Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukesi ampujan ase vahingossa? EI mitään järkeä koittaa ampua ketään tuulilasin läpi.

Vierailija
30.04.2018 |

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/tallainen-on-lempaalassa-pol…

Se tuulilasi on niin kestävä, että hidastaa hauleja huomattavasti ja on enemmän itse vaarassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuon tyypin menossa ollut muutenkaan järki mukana.

Vierailija
2/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantunut poliisi on saanut useita osumia, käytännössä sulkee vahingon mahdollisuuden pois. Mutta kuten sanottu edellä ni eipä tyypin menossa muutenkaan juuri järkeä ollut, luuli varmaan olevansa elokuvassa jossa tuollainen onnistuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasin läpikö ampui poliisia?

Hyvinpä näytti osuvan poliisia ylävartaloon.

Sinun mielestäkö poliisin olisi pitänyt mennä pidättämään ilman asetta tuo hullu?

Olisitko itse mennyt?

Vierailija
4/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Mikä ihmeen tarve joillakin on todistella tämä poliisin syyksi tai ampuja ainakin syyttömäksi. 

Siinä olen ihan samaa mieltä, ettei tyypin toimissa ollut mitään järkeä, mutten nyt ihan oikein usko, että tyyppi ehti alkaa analysoida sitä, miten tuulilasi vaikuttaa. Periaatteessa, jos hänen itsetehdyllä haulikolla pystyi ampumaan useamman kerran, niin toinen laukaus olisi ollut jo vaarallisempi. 

Vierailija
5/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantunut poliisi on saanut useita osumia, käytännössä sulkee vahingon mahdollisuuden pois. Mutta kuten sanottu edellä ni eipä tyypin menossa muutenkaan juuri järkeä ollut, luuli varmaan olevansa elokuvassa jossa tuollainen onnistuu. 

Joo, aika tunarilta vaikuttaa. Onneksi ei ollut järkeä, niin poliisit selvisi vahingoittumatta. Suora haulikon osuma olisi tehnyt pahaa jälkeä. - AP

Vierailija
6/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/tallainen-on-lempaalassa-pol…

Se tuulilasi on niin kestävä, että hidastaa hauleja huomattavasti ja on enemmän itse vaarassa.

"Tällainen on Lempäälässä poliiseja kohti ampuneen miehen rikostausta: Törkeä rattijuopumus ja huumetuomio"

Mitä se eilinen lässytys oli siitä että ei ollut aiempaa rikostaustaa?

Vierailija
7/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Auto kiilattiin takaa-ajon päätteeksi kaidetta vasten. Siinä lähestyttiin autoa, kun kuljettaja ampui tuulilasin läpi poliiseja kohti ja lopuksi kuljettaja menehtyi poliisin luoteihin."

Varmaan sivuikkunan läpi alkanut roiskimaan.

Vierailija
8/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuja on ns isänmaallinen mies ja uusnatsi

Vierailija
9/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampuja on ns isänmaallinen mies ja uusnatsi

Ai se poliisi vai?

Vierailija
10/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Mikä ihmeen tarve joillakin on todistella tämä poliisin syyksi tai ampuja ainakin syyttömäksi. 

Siinä olen ihan samaa mieltä, ettei tyypin toimissa ollut mitään järkeä, mutten nyt ihan oikein usko, että tyyppi ehti alkaa analysoida sitä, miten tuulilasi vaikuttaa. Periaatteessa, jos hänen itsetehdyllä haulikolla pystyi ampumaan useamman kerran, niin toinen laukaus olisi ollut jo vaarallisempi. 

Ei täällä kukaan ole laittamassa tapahtunutta poliisin syyksi, vaan ihmetellään voisiko laukaus olla vahinko kun ei siinä ole mitään järkeä. Poliisin kuuluu vastata aseellisesti jos häntä vastaan ammutaan.

Vierailija
11/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että haulikolla poliisia päin ampuminen on typerämpää kuin tuulilasin läpi ampuminen.

Vierailija
12/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ystävä väittää lehdessä että ei käyttänyt mitään päihteitä - no miksi sitten huumetuomio? ei tuo nyt mitään yhteiskunnan kermaa ollut - sanoi olevansa lain yläpuolella, ajeli autolla kaasunaamari päässä, asui autossaan, teki itse aseita ja loppujen lopuksi ampui niillä poliisia. ei sillä miehellä ollut kaikki inkkarit kanootissa, ikävää että kaikki kävi näin, mutta turha puolustella. Itse aiheutti tämän kaiken itselleen, piste. 

Vierailija
13/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haulikon laukauksessa tuppaa saamaan monta asumaa yhdellä kertaa. En usko että omatekoisella putkihalukkolla on ehtinyt ampua montaa laukasta ennen kuin alkoi tulla reikiä omaankin nahkaan.

Vierailija
14/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo omatekoiset aseet ovat sellaisia viritelmiä, että saattavat laueta milloin vaan. Ehkä mies oli vain niin kuutamolla, että laukaisi sen vahingossa.. tai sitten ei. Joka tapauksessa opetus on ettei kannata heilua aseiden kanssa jos haluaa pysyä hengissä.

Vierailija
15/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole laittamassa tapahtunutta poliisin syyksi, vaan ihmetellään voisiko laukaus olla vahinko kun ei siinä ole mitään järkeä. Poliisin kuuluu vastata aseellisesti jos häntä vastaan ammutaan.

Minä kysyisin että voiko jollakin olla autossa vahingossa itse tehty ladattu putkihaulikko? Tyyppi on ihan selvästi valinnut olla pahis ja halusi päästä käyttämään viritelmiään.

Vierailija
16/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika tunarilta vaikuttaa. Onneksi ei ollut järkeä, niin poliisit selvisi vahingoittumatta. Suora haulikon osuma olisi tehnyt pahaa jälkeä. - AP

Olet väärässä. Poliisi loukkaantui.

Vierailija
17/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi tuulilasi mitään hidasta. 22 on tietysti aika hernepyssy, mutta kaikki sitä järeämmät tussarit läpäisevät tuulilasin ongelmitta.

Vierailija
18/18 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haulikko on ase, joka ampuu yhdellä laukauksella rykelmän hauleja jotka leviävät ilmassa. Yhdellä laukauksella siis on erittäin paljon todennäköisempää saada useita osumia kuin vain yhden.

Ei sillä että epäilisin tuon olleen vahinko, mutta jokaisen on ihan yleissivistyksen vuoksi hyvä tietää vähintään kiväärin, pistoolin ja haulikon erot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi