HERKKUPEPUT
Huomenia, esimmäinen viikko takana ja hyvin on menyt :) Joka päivä 15ookcal ja joko 5-6km lenkkeilyä tai tunti kuntopyöräilyä, tulokset uskomattomia :) Laitan tähän ensin tuon viimemaanantaisen aloituspainon, vaikka pari kiloa laihdutin jo sitä ennen eli 169/72,1/70,4/65 Tässä huumassa alensin loppupainoa pari kiloa heh heh. Eli pudotusta 1,7, josta osu johtuu siitä että edellisen viikon kyllä paino junnasi, tosin tähän ryhmään liittyminen kyllä innosti tarkkailemaan ruokajutskia entistä tarkemmin. Tsemppiä kaikille hurjasti ja toivotaan että tuloksia tulee hyvää vauhtia :)
Kommentit (15)
Minullakin pudotusta -1,7kg ekalla viikolla. Olis ollut vähän enemmänkin, mutta lauantaina tuli mässättyä oikein kunnolla synttäreillä. Onneksi se jäi kuitenkin siihen ja heti eilen pääsin takaisin ruotuun. Lukemat 160cm/71,1kg/70,4kg/60kg.
Koitetaan pysyä samassa. Mulla luvut: pituus 173cm/ lähtöpaino 72 (viime keskiviikona)/ tänä aamuna 70,7/ ja tavoite 65. Kunhan nyt pääsis ensin oikealle kymmenluvulle...
Mä siis täysimetän 6vko:a vanhaa vauvelia, joten yritän tiputtaa painoa mahd. viisaasti, vain herkut jättämällä ja liikuntaa lisäämällä. Viikonloppuna tuli mässäiltyä, kun lapsillakin oli karkkipäivä. Tiesin jo etukäteen että viikonloppuna tulee olemaan vaikeeta. Nyt on taas tsemppi päällä. Pelottaa kyllä kun vappu tulossa ja muutenkin paljon juhlia ja kyläilyjä, matkoja ym.Liikuntaan ei meinaa kolmen pienen kanssa kotona ollessa millään löytyä aikaa, se on ongelma!!
Tsemppiä kaikille oikein paljon!!!
Hienosti on viikko alkanut, pysytään lujina, niin sama suunta jatkuu. Minullakin viikko meni suhteellisen hyvin, joskin syömispuolessa on vielä kovasti parantamisen varaa. Viikonloppuna tuli syötyä turhankin tuhdisti, mutta kokonaisuushan se onkin tärkein. Pudotusta tuli 900g, johon olen ihan tyytyväinen. Minun rivini näyttää siis tältä:
166 / 75 / 74,1 / 60. Urakkaa riittää, mutta vähitellen ne kilot lähtee! Minullakin on ensimmäisenä välitavoitteena päästä alle 70 kilon, siitä voi sitten jatkaa alas päin.
Tsemppiä kaikille uuteen, aurinkoiseen viikkoon.
Täällä meni viikko niin ja näin, alkuun olin ihan ruodussa mutta kun tuli viikonloppu niin ruotu löystyi ja näin ollen viikonloppu meni syödessä.
Mutta puntari näytti kuitenkin - 300g, oiskohan eilisellä pihan siivouksella osuutta asiaan. Kiitokset lähetän tässä vielä meidän talkooväelle, jos sattuvat tämän lukemaan! Heh heh!
162/83/82,7/70
siinäpä mun rivi, tavote ois tietty alempikin ku tuo 70, mutta jospa ei tulis ressi tästä painonpudotuksesta kun laittaa realistisen tavoitteen näin alkuu.
hyvää viikkoa kaikille!
Ihan hyvällä mallilla ollaan, paino pudonnut 68,6:sta 68:saan. Mitään suurta laihdutusta en kyllä ole aloittanutkaan, kun pituuttakin on tuo 174 cm. Mutta 60 painoin ennen lapsia, ja entinen vaatetus tarvitsee hieman kiloja pois:) Viime viikolla katsoin hieman mitä suuhuni laitoin...kokonaan en ole herkkuja pois jättänyt. Normaalisti syön, kun täysimetän vauvaani. Hölkkäämään haluttais, mutta kauas en voi lähteä kun vauva vielä pieni...mutta uskon laihtuvani normaalilla liikunnalla ja normaalilla ruokavaliolla:) Tavoitteena kilo per viikko.
Eli minun rimpsuni: 174/68,6/68/60
Hienoja tuloksia edellä!!! HIENOA!!!
Mul oli paino pudonnu 900g. Kaikilla muillakin näytti alkaneen hyvin! Eli mun rivi 166cm/66/65,1/62.
Kävin lenkillä nii kovasti että nyt on rakot kummassakin kantapäässä eli ei lenkille asiaa ennenkuin on jalat parantunu ja oon ostanu uudet kunnon lenkkarit. Täytyy sitte yrittää aloittaa vähän maltillisemmin. Ja syödä nyt vähä vähemmän pullanpuolta...
Meinaan kyllä siman ja munkit tehdä viikonlopuks mutta jospa nuo muut söis enemmän ja ite vähemmän. Hitaasti mutta varmasti että pääsis edes vaatekokoon 40!
Tosi hienoja tuloksia teillä " lähettelee palkintosuklaata innoissaan kaikille" . Nyt pitäis saada muksut mukaan lenkille, toinen pyörällä ja toinen rattaisiin, siinä sitä haastetta piisaa :) . Ostin parit tosi piukeet farkut, menevät kiinni juuri ja juuri, mutta parin kilon jälkeen oikein sopivat, niin ei kuulemma saisi tehdä, että ostelee liian pieniä vaatteita ja kuvittelee laihtuvansa, mutta on nyt sitten ainakin tavoitetta ;). Jos pääsis tällä viikolla alle70, niin se olisi jo jotain.
Tosi hienoja tuloksia... :) Isot taputukset kaikille !
Mulla meni viikonloppuna vähän mäkeen nämä pisteet, kun ripuliin sairastuin. Toisaalta ei tullut syötyä juuri mitään... Nyt kun alkaa helpottaa niin joahnruoka maistuu... Kaupassa tein viisaita valintoja ja jätin juuston pois leivästä. Vielä kun saisi tuon rasvan käytön kuriin...
Jahka tästä parannutaan niin lähden pyörällä töihin ja kaivelen kävelysauvat naftaliinista :D
Lukemat:
158/86/78/63
Tosi hienoja tuloksia... :) Isot taputukset kaikille !
Mulla meni viikonloppuna vähän mäkeen nämä pisteet, kun ripuliin sairastuin. Toisaalta ei tullut syötyä juuri mitään... Nyt kun alkaa helpottaa niin joahnruoka maistuu... Kaupassa tein viisaita valintoja ja jätin juuston pois leivästä. Vielä kun saisi tuon rasvan käytön kuriin...
Jahka tästä parannutaan niin lähden pyörällä töihin ja kaivelen kävelysauvat naftaliinista :D
Lukemat:
158/86/78/63
minä liityin joukkoon perjantaina ja vaaka näyttää samaan kuin silloin. Olen kuitenkin tyytyväinen, yleensä viikonloppuisin paino on tupannut nousemaan ja nyt ehkä tämän palstan kautta sain pientä lisätsemppiä. Lauantaina kyllä herkuttelin, mutta herkuttelu jäi yhteen päivään. Kyllä se tästä! Toivottavasti viikon kuluttua vaaka näyttäisi pudotusta....
mun lukemat:
168/70,6/70,6/65
Mun rivi on 155/68,2/68,2/60.. ei siis edistystä viime viikosta, mutta ei luojan kiitos oo noussukaan!
Viikko meni hyvin, mutta viikonloppu.. Tuli syötyö " ihan sikana" ja sama tahti on ollu tämän päivänki vielä päällä. Nyt kyllä tosissaan potuttaa. Jospa nuo muiden hyvät tulokset sais mutki pysymään irti herkuista ja liikkumaan enemmän. Oon kuten pari muutakin täysimetyksellä, mutta jotain järkeä pitäis syömiseen saada. Kauhulla odotan vappua ja muutamia synttäreitä!! Se on niin helppo repsahtaa.. Mutta koitan nostaa pään pystyyn tämän häpeän keskeltä. ( ;
Nyt kiireesti nukkumaan migreeniä pois.. Tsemppiä viikkoon!
@itee
Viikko meni muuten ihan hyvin, mutta suklaata söin kyllä melkein joka päivä... Mutta liikkunut olen kyllä tavallistakin enemmän ja tuo paino ei oikeastaan ole niinkään ongelma vaan että saisin entiset (viime kesäiset) vaatteet puettua puristamatta päälle. Tarkoitus on siis lähinnä kiinteytyä ja yrittää syödä suht terveellisesti jatkuvan herkuttelun sijaan ja siinä onkin mulle tavoitetta riittävästi. Puolisen kiloa sain kuitenkin tiputettua. Eli tulos:
167/57.5/57/55 Meniköhän se nyt noin.
Koko viikko on mennyt syömisten suhteen ihan plörinäksi... on maistuneet niin sipsit, karkit kuin muutkin makeat. Yllätyksekseni vaaka näytti kuitenkin viime maanantaita vähemmän ja meni uusi kymppilukukin rikki!!! Kyllä se tästä kun saadaan itsekuria tuohon herkutteluun. Ja tuo ihana keväinen ilma houkuttelee liikkumaankin ihan eri tavalla kuin muutama viikko sitten. Kaikille tsemppiä tähän viikkoon!
162/90,7/89,9/65
Hei vaan kaikille.
Viikko on mennyt ihan hyvin, liikuttuakin on tullut. Mutta paino ei silti ole paljon laskussa, 156 /A93 /N91,5 /T65 eli vain 500g, mutta periksi ei anneta. Just mies kysyi " olettko laihtunut?" Ihanaa!!!!
Wifypoos
Sarpulle onnittelut hienosta tuloksesta! Tuosta saa aina entistäenemmän tsemppiä päälle kun tuloksia syntyy... Ja se tsemppaa myös muita yrittämään vieläkin enemmän, ainakin mua!
Mulla ei niin hyviä tuloksia mutta ihan tyytyväinen olen menneeseen viikkoon, tosin liikuntaa pitäs keretä harrastamaan enemmän. Arkipäivät menee syömisien suhteen kivasti mut viikonloppuna tulee sitten mässäiltyä liikaa. Perjantaisin paino alimmillaan ja näin maanantaisin on sitten mittarissa se ikävin lukema. Viime viikollakin pe paino 72,2 ja nyt tänään aamulla 73,4...joten pudotusta viime maanantaihin -300g. Parempi sekin kun ei mitään... ja luulempa että huomenna tulos olisi jo hieman armollisempi kunhan saan tänään vähän viikonlopun turvotukia purettua =)
Jekkul 164/78,8/73,4/65-67
eka tavote alle 70 ja se mielellään toukokuun loppuun mennessä...