Mun uusi mies ymmärtää vihjauksista! Mitä tämä on!?!
Sanoin että yhdessä ohjelmassa yks nainen sanoi miehelleen että on inhottavaa kun se mies kusee suoraan veteen vessassa käydessään ja lorottaa äänekkäästi ja niille tuli riita jolle nauroin. Näin kerroin miehelle asian.
Miesystäväni lopetti ko. tavan tämän jälkeen.
Sanoin että joskus oon opastanut poikaani että muistaa aina laskea wc-kannen. Miesystäväni muutti tavan tämän yhden vihjauksen jälkeen.
Siis mikä lottovoitto! Ei tarvita suoraa puhetta vaan kaunista pientä vihjailua. En tiennyt tällaisen olevan mahdollista!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän päälle se vihjailu ja manipulointi alkaa kuitenkin miestä vituttamaan, koska siinä on aina sellainen tietty alentava pohjavire. Tyyliin "eihän MUN nyt pitäisi joutua pyytämään / sanomaan suoraan". Varsinkin sitten jos joku vihje jää huomaamatta ja alkaa mököttäminen kiukuttelu tai marttyrointi.
Jos on esimerkiksi suhteen alusta onnistunut esim. keskustelemaan miehen kanssa kotitöiden jakamisesta suoraan, siis nimenomaan yhteisesti sovitut pelisäännöt niin en perkele ala kovin montaa kertaa sanomaan enää sen jälkeen mistään paskaläjistä keittiössä. Epäselvät vihjailut epäselvistä asiosta toki erikseen.
Tottakai sanon paljon suoraankin mutta parasta että myös pieni kaunis tehoava vihjailu tehoaa helposti. En mä ny mikkää hullu oo :D
En oo vaan ennen tiennyt että mies voi tajuta muuta kuin suoraa puhetta.
Puhtaasta rodusta on aika vahvoja todisteita. DNA vahvistamatta, toki täytyy suorittaa ennen papin aamenta :D
Silleen kallis alkuun mutta ajattelin että hyvään kannattaa panostaa. Nyt tasapainottumassa tilanne.
Minä (nainen) olen joskus paljon myöhemmin huomannut, että mies oli ihan selvästi vihjaillut asioista, mutta itse olin ottanut ne vain hänen juttelunaan. Mulle pitää sanoa suoraan, että tajuan asian koskettavan minua, eikä jonkin tarinan sukulaisen tuttavaa.
Niin ja ah, jos mies kusiskin lorottamalla, mutta ei, reunoille ja lattialle pitää tippoja tiputella...
Samaa mieltä. Suoraan sanominen nalkutusta, vihjeitä taas ei ymmärretä. Mieti siinä sitten miten saa viestin perille...