Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korpi menee naimisiin Lake Comolla ja asuu NewYorkissa

Vierailija
30.04.2018 |

Nobody , joka ei ole koskaan tuonut suomelle yhtäkään arvokisamitalia paitsi kaksi EM pronssia ja yhden hopean, muttei muuta useana vuotena, on nyt joku uusi turha julkkis kai. No ei se mitään haittaa. mutta Miten ihmeessä nämä ihmiset saa viisumeita muuttaa yhdysvaltoihin jollan erikoistaito O- 1 viisumeila vaika ura on just lopetettu? Ei mee mun jakeluun. Luistelunäytös työntekijä, eikö noita ole tuhansia jo maassa? Mitään muuta ammattia ei ole viitsinyt opiskella mutta luulee kauneudellaan (??) menestyvän. Pelottaa että miten se elämä heittelee tuollaisia ihmisiä. Elämä on kovaa, kiva jos pärjää maailmalla luistellen. Miksi Cheek on hänen häissään muuten? Toivon toki menestystä liitolleen.

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämppä on miehen työpaikan eli Tom Fordin maksama ainakin suurimmaksi osaksi, vuokra siinä oli jonkun lehden mukaan joku 12 000 dollaria kuussa että ei niillä luisteluesityksillä niin hyvin tienaa että ilman miestään siinä voisi asua kuukautta pidempään. Ilman miestään Kiira olisi varmaan opiskellut tutkintonsa loppuun ja olisi jossain kaupallisissa töissä, nyt ei tarvitse.

Seiskan mukaan asunnon vuokra on noin 4000 euroa kuussa.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Huhhuh-mika-pilvenpiirtajalukaali-Kiira-K…

Kiira haki artistiviisumia muuttaessaan USAhan, on esiintynyt siellä monissa jääshowssa. Niissä on aika hyvät palkkiot. Ja Kiira on työskennellyt uransa jälkeen YLEn taitoluisteluasiantuntijana sekä tänä vuonna olympiakisatiimissä. Ja on varmaan saanut säästöön urheiluaikanaan hyvistä sponsorituloista. On mukava nähdä tällaisia entisiä kilpaurheilijoita, joilla on elämä hyvässä järjestyksessä.

Hyvä korjaus aiempiin spekulointeihin miehen perässä menosta. Kiiralla tosiaan on ihan oma ura.

Vierailija
202/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno hääkohde, mutta ihmetyttää miksi olivat jossain James Bondin villassa? james bond ei ole kauhean hyvä "roolimalli" villoineen. Ihmetyttää myös räppärien kutsuminen häihin. Mutta onnea kuitenkin, kohde on ainakin upea!

Ammatin perusteellahan ne ystävät häihin valitaan. Itse aion jättää pari luokanopettajana toimivaa ystävääni kutsumatta häihin, koska heidän ammatinvalintansa kuitenkin herättää ihmetystä ulkopuolisissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitenhän tollasta elämää jaksaisi elää, jos olisi kiiran kengissä. En kestäisi päivääkään. Jatkuvaa itsensä huolittelua ja esitystä. Mutta kai se tulee joillekin luonnostaan.

Minulle toi olisi painajaista jos tässä sielussa siirtyisin kiiran elämään.

Turhaan ap kadehtii tollasta näyteltyä "menestyjä"elämää, tyhjää ja kolkkoa. kaikki pyörii statuksen, ulkonäön ja tavaran ympärillä, ystävistä lähtien. 

Vierailija
204/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, mitenhän tollasta elämää jaksaisi elää, jos olisi kiiran kengissä. En kestäisi päivääkään. Jatkuvaa itsensä huolittelua ja esitystä. Mutta kai se tulee joillekin luonnostaan.

Turhaan ap kadehtii tollasta näyteltyä "menestyjä"elämää, tyhjää ja kolkkoa. kaikki pyörii statuksen, ulkonäön ja tavaran ympärillä, ystävistä lähtien. 

Heh, katsoin joskus Arthurin instagram kuvaa jossa oli Kiiran kanssa astumassa lentokoneesta ja Keekki oli kirjoittanut kommentteihin "Menestyjä".

Vierailija
205/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää ku tätä Petra-siskoa alkoi näkymään joka paikassa. Nyt se oli jo jossain kokki-klipissäkin! Mut mikä ihmeen trendi tää on et aina ne puolisot ja sisarukset ja ystävät pyritään saamaan kans samassa imussa yleispäteviksi julkisuuden ammattilaisiksi. joka paikassa häräämässä...

Vierailija
206/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.. Kuka sinä olet sanomaan millainen Kiiran oikea elämä on. Se että on huolitellun näköinen ei tarkoita että ottaa siitä stressiä.

Vierailija
207/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen et Kiira on tehnyt elämässään huomattavasti enemmän töitä kuin esim sinä tavoitteidensa eteen. Huippu-urheilijan elämä on hyvin kurinalaista! Voit toki kertoa omat hienot saavutukseksi :)

Vierailija
208/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno hääkohde, mutta ihmetyttää miksi olivat jossain James Bondin villassa? james bond ei ole kauhean hyvä "roolimalli" villoineen. Ihmetyttää myös räppärien kutsuminen häihin. Mutta onnea kuitenkin, kohde on ainakin upea!

Kiiran sisko on naimisissa yhden Kapasiteettiyksikön entisen jäsenen kanssa. Hänen miehensä tuntee myös nämä Cheekit ym. Ovat samaa kaveriporukkaa.

Vierailija
209/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ihmetyttää ku tätä Petra-siskoa alkoi näkymään joka paikassa. Nyt se oli jo jossain kokki-klipissäkin! Mut mikä ihmeen trendi tää on et aina ne puolisot ja sisarukset ja ystävät pyritään saamaan kans samassa imussa yleispäteviksi julkisuuden ammattilaisiksi. joka paikassa häräämässä...

Näköjään Suomessa on niin vähän porukkaa että kummit ja kaimat pääsee valokeilaan siinä sivussa.

Vierailija
210/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira Korvesta länkytetään sivutolkulla mutta kiinnostava Maria Veitola ja Vauva-palsta -ketju poistettiin, kun tuli tietysti käsky itse primadonnalta!

Vierailija
211/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sanoin miehelle, että aivan ihanan ja valovoimaisen Kiiran häät, tyylillä järjestetty upeassa paikassa, seurasin Instagramista.

Miten kehtaatte sanoa näin pahasti, täytyy tosiaan olla mielenterveydessä (??) vikaa, kun valovoimaisesta, huikean kauniista ja Suomen edustusurheilijasta keksimällä keksitte näin pahaa.

Sisäisen turvallisuuden yksi isoimpia uhkia on muuten polarisaatio. Että suomalaiset alkavat tuottaa vihapuhetta ja käännymme tappelemaan toisiamme vastaan. Nyt olisi aika Av:lla ottaa iso silmäys peiliin: jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole hiljaa, ja mieluummin tee työtä jolla on tarkoitus ja ponnistele paremman maailman eteen.

Kauhea häpeä tuli kun tätä keskustelua luin!

Vierailija
212/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran ihmisen katkera aloitus. Jospa keskittyisi vaan niihin omiin arvokisamitaleihin, häihin ja onnelliseen elämään. Ei muita mollaamalla saa omaa elämää parannettua.

Vierailija
213/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Kiirankin arki ole ihan tavallista, se että huolehtii itsestään ei tee elämästä tyhjää ja kolkkoa. Sinä näet kuitenkin siitä vain sen julkisen puolen, tv-työt ja mainokset, totta kai niihin puunataan viimesen päälle. 

Ja ihmetyttää tuokin kuinka voit sanoa itsellesi täysin tuntemattomasta ystäväporukasta että heidän elämänsä pyörii statuksen, ulkonäön ja tavaran ympärillä. Et ole kateellinen, mutta kuitenkin...

Vierailija
214/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiiran sisko on naimisissa yhden Kapasiteettiyksikön entisen jäsenen kanssa. Hänen miehensä tuntee myös nämä Cheekit ym. Ovat samaa kaveriporukkaa.

Kiiran siskon mies on Kapasiteettiyksikön nykyinenkin jäsen. Kiiran mies on puolestaan on sitä samaa sisäpiiriä, josta täälläkin on kuhistu. Koko sisäpiiri on Kiiran miehen ja hänen lapsuudenystävänsä perustama. 

Vierailija
215/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Kiirankin arki ole ihan tavallista, se että huolehtii itsestään ei tee elämästä tyhjää ja kolkkoa. Sinä näet kuitenkin siitä vain sen julkisen puolen, tv-työt ja mainokset, totta kai niihin puunataan viimesen päälle. 

Ja ihmetyttää tuokin kuinka voit sanoa itsellesi täysin tuntemattomasta ystäväporukasta että heidän elämänsä pyörii statuksen, ulkonäön ja tavaran ympärillä. Et ole kateellinen, mutta kuitenkin...

Taisit sekottaa minuta aapeehen.

En ole kateellinen, mietin vain että itselleni tollanen elämä olisi pahinta painajaista. Kaiken pitäisi pyöriä huolitellun ulkonäön, statuksen ja materian ympärillä. Ihmiset joiden kanssa seurustellaan ovat samanlaisia tekohymyilijöitä kultakellot ranteessa. Siis tietysti materialistit kadehtivat, mutta minä ihmettelen miten tollaset ihmiset jaksavat sitä elämäänsä elää päivästä toiseen, kun kokoajan vedetään roolia ja puitteiden pitää aina olla hienoa luksusta ja maailmaa lennetään ristiin rastiin kun on hetkikin vapaa-aikaa, ja se vapaa-aikakin sitten esitetään sitä "menestyjää" merkkivaatteissa ja kalliissa ympäristössä. En puhu pelkästään tästä ap:n mainitsemasta luistelijasta, vaan ylipäätä tuosta "ihmisrodusta" joka juoksee "menestyksen" ja materian perässä. Itse en jaksaisi päivääkään tuollasta.

Vierailija
216/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, katsoin joskus Arthurin instagram kuvaa jossa oli Kiiran kanssa astumassa lentokoneesta ja Keekki oli kirjoittanut kommentteihin "Menestyjä".

kertoo hyvin juppien "arvo"maailmasta.

Vierailija
217/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit duunin jenkeistä, niin se työnantaja hankkii sulle sen viisumin, jos se haluaa sut sinne töihin. Niin helppoa se on. Lake Comolle pääsee lentokoneella, ja jos sulla on jokin miehen tapainen, niin kyllä sieltä joku vihkiluvan omaava löytyy, joka teidät vihkii.

Vierailija
218/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertoo hyvin juppien "arvo"maailmasta.

Kun iso tuuli puhaltaa erottuvat jyvät akanoista. 

Vierailija
219/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit sekottaa minuta aapeehen.

En ole kateellinen, mietin vain että itselleni tollanen elämä olisi pahinta painajaista. Kaiken pitäisi pyöriä huolitellun ulkonäön, statuksen ja materian ympärillä. Ihmiset joiden kanssa seurustellaan ovat samanlaisia tekohymyilijöitä kultakellot ranteessa. Siis tietysti materialistit kadehtivat, mutta minä ihmettelen miten tollaset ihmiset jaksavat sitä elämäänsä elää päivästä toiseen, kun kokoajan vedetään roolia ja puitteiden pitää aina olla hienoa luksusta ja maailmaa lennetään ristiin rastiin kun on hetkikin vapaa-aikaa, ja se vapaa-aikakin sitten esitetään sitä "menestyjää" merkkivaatteissa ja kalliissa ympäristössä. En puhu pelkästään tästä ap:n mainitsemasta luistelijasta, vaan ylipäätä tuosta "ihmisrodusta" joka juoksee "menestyksen" ja materian perässä. Itse en jaksaisi päivääkään tuollasta.

Mistä sinä tiedät että se on esitystä ja rooli? Jos rahaa on, niin sitäkö ei saisi käyttää omaan ulkonäköönsä? Ja ostaa vaikka kultakello, jos niin tahtoo? 

Ei voi kun ihmetellä kuinka joku jaksaa narista muiden elämäntyylistä. Tekohymyjä, esittämistä ja menestyksen ja materian perässä juoksemista. Mistä sinä tiedät tämän pariskunnan tai kenenkään muun tuon "ihmisrodun" ajatuksen juoksusta? Sinä vain luulet tietäväsi. Miten ihmisten pitäisi elää ettei se herättäisi sinussa ihmetystä? Ei saisi asua siellä missä on vara asua, vaan kaikien pitäisi tyytyväisenä elellä jossain Kannelmäessä ja ajella opelilla aito hymy huulilla paikallisen kaupan kassalle töihin. 

Vierailija
220/223 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen et Kiira on tehnyt elämässään huomattavasti enemmän töitä kuin esim sinä tavoitteidensa eteen. Huippu-urheilijan elämä on hyvin kurinalaista! Voit toki kertoa omat hienot saavutukseksi :)

Kurinalaistahan tuo nimenomaan on, esittää elämässäkin, tekohymyillä ja pyöriä "(muka)paremmissa piireissä". Ei minusta sellaiseen olisikaan, juurihan totesin että olisi painajaista. En jaksaisi esittää päivääkään tuollasta roolia, missä pitäisi olla huoliteltu ja hymyillä valkoisilla hampailla illallisilla ja kokareilla, puhua joutavaa small talkia muiden pinnallisten "menestyjien" kanssa. 

Kääk. No, onneksi en ole Kiira, en kuninkaallinen enkä minkäänsortin "menestyjä", ei tarvitse kurinalaisena pingotella.

(Huom. en ole ap, joka taitaa kateellinen olla kiiralle, sekoitit mut varmaan siihen ton asenteesi perusteella.)

Ketju on lukittu.