Seuratkaa keskustelua itseni kanssa.
Tähän ketjuun ette saa vastata, tää on mun oma ketju ja keskustelen täällä itseni kanssa.
Kommentit (4)
No hitto, mökillehän sitä piti painua heti perjantaina. Tissuttelin pe-su niin etten saanu mitään aikaseks. Eilen sitten vetäsin perskännit ja nyt on sellanen krapula etten pääse kotiin ellei yuo wappu vosu suostu ajamaan. Aamulla kuksittiin oikein kunnolla, jotta olo paranis.
Krapulaan pätee kuulemma: Litra kirnu piimää ja loppupäivä sängyn alla mököttäen tai tunnin hikeen nainti valitsin tuon jälkimmäisen, mut ei lähteny kokonaan, joten pitänee uusia et pääsee täältä korvesta pois. Niin ja siis mitään juhlia ei ollu, ku en oo sellainen bilettäjä. Edpan puisto Vappuna olis kauhistus.
Taidat puhua palturia tuosta "vosusta", ei sulla hiihtolomalla vielä,mitään vosua ollu. Ja tuskin oot jaksanu tuntia naida vaikka vosu oliskin.
HILJAA.....no hiihtolomalta tuon vosun löysinkin ja se onkin tosi kiva. 10v nuorempi ku minä eli 25v ja on sillä nimikin Tiina. Ollaan Tiinan kaa ihan rakastuneita ja ainakaan nukkuminen ei oo tyksää. Löysin Tiinan Ylläkseltä laskemassa mäkeä. Jouduttiin samaan hiihtohissiin ja juututtiin melkein tunniks ilmaan keikkumaan ja siinä olikin sit aikaa jutustella. Afterin jälkeen sit mentiin mun mökkiin "jatkoille" ja ei se Tiina omassa mökissään nukkunu sen jälkeen yhtään yötä eikä muutenkaan käyny ku hakemassa vaatteensa.
En minä tuntia jaksaiskaan peuhata mut tuo Tiina jaksaa.
Mitä teit Wappuna? Oliko juhlat vai möllötitkö kotona?