki lähestymisyritykset. Olen varattu enkä jaksa mitään muiden miesten iskuyrityksiä.

Vierailija
19/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on aina riittänyt romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Teininä kylläkin piti nähdä paljon enemmän vaivaa kuin aikuisena. Minulla on siskoja ja naispuolisia platonisia kavereita, joten osaan kai sitten käyttäytyä luontevasti naisten seurassa. Kuullun mukaan jotkut miehet eivät edes halua naisia kaveriksi, joten eivät sitten osaa käyttäytyä naisten seurassa.

Okei, ilmeisesti teen sitten jotain väärin, vaikka noista aiheista yleensä itsekin avaan keskustelun. No pitää harjoitella ja itsetarkkailla enemmän

Vierailija
20/37 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap 20-40 vuotiaista naisista suurin osa on varattuja, siis joko naimisissa, avoliitossa, seurustelee tai vähintään tapailee jotakuta johon on ihastunut. Osa naisista taas on syystä tai toisesta ihan omasta halusta juuri silloin yksin eikä halua mitään seuraa. Osa naisista on lesboja. Eli oikeasti ns. "markkinoilla" on melko pieni osa nuorista naisista. 

Sinun on ihan hyödytöntä yrittää lähestyä varattuja tai lesboja tai niitä, jotka eivät missään nimessä juuri nyt kaipaa mitään seuraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi