Mistä tietää että on tullut vanhaksi?
.
Kommentit (123)
En ole enkä koe olevani kovin vanha vielä, mutta viimeksi havahduin siihen, että olen alkanut pitää teini-ikäisiä söpöinä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Peilistä kattomalla, jos siellä näkyy ryppynen vanha hapan naama,
niin sitten on vanha. kai.
Siitä, että ensin haravoit kroppasi kipeeksi ja nyt istut kirjottamassa tänne samalla lättyä sokerilla puputtaen.
Jos on istunut yli puoli tuntia ja ylös noustessa tokaisee: Oi voi, kun ihan kangistui jalat/selkä.
siitä, kun vanhempiesi perhetutut kyselevät "kuinkas vanha sinä olet? osaatko näyttää sormilla?"
Kun pomot alkaa kuulostaa siltä kuin niillä olis vielä äänenmurros kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jos on istunut yli puoli tuntia ja ylös noustessa tokaisee: Oi voi, kun ihan kangistui jalat/selkä.
Sulla on vaan huono tuoli...
Ennen olin työpaikalla yksi nuorimmista.Nyt huomaan olevani yksi vanhimmista.
Kun teinini usein keskeyttää höpinäni sanomalla "oot kertonut ton jo!" Enkä itse muistanut kertoneeni.
Kun ei halua enää kuunnella mitään musiikkia kuin hetken. Minulla soi ennen aina joku, radio tai levy. Yleensä nopeaa, diskoa tai lattaria. Nyt ei soi kuin ihan harvoin youtubesta jotain ikivanhaa tai kuten tänään hyvin surullista juutalaista viulumusiikkia...Se tuli jostain holokausti-elokuvasta, joita katsoin juuri monta. Ehkä Son of Saul. Haluan, että on hiljaista. Naapurit tosin aina eivät...
Ja sairauksien määrä senkuin kasvaa, onneksi ei ole mitään kokoaikaista särkyä, kiitos sinne jonnekin edes siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun teinini usein keskeyttää höpinäni sanomalla "oot kertonut ton jo!" Enkä itse muistanut kertoneeni.
Voi ei, tunnistin itseni. :/
Kun lääkelaukku on isompi kuin meikkipussi.
Kun alkaa kertoa jollekin aikuiselle mitä itselle tapahtui parikymppisenä, ja tajuaa äkkiä, ettei toinen ollut syntynytkään silloin.
Kun muistaa millenniumbileet ihan hyvin, ja tajuaa että niistä on 20 vuotta!😮
Kun kaikki hyvät näyttelijät on muuttuneet vanhoiksi. Nuoria näyttelijöitä ei tunne.
Kun teinien metelöinti bussissa rasittaa.
Kun miettii miten vanha on 20 vuoden päästä ja kauhistuu.
Ainakin siitä, kun palaveriin osallistuu kokeneeksi alan asiantuntijaksi tituleerattu henkilö, joka on itseä noin kymmenen vuotta nuorempi.