Onko ihan pakko olla taas kännissä kun on vappu
Kommentit (24)
Ei tarvitse, mutta kyllä se auttaa.
Ei kai kukaan nykyisin ole, paitsi jatkuvakänniset.
Suomalainen kännikulttuuri jäi 1900-luvulle.
On. Vappu on koko perheen juhla, silloin pitää olla kaikkien kännissä. Isät, äidit, lapset, ne kaikki viinaa juo.
Vappu, juhannus, uusivuosi ym. ovat amatöörien kännäysjuhlia. Me ammattilaiset vedämme perseet, kun siltä tuntuu.
Mä en kans näistä ennakkotilatuista känneistä perusta.
Jos laillisesti meinaa päihtyä niin alkoholi on ainoa mahdollinen. Saisi olla jo vähemmän haitallinen vaihtoehto.
Pakkohan ei ole kuin kuolla lopulta.
En mä ole vappuisin kännissä enkä muinakaan juhlapäivinä. Ihan riittää lasillinen tai kaksi.
On kuulemma pakko, jos kavereita on uskominen. Tänä vuonna vältin pakkokännin lupautumalla kaveriporukan kuskiksi. Juhannukseksi täytyy varmaankin keksiä joku tekosyy, kun oikeita syitä ei hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma pakko, jos kavereita on uskominen. Tänä vuonna vältin pakkokännin lupautumalla kaveriporukan kuskiksi. Juhannukseksi täytyy varmaankin keksiä joku tekosyy, kun oikeita syitä ei hyväksytä.
Hanki parempia kavereita, sellaisia joille sinäkin olet kaveri etkä vain käskyläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki parempia kavereita, sellaisia joille sinäkin olet kaveri etkä vain käskyläinen.
Kun ne on muuten kivoja, enkä halua heittää vuosien ystävyyksiä menemään vain siksi, ettei ryyppääminen enää kiinnosta.
Me ei kännätä, me mennään lintsille 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ne on muuten kivoja, enkä halua heittää vuosien ystävyyksiä menemään vain siksi, ettei ryyppääminen enää kiinnosta.
Myöhemmin tulet hupmaamaan, että tuo on oikeesti aika iso eroavaisuus luonteissa/elämäntavoissa...
Ei oo pakko mut helpottaa tätä paskaa oloa edes hetkeks.
On pakko - vappua nyt ei vaan voi muuten viettää. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin tulet hupmaamaan, että tuo on oikeesti aika iso eroavaisuus luonteissa/elämäntavoissa...
Minä puolestani uskon, että kun riittävän kauan jatkan selväpäisyyttäni, se ei enää ole niin paha.
Aion ottaa seitinohuen tilan ystävieni luona tänään ja muutoin keskustella yhteiskunnasta, politiikasta, kulttuurista ym.
En ole tänäkään vappuna kännissä.
Olen 44v ja juonut 3:na vappuna. Nekin 17, 18 ja 22 iässä. Ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vappu, juhannus, uusivuosi ym. ovat amatöörien kännäysjuhlia. Me ammattilaiset vedämme perseet, kun siltä tuntuu.
Oletko sinä niitä ammattilaisia joita voi nähdä arkipäiväisin hyvissä ajoin klo 12 puistopenkillä juomassa olutta "kolleegoiden" kanssa ja sama kuvio jatkuu pitkälle iltaan?
No ei tarvitse, mutta kuvittele heidän oloaan, ketkä ovat olleet kännissä jo perjantaista asti.