Tuhosin ihmesienellä upouuden keittiöni :`(
Upouusi ihannekeittiö on pillalla! Matalalämpöuuni, integroidut sousvidekeittimet, parila, kaikki pilalla!
Sovittiin miehen kanssa että hän saa moottoripyörän ja minä keittiön. Nyt se on PILALLA!
Kommentit (17)
Nykyajan pinnat eivät kestä kuin hellää pyyhkimistä kuivalla mikrokuituliinalla.
Minun viime viikolla laitetun uuden keittiön tiskipöydässä on jo nyt pieni naarmu :(
Tarjoudu pesemään moottoripyörä sillä ihmesienellä.
Tuliko mieleen, ettei mikrohiovalla sienellä hinkkaaminen ehkä tee hyvää pinnoille?
Kuka haluaa keittiön? Todella outoa. Muutenkin outoa, kun toinen haluaa moottoripyörän ja toinen keittiön. Ei voisi erikoisempaa olla. Millainen ihminen on kiinnostunut siitä, millainen keittiö on? Sehän on samantekevää, vaikka olisi kuusikymmentäluvulta. Kunhan pystyy jotain ruokaa siellä tekemään.
Mies saa moottoripyörän ja nainen... keittiön!?! Aika painajaismaista. Kas kun et pyytänyt uutta kodinhoitohuonetta tai siivouskomeroa.
Mä halusin hevosen ja mies sai sitten vastavuoroisesti uuden pannuhuoneen.
Miksi upouutta keittiötä yleensä piti hinkata ihmesienellä?
Mitä tuossa käytännössä tapahtui? Hinkkasit sillä sienelläs ensin uunin ja totesit että ei perhana, naarmuttui. Päätit sitten hinkata sousviden, damn, sama juttu. Kuitenkaan siitä lannistumatta jatkoit hinkkaamista? Ei tullut mieleen lopettaa?
Kyllä naiselle keittiö on tärkeä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiselle keittiö on tärkeä!
Ei mulle ainakaan!!
Monet ihme-aineet perustuu pinnan hankaamiseen. Niillä saa pilattua materiaalin kuin materiaalin. Vessanpönttöstä alkaen.
Nainen haluaa keittiön! Ruoanlaitto into kasvaa, koko perhe hyötyy. Kokemusta on.
Ihmesieni on hyvä kaakelipinnoille ja hyvin, hyvin varovaisesti käytettynä muille pinnoille pinttyneille tahroille, joita ei saa tavallisella pesulla pois. Se tosiaan "kuorii" pintakerroksen pois. Pitää tietää, mitä tekee - sillä ei voi tuosta noin vain hangata täysillä kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mä halusin hevosen ja mies sai sitten vastavuoroisesti uuden pannuhuoneen.
Tästä lähin saat tehdä kauppareissut hevosellasi.
t. Miehesi
Jo oli Ihmesieni! Söitkö sitä? Ja aineissa rikoit koko keittiön koneineen päivineen? Ja mies ajeli motskarillaan kohti auringonlaskua...