Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri elää alistavan miehen kanssa

Vierailija
30.04.2018 |

Kaverini tapasi kyseisen miehen ollessaan itse vielä alaikäinen, mies oli tällöin jo reilusti yli parinkymmenen. Jo alussa havaitsin, ettei miehessä ole kaikki ihan kunnossa. Kaverini muutti hyvin pian miehen luokse toiseen kaupunkiin, ja siitä se sitten lähti. Yhteydenpito ja tapaamiset kaveriporukkaamme alkoivat vähentyä. Tästä on nyt aikaa reilut 8 vuotta, ja tämä kaveri on muuttunut aivan täysin tällä aikavälillä. Tapaamme enää hyvin harvoin, ja tapaamisten välillä emme juurikaan pidä yhteyttä. Jutustelu on pintapuolista, kyseinen kaveri ei kerro enää mitään itsestään. Tapaamisissa hänellä on rajallinen aika, ja koko tapaamisen ajan hän viestittelee miehensä kanssa. Mies laittaa viestiä jatkuvalla syötöllä. Kaveri myös laittaa miehelle jatkuvasti kuvia, ja olen jopa huomannut hänen ottavan muutaman kerran ilman lupaa kuvia minusta ja muista, eli ilmeisesti mies vaatii todisteita siitä, missä on ja kenen kanssa. Olen ilmoittanut, etten halua että minua kuvataan luvatta, ja kaverini ärsyyntyneenä kielsi tekevänsä niin. Mies saattaa myös soitella kesken tapaamisemme. Jopa leffassa ollessamme mies pommitti viesteillä, eikä kaveri voinut keskittyä leffaan ollenkaan.

Kaveri alkoi jossain vaiheessa käyttää vain telttamaisia, peittäviä kaapuvaatteita, leikkasi tukkansa lyhyeksi ja lopetti meikkaamisen. Alkoholia ei voi enää juoda, eikä käydä missään viihteellä.

Kerran yritin ottaa asian puheeksi, kyseinen kaveri kilahti aivan täysin, haukkui minut maanrakoon ja emme olleet tekemisissä pitkään aikaan. Sittemmin olemme olleet taas väleissä, mutta sama touhu toki jatkuu edelleen. Harmi, että toinen tuhoaa itsensä tuolla tavalla. Homma tulee joskus päättymään tosi huonosti.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.G .

Vierailija
2/2 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä on hänen oma asiansa miten ja kenen kans elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän