Inhoan miehisiä kasvojani. Näytän ihan Martina aitolehdeltä :(
Haluaisin sellaiset sirot naiselliset kasvonpiirteet. Inhoan nykyisiä! Tekisi mieli vetää pussi päähän loppuelämäksi. Yäk! :(
Kommentit (39)
Juuri tuossa itse hoksasin, että näytän ihan Kalle Päätlon äidiltä, Riitulta, Kalle Päätalon Iijoki-sarjan elokuvasta. Ei kiva, vain piippu puuttuu, kun olen lopettanut tupakoinnin.
No juu voi yöks Marttinahan ei ole tullut kuuluisaksi ulkonäöllään. Mene ja googleta happohyökkäyksen uhreja ja mieti arvojasi uudelleen.
Ei tuo vielä mitään. Minä näytän tältä ja inhoan transun näköistä lärviäni yli kaiken :(
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31092060_1015584401349940…
No ööh kai sitä saa itkeä rumia kasvojaan jos ne sellaiset ovat? Miehet tykkää siroista feminiinisistä kasvoista. Ei mun mieskasvoista. :(
Minullekin on kuittailtu miehekkäästä olemuksestani. Mutta vain matalan testosteronitason miehet ..
No et ole ruma jos näytät Martinalta. Ei ne kovin miehekkäät kasvot ole.
Onko noin paha olla? Mahtaa harmittaa, että maailma pyörii noin pinnallisen asioiden ympärillä. Ruma sisus pilaa kauniin kuoren.
Eikö teillä ole mitään tähdellistä surtavaa? Järjestäkää sitä, niin loppuu tuo turha kitinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin paha olla? Mahtaa harmittaa, että maailma pyörii noin pinnallisen asioiden ympärillä. Ruma sisus pilaa kauniin kuoren.
On paha olla. Maailma on nykyään todella pinnallinen paikka, jos et ole sattunut huomaamaan. Varsinkin näin nuorena. Olen siis 22 ja kyllä sapettaa, etten ole saanut kauniita kasvoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ööh kai sitä saa itkeä rumia kasvojaan jos ne sellaiset ovat? Miehet tykkää siroista feminiinisistä kasvoista. Ei mun mieskasvoista. :(
Jos olet Martina Aitolehden näköinen, et ole objektiivisesti arvioituna ruma. Toki voit itse pitää Martinaa rumana, mutta yleisesti ottaen häntä pidetään varsin hyvännäköisenä mimminä, joten et ehkä siksi saa kauheasti ymmärrystä jos rumuuttasi itket. Vähän sama kuin bmi 20 nainen itkisi olevansa kamalan lihava.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään. Minä näytän tältä ja inhoan transun näköistä lärviäni yli kaiken :(
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31092060_1015584401349940…
Hyi helvata. Tuossa olisi plastiikkakirurgillakin tekemistä.
Mä näytän aina tokana peräkkäisenä ravinteli iltana Heikki Silvennoiselta Mankeli dvd:n kannessa. Mutta kyllä se siitä taas tasaantuu kunhan arki koittaa.
Ole tyytyväinen nyt. Lupaan, että 20 vuoden päästä ihmettelet ja kadut, miksi pidit itseäsi rumana nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet Martina Aitolehden näköinen, et ole objektiivisesti arvioituna ruma. Toki voit itse pitää Martinaa rumana, mutta yleisesti ottaen häntä pidetään varsin hyvännäköisenä mimminä, joten et ehkä siksi saa kauheasti ymmärrystä jos rumuuttasi itket. Vähän sama kuin bmi 20 nainen itkisi olevansa kamalan lihava.
Martinaa pidetään kauniina, koska silikonit. Naama on todella miehinen ja mulla on samanlaiset miehiset kasvot. Tissitkin on pienet.
Mulla on myös kunnon laatikkonaama + tumma karvankasvu, nykyään saa ihan partakarvoja nykkiä, samoin vatsa kivan karvainen :D Olkapäät on leveät ja käsivarret lihaksikkaat, mikä on sinänsä huvittava yhtälö lyhyessä ja pölkkykoipisessa vartalossa. Musta kiinnostuu nimenomaan sellaiset naiselliset miehet, joista en itse innostu. No, sellaista se on.
onko sun nimi sattumoisin Martina?
Tunnen tuskasi.. Itse olen pitänyt koko olemustani maskuliisena. Mutta laihduin muutaman kilon, kasvatin pitkät hiukset ja aloin käyttää naisellisia vaatteita, niin kyllähän aloin näyttää naisellisemmalta.
Martina Aitolehden kasvot ovat ihan normaalit, ei mitenkään erityisen miehekkäät. Pehmeämmät piirteet hänellä on kuin esim. Jennifer Anistonilla, jota kehutaan kauniiksi tämän tästä.
Martinan julkisuuskuva ja persoona ovat sen sijaan sen verran kyseenalaisia, että monet eivät siksi pidä hänestä. Mä luulen että suurin osa ulkonäönkin haukkumisesta menee sen piikkiin, että ns. ruma luonne tekee ihmisen rumemman näköiseksi. Veikkaan että palaute hänen ulkonäöstään olisi ihan toisenlaista, jos hän vaikuttaisi ystävälliseltä ja hyväsydämiseltä ihmiseltä joka ei noussut julkisuuteen varatun miehen salarakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinaa pidetään kauniina, koska silikonit. Naama on todella miehinen ja mulla on samanlaiset miehiset kasvot. Tissitkin on pienet.
Ketään ei nykyaikana pidetä hyvännäkösenä saati kauniina silikonien takia. Taidat olla aika puskassa kasvanut jos et tiedä kuinka yleisiä ne nykyään on. Itse tunnen monia naisia joilla on silikonit mutta yksikään heistä ei ole ns. "silikonibimbo". On eläkeläinen, parturi, kaupankassa, lääkäri ja pari jotain tradenomi toimistontätiä.
Voimia!