Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postin kotiinkuljetus on ihan paras palvelu mitä voi olla!

Vierailija
30.04.2018 |

Saa kaiken painavan kannettuna kotiin, sinkkunaisen unelma!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ja kauppakassipalvelu on toinen.

Vierailija
2/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tilaan kotiinkuljetuksen, tulee tieto, että pakettia ei ole noudettu ajoissa, se on palautettu. Siis vaikka tänään tulisi tekstiviesti, että paketti noudettavissa ja samantien tilaan kotiinkuljetuksen, niin ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tilaan kotiinkuljetuksen, tulee tieto, että pakettia ei ole noudettu ajoissa, se on palautettu. Siis vaikka tänään tulisi tekstiviesti, että paketti noudettavissa ja samantien tilaan kotiinkuljetuksen, niin ei onnistu.

Miksi et tilaa kotiinkuljetusta jo tuotetilausta tehdessä?

Vierailija
4/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nuo tuo vaan lapun, jolla paketin voi noutaa, koska en ollut kotona. Vaikka olin.

Vierailija
5/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nuo tuo vaan lapun, jolla paketin voi noutaa, koska en ollut kotona. Vaikka olin.

Valita postiin. Lisäksi kun kuulet lapun kolahtavan luukusta niin juokse perään ja sano, että nyt loppui tämä kepulipeli!

Vierailija
6/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on pari kertaa käynyt niin, että käyvät soittamassa päiväsaikaan ovikelloa. Ja kun en keskellä päivää tietenkään ole kotona, jättävät lapun, että haettavissa postitoimistosta.

Todellinen autottoman sinkkunaisen unelma kantaa valtavan isoja ja/tai painavia laatikoita kotiin! Kerran olivat postissa niin kilttejä, että lainasivat kuormakärrejä. Niillä sitten ajelin halki kaupungin keskustan toiselle puolella kaupunkia. Olet ihana Posti! Ps. Niihin kärryjen kumeihin voisi joskus pumpata lisää ilmaa.

Vierailija
7/7 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on pari kertaa käynyt niin, että käyvät soittamassa päiväsaikaan ovikelloa. Ja kun en keskellä päivää tietenkään ole kotona, jättävät lapun, että haettavissa postitoimistosta.

Todellinen autottoman sinkkunaisen unelma kantaa valtavan isoja ja/tai painavia laatikoita kotiin! Kerran olivat postissa niin kilttejä, että lainasivat kuormakärrejä. Niillä sitten ajelin halki kaupungin keskustan toiselle puolella kaupunkia. Olet ihana Posti! Ps. Niihin kärryjen kumeihin voisi joskus pumpata lisää ilmaa.

Kotiinkuljetukseen kuuluu sopiminen toimitusajasta. Posti joutuu tuomaan paketin sovittuna ajankohtana. Usein laittavat tekstiviestin, että milloin haluat paketin toimitettavaksi. Soitto ja kirjallinen valitus postiin ja lappu oveen postin pojille, että toimitusajankohta on sovittava!