Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-neuvoja aloittelijalle!

Vierailija
29.04.2018 |

Olen joitakin aikoja sitten eronnut, ja tinder tuntuu ehkä helpoimmalta tavalta aloittaa deittailu. En vain juuri tiedä siitä mitään, eli kertokaa ihan kaikki, miten toimii ja mitä tietoja sinne on laitettava jne. Vinkit jakoon!
N32

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ite voin tinderiä suositella.

Reilun vuoden mä siel pörräsin ja juttelin mitä erilaisimpien miesten kanssa.

Osasta sain vaan seksiseuraa, mut se kelpas kyllä siinä tilanteessa paremmin ku hyvin.

Mut sit kun päätin etten todellakaa eti muuta ku seksiä niin sitten löysinkin mieheni sieltä.

Kaikki lähti seksistä, mut sit alettiin juttelee muistakin asioista ja lopoutuloksena yhteennmuutto, reipas vuosi yhdessä oloa ja nyt olen raskaana tuolle miehelle. <3

En parempaa miestä olisi voinu ikinä toivoakaan ja todellakin täysin erilainen mitä eksäni. Tää mies on kaikkea mitä mieheltä olen ikinä toivonutkaan. Olen onnellinen ja erittäin iloinen.

Taas tällainen kannattaa ainoastaan etsiä seksiseuraa niin se oikea löytyy viesti. Ilmiselvä opetusviesti naisille by palstauli miestrolli. Ei kai nyt kukaan ole niin tyhmä että oikeasti sitä uskoo?!?

Itse kun laitoin profiiliin ettei vuoteen heru seksiä niin alkoivat vonkaajat häviämään ja ne muutamat kunnolliset miehet tulivat esille.

En ole todellakaan mies vaan kerroin tarinani.

Mun kohdallani se meni kuten kerroin. Uskoitpa sitä tai et se on sun henk koht ongelmas. Kyllä mä tiän, mitä elämässäni on tapahtunut. :)

En tarvii siihen katkeraa av-mammaa kertomaan "faktojaan", jotka kuvittelee olevan totta. ;)

Niin, jos joku palstalla väittää ettei se ole mies niin sittenhän se varmasti onkin totta. Ainakin minut se vakuutti 100%.

Noh, mullehan se on ihan se ja sama mitä uskot. Kyllä mä tiedän olenko mies vai nainen.

Ei oo mun ongelmani jos kuvittelet mun olevan mies. :D

Vierailija
42/42 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noita pelimiehiä sieltä mitenkään erota. Ja, joku hölmö täällä neuvoi kysymään että millä mielellä on liikkeellä. Ei hyvää päivää miten joku voi olla niin typerä!!! Kyllähän ne kaikki tyhmimpiä peräkammarin poikia lukuunottamatta siellä vastaavat että ihan tosimielellä ovat liikkeellä.

Noilla jätkillä on vuosien kokemukset vedättää naisia eikä aloittelijalla ole mitään mahiksia siinä pelissä. Tietävät juuri oikeat asiat sanoa ja todella vakuuttavia ovat. Hyvin sympaattisia ja aitoja ovat ja olemus on kaikkea muuta kun lipevä pelimies. Sitten seksin jälkeen kuitenkin paljastuu totuus kun jättävät vastaamatta puheluihin ja viesteihin. Tai sitten selviää että pyörittävät isoa haaremia. Vaikka kuulemma oli niin tosi rakkaus kyseessä!!

Älä usko niitä jotka täällä vakuuttavat että kyllä se oikea rakkaus sieltä löytyy. Ne ovat pelkkiä trolleja!!! Minun kuudesta ystävästä jokainen on joutunut noitten pelimiesten uhriksi siellä eikä mistään oikeasta rakkaudesta ole tietoakaan.

Eivät vastaa. Olen Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä