Olen niin onnellinen miehestäni
Sen lisäksi, että hän on unelmieni täyttymys niin seksuaalisesti kuin emotionaalisestikin, on pakko myöntää että sekin hivelee egoa, kun niin moni muukin nainen olisi hänestä kiinnostunut.
Mies joskus kertoilee, miten ja missä häntä on taas lähennelty ja minkälainen nainen on ollut asialla. Tänään hän luki saapuneen sähköpostin, jossa itseäni yli 10 vuotta nuorempi uratykkinainen (kuulemma vielä hyvännäköinenkin) suorastaan rukoili miestä antamaan hänelle vielä mahdollisuuden. Tuntui niin hyvältä kuunnella kun mies luetteli syitä, miksei halunnut jatkaa suhdetta tähän naiseen, ja miksi minä olen hänelle se oikea.
Olen vähän hämmentynyt kun minulla on normaalitilasta poiketen tällainen tarve hehkuttaa miestäni ja onneani. Somessa en sitä kehtaa tehdä, joten sallinette että näin anonyymisti hehkutan teidän kaikkien kiusaksi?
Soisin yhtä ihanan parisuhteen ihan kaikille. Vastaan kysymyksiin, jos joku haluaa kysellä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä täytyy olla melko tuore suhde jos exät yhä roikkuvat kintereillä? Tai sitten mies antanut vähän siimaa johon exä tarttunut?
Yli vuoden mutta alle kaksi vuotta.
Osa näistä naisista on tosi itsepäisiä. Miestäni liehittelevät sellaisetkin naiset, joiden kanssa hän ei ole koskaan ollut tekemisissä eikä haluaisikaan olla. Sellaisiakin on, jotka on jouduttu laittamaan mustalle listalle meilissä ja somessa. Yksi näistä luo aina uusia meiliosoitteita, joista jatkaa häirintäviestien lähettelyä.
Noiden hullummanpuoleisten naisten lähentelyt eivät kyllä itseäni mitenkään hivele, koska en samastu heihin. Mutta kun tuollainen ns. tasokas tapaus lähestyy, niin kieltämättä saan siitä jotain outoa mielihyvää, että mies on ennemmin minun kanssani.
ap
nyt vähän valoja päälle. Ei kukaan nainen lähesty miestä ilman jotain syytä.
Tokihan heillä syyt siihen on.
ap
Kun sinulla on taiteellisia lahjoja niin koristeltu aamiainen on hyvä idea vahvistaa teidän suhdetta. Paahtoleivällä on kasvot paprikasta suun ja oliiveista silmät ja nenä. Taiteilet puurolla myös.
Miehesi vakuuttuu loputtomasta visuaalisesta lahjakkuudestasi ja inspiroituu päivään. Siitä tulee teidän kahden leikki. Pingviini on helppo tehdä oliiveista ja kananmunasta. Paahtoleipä olisi jäälautta ja hei! kananmunasta ja oliiveista voi tehdä myös tappajavalaan sitä pingviiniä jahtaamaan.
Tulit sitten yh-mammojen, hikkyjen ja vanhusten palstalle keulimaan julkkistaiteilijaelämälläsi ja täydellisillä parisuhteillasi. Noh, kukin määrittelee hyvän itsetunnon varmaan miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen! Täällä on myös mahtava mies. Eipä viitsi kavereille hehkutella kun monilla ongelmia omien juttujensa kanssa tai ei puolisoa lainkaan. *salaa onnellinen*
Ihanaa että meitä on muitakin. <3 Onnittelut teille!
ap
hei muuten, oisko tää mies se "parisuhdeguru" joka jätti vaimonsa?
Minua kyllä kiinnostaisi testata miehen kantti. Jonkun ystävän kaveri voisi innostua kävelemään teitä vastaan kaupungilla ja tokaisemaan mikä nainen! Olet ihana ja luomaan katseita. Mikä olisi miehesi reaktio.
Sitten 24 tulipunaista ruusua kotiin tuotuna, maksa käteisellä. Lappu sinulle nainen, olet ihana! T. Mies jolle lainasit bussirahat Ja mikä mahtaa olla miehen reaktio.
Aina se on hyvä pitää (itse)rakkaat miehet varpaillaan jos heillä on taipumus reposteluun.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaisi testata miehen kantti. Jonkun ystävän kaveri voisi innostua kävelemään teitä vastaan kaupungilla ja tokaisemaan mikä nainen! Olet ihana ja luomaan katseita. Mikä olisi miehesi reaktio.
Sitten 24 tulipunaista ruusua kotiin tuotuna, maksa käteisellä. Lappu sinulle nainen, olet ihana! T. Mies jolle lainasit bussirahat Ja mikä mahtaa olla miehen reaktio.
Aina se on hyvä pitää (itse)rakkaat miehet varpaillaan jos heillä on taipumus reposteluun.
Suhde täytyy olla kyllä niin heikolla pohjalla jos tälläistä täytyy tehdä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde täytyy olla kyllä niin heikolla pohjalla jos tälläistä täytyy tehdä 🙄
Kyllä. Paljon parempi kuunnella loputtomiin kun mies selittää miten häntä taas lähestyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulit sitten yh-mammojen, hikkyjen ja vanhusten palstalle keulimaan julkkistaiteilijaelämälläsi ja täydellisillä parisuhteillasi. Noh, kukin määrittelee hyvän itsetunnon varmaan miten haluaa.
Kyllä tämä on myös minun palstani, olen käynyt täällä aina silloin tällöin jo monta vuotta ja välillä myös kommentoin keskusteluihin. On helpottavaa jutella ihmisten kanssa niin, että kukaan ei pidä minua sen erikoisempana kuin muitakaan, eikä huomio kiinnity minuun vaan vain ja ainoastaan siihen, mitä sanon.
ap
Vierailija kirjoitti:
hei muuten, oisko tää mies se "parisuhdeguru" joka jätti vaimonsa?
Ei ole minkään sortin guru, paitsi kahden kesken silloin kun verhot suljetaan. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieheni kanttia on ihan riittävästi testattu muiden miesten toimesta.
Suhtaudumme molemmat asiaan niin, että muiden yrittelyillä ei ole merkitystä niin kauan kuin meidän suhteemme on kunnossa. Keskitymme siis hoitamaan suhdettamme, emme niinkään tuhlaamaan energiaa mustasukkaisuuteen. Olemme luvanneet toisillemme, että vieraille annetaan mahdollisuus vasta sitten, kun suhde meidän välillämme on loppuunkäsitelty, jos näin joskus sattuisi käymään. Niin kauan kuin yhdessä ollaan, pysymme uskollisina vaikka olisi vaikeuksiakin. Kumpikin on tätä kaavaa noudattanut aiemmassa elämässäänkin, joten en näe syytä miksi emme siinä onnistuisi nytkin.
ap
Minä en ainakaan viitsi kertoa puolisolle edes kaikista yhteydenottajista, kun siitä voi saada sen kuvan, että ne yhteydenotot jotenkin minua kiinnostaisi ja hän tuntea olonsa uhatuksi.