Inhoan miehisiä kasvojani. Näytän ihan Martina aitolehdeltä :(
Haluaisin sellaiset sirot naiselliset kasvonpiirteet. Inhoan nykyisiä! Tekisi mieli vetää pussi päähän loppuelämäksi. Yäk! :(
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ööh kai sitä saa itkeä rumia kasvojaan jos ne sellaiset ovat? Miehet tykkää siroista feminiinisistä kasvoista. Ei mun mieskasvoista. :(
Jos olet Martina Aitolehden näköinen, et ole objektiivisesti arvioituna ruma. Toki voit itse pitää Martinaa rumana, mutta yleisesti ottaen häntä pidetään varsin hyvännäköisenä mimminä, joten et ehkä siksi saa kauheasti ymmärrystä jos rumuuttasi itket. Vähän sama kuin bmi 20 nainen itkisi olevansa kamalan lihava.
Makuasioita. En tunne ketään joka pitää Martinaa hyvännäköisenä. Useimmat pitävät hänen kasvojaan varsin miehekkäinä.
No niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ööh kai sitä saa itkeä rumia kasvojaan jos ne sellaiset ovat? Miehet tykkää siroista feminiinisistä kasvoista. Ei mun mieskasvoista. :(
Jos olet Martina Aitolehden näköinen, et ole objektiivisesti arvioituna ruma. Toki voit itse pitää Martinaa rumana, mutta yleisesti ottaen häntä pidetään varsin hyvännäköisenä mimminä, joten et ehkä siksi saa kauheasti ymmärrystä jos rumuuttasi itket. Vähän sama kuin bmi 20 nainen itkisi olevansa kamalan lihava.
Martinaa pidetään kauniina, koska silikonit. Naama on todella miehinen ja mulla on samanlaiset miehiset kasvot. Tissitkin on pienet.
Mikä hänen kasvoissaan on mielestäsi todella miehistä? Maailma on täynnä naisia, joilla on vähintään yhtä "jykevät" piirteet mutta ei silikoneja, ja silti heitä pidetään kauniina.
Prinsessa Victoriaa esimerkiksi useimmat tuntemani ihmiset pitävät vähintään sievänä, vaikka hänellähän on naiseksi poikkeuksellisen jykevä leuka, ihan eri kaliiberia kuin Martinalla. Angelina Joliekaan ei ole mikään siroleukainen nainen ja montakohan kertaa hänet on rankattu kärkikastiin "maailman kaunein" äänestyksissä.
Martina Aitolehdellähän ei ollut silikoneja silloin kun hän nousi julkisuuteen ja hän pärjäsi kauneuskilpailuissa ihan mukavasti ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinaa pidetään kauniina, koska silikonit. Naama on todella miehinen ja mulla on samanlaiset miehiset kasvot. Tissitkin on pienet.
Mikä hänen kasvoissaan on mielestäsi todella miehistä? Maailma on täynnä naisia, joilla on vähintään yhtä "jykevät" piirteet mutta ei silikoneja, ja silti heitä pidetään kauniina.
Prinsessa Victoriaa esimerkiksi useimmat tuntemani ihmiset pitävät vähintään sievänä, vaikka hänellähän on naiseksi poikkeuksellisen jykevä leuka, ihan eri kaliiberia kuin Martinalla. Angelina Joliekaan ei ole mikään siroleukainen nainen ja montakohan kertaa hänet on rankattu kärkikastiin "maailman kaunein" äänestyksissä.Martina Aitolehdellähän ei ollut silikoneja silloin kun hän nousi julkisuuteen ja hän pärjäsi kauneuskilpailuissa ihan mukavasti ilman niitä.
Esim. tällä naisella on kivat pehmeät naiselliset piirteet:
https://tamilculture.com/the-most-beautiful-girl-in-the-world
eroa Martinaan. ei laatikkomainen leuka, täyteläiset huulet, korkeat poskipäät.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään. Minä näytän tältä ja inhoan transun näköistä lärviäni yli kaiken :(
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31092060_1015584401349940…
Kieltämättä miehekäs leuka ja poskipäät. Aika kamala. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään. Minä näytän tältä ja inhoan transun näköistä lärviäni yli kaiken :(
Kieltämättä miehekäs leuka ja poskipäät. Aika kamala. Otan osaa.
En mä nyt tiiä, minusta ihan ok tuo. Ja kyllä sen naiseksi tunnistaa eikä mieheksi.
Lohdutan sinua, sinulla ON kasvot... Jos olit provo, miksi mollaat toista ihmistä? Et viestilläsi ansaitse yhtään sympatiaa.
Oletko myös romani kuten Martina?
Katsoin linkin kuvan ja minusta Martina näyttää paremmalta. Persoonallisuus näkyy toisin kuin tuolla perussöpöilijällä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin linkin kuvan ja minusta Martina näyttää paremmalta. Persoonallisuus näkyy toisin kuin tuolla perussöpöilijällä.
Olet varmaan nainen joten maskuliiniset piirteet iskevät sinuun enemmän.
Itsehän näytän salkkareiden Ismolta ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole kyllä Martina...se on Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole kyllä Martina...se on Jenni.
Niin on. Jennihullu haukkumassa taas.
Talk about first world problems.. No, ainahan voit tehdä michaeljacksonit ja muokkauttaa pärstän uuteen uskoon jos vaan pätäkkää riittää. Tai hankit sugardaddyn maksamaan leikkaukset kuten se ihmisbarbi-Amanda teki. Jyväskyläläinen mimmi kyseessä.
Martinalla on tosi upea kasvojen luusto mikä tekee hänestä näyttävän naisen. Aloittajan kannattaa vaan hyväksyä geenilotossa saadut piirteet ja ”ownata” ne, koska söpöä ja tyttömäistä hänestä ei noilla spekseillä saa tekaistua. Ja miksi pitäisikään. Ole ylpeä siitä mitä olet.
Olen jo kuusikymppinen, joten minulla on pitkäaikaista havaintoaineistoa erityyppisten ihmisnaamojen kehityskaarista. Arvaatko millään minkätyyppinen naislärvi yllättäen alkaa näyttää nuorelta, raikkaalta ja energiseltä kun on saavutettu keski-ikä ja alkaa loppuelämä? Onko se pikkupiirteinen naisellinen nöpönaama vai veistetympi ja selväpiirteisempi persoonallinen lärvi? Vaikka nuorena ehkä viis veisaat asiasta se loppuelämä on pitkä aika sekin.
Mikäs uliuli-kerho täällä kokoontuu? Lopettakaa se itsesäälissä rypeminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kuusikymppinen, joten minulla on pitkäaikaista havaintoaineistoa erityyppisten ihmisnaamojen kehityskaarista. Arvaatko millään minkätyyppinen naislärvi yllättäen alkaa näyttää nuorelta, raikkaalta ja energiseltä kun on saavutettu keski-ikä ja alkaa loppuelämä? Onko se pikkupiirteinen naisellinen nöpönaama vai veistetympi ja selväpiirteisempi persoonallinen lärvi? Vaikka nuorena ehkä viis veisaat asiasta se loppuelämä on pitkä aika sekin.
Kiitos. Tämä piristi hieman.
Makuasioita. En tunne ketään joka pitää Martinaa hyvännäköisenä. Useimmat pitävät hänen kasvojaan varsin miehekkäinä.