Työttömät ei saa juhlia vappua!!!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön saa työttömyyskorvausta vain arkipäiviltä, joten pyhäpäivinä hän voi tehdä mitä haluaa.
Et ilmeisesti ymmärtänyt, että vappu on työläisten juhla. Työtön juhlikoon muulloin
Heh heh, minä olen työtön. Olin aamulla tuulettamassa yo-lakkiani Kaivarissa ja kohta lähden lounaalle kaverieni kanssa.
sika
Vierailija kirjoitti:
En juhli vappua enkä muitakaan juhlia, koska ei ole varaa. Toivottavasti olette tyytyväisiä. t. työtön
hyvä
Kela vois sponssata työttömille oman haalarin vappurientoihin
Eikö ne työttömät vois myydä vaikka Julkkuja vappuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömälle kuuluu antaa 3kk karenssi, jos hänet saa kiinni kaupungilta juhlimasta. Työtönhän ei ole tuolloin työkykyinen ja valmis ottamaan työtä vastaan.
tästä olemme kaikki yhdessä samaa mieltä
Ja miten monessa työpaikassa työt alkaa ihan JUST SILLÄ SEKUNNILLA kun töitä tarjotaan? Eikös sen pitäisi myös meinata silloin sitä että nämä työnantajatkaan ei saa juhlia vappua kun pitää olla tarjoamassa töitä työttömille?
Onko sinisten ministeri Lindström juhlinut vappua?
tänne tuli just uusi ketju samasta aiheesta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömälle kuuluu antaa 3kk karenssi, jos hänet saa kiinni kaupungilta juhlimasta. Työtönhän ei ole tuolloin työkykyinen ja valmis ottamaan työtä vastaan.
tästä olemme kaikki yhdessä samaa mieltä
Ja miten monessa työpaikassa työt alkaa ihan JUST SILLÄ SEKUNNILLA kun töitä tarjotaan? Eikös sen pitäisi myös meinata silloin sitä että nämä työnantajatkaan ei saa juhlia vappua kun pitää olla tarjoamassa töitä työttömille?
höpsistä
mistä se kertookaan, että niin moni on alapeukuttanut aloitusta?
Heh heh, minä olen työtön. Olin aamulla tuulettamassa yo-lakkiani Kaivarissa ja kohta lähden lounaalle kaverieni kanssa.