Miksi miehet suuttuvat, jos tapailee muitakin?
Niin otsikossa kysymys. Ihmetyttää kovasti, että jo ekoista treffeistä lähtien pitäisi olla niin kamalan sitoutunut ja vakavoitunut. Tokihan heille se on asia erikseen, että voivat nähdä myös muita naisia, mutta että nainen ei saisi tapailla muita, kun kerran ollaan jo kuitenkin nähty. Osaisiko joku vastata, onko normaalia käytöstä, onko muut sinkkunaiset huomanneet saman käytöksen miehillä? Osaisiko joku mies vastata tähän? Olenko ymmärtänyt tapailuvaiheen ihan väärin, kun kerta toisensa jälkeen onnistun suututtamaan miehet.
Kommentit (29)
Ei ole minkäänlaista kiinnostusta tapailla naista jolla ei ole halua sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minkäänlaista kiinnostusta tapailla naista jolla ei ole halua sitoutua.
Meneekö puurot ja vellit nyt sekaisin? Sitoutuminenhan tarkoittaa seurustelua ja kun vasta tutustutaan toiseen, niin mistä sitä tietää vielä haluaako sitoutua juuri tämän henkilön kanssa jota ei edes vielä tunne. Tapailu ja seurustelu on kaksi eri asiaa!
Tässä just näkee miten ehdottomia miehet on tapailun suhteen. Nainen ei saa muita tapailla, mutta miehet itse kyllä vikittelevät ja pitävät verkkoja yllä moneen suuntaan, kunnes sovitaan että seurustellaan. Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet on ihan kauhuissaan kun nainen pelaileekin samoja pelejä.
Pelailkaa keskenänne, älkää pelatko sellaisten kanssa, jotka eivät halua olla mukana ristiinnussintaringeissänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se iso ego jonka sisällä epävarmuus. Mahdollisesti myös kaksinaismoralismi jonka mukaan sama toiminta on heidän mielestään hyväksyttävää mieheltä muttei naiselta (kiertäisin nämä kaukaa). Miksi toisaalta puhut niiden miesten kanssa muista tapailemistasi miehistä?
Miksi en puhuisi? Itse ainakin pyrin olemaan rehellinen, jos esim. minulta kysytään että mitä eilen tein, koen voivani vastata siihen rehellisesti, että kävin treffeillä jos siis kävin silloin treffeillä. Miksi pitäisi alkaa valehtelemaan tuollaisesta? Tai jos molemmat ollaan tinderissä, niin kyllähän se sitäkin kautta selviää mikäli mätsää vaikka sen miehen kaverin kanssa. En vain ymmärrä mikä siinä on ongelma, kun vasta tapaillaan/ ollaan käyty kerran tai kaksi treffeillä, eikä seurustella.
Kyllähän sinä varmaan kävit kakallakin, muttet sitä kuitenkaan kerro. Kyllä sitä voi olla rehellinen, vaikkei ihan kaikista asioista kertoskaan. Jotkut asiat loukkaa ihmisiä ja se tilannetaju pitäs osata.
Nokkela vertaus kertakaikkiaan! Harvempi tosin kysyy mitä teit vessassa tai kävitkö vessassa eilen, toki hei tämän kertoisin jos se oikeasti jotakin kiinnostaisi. Musta olisi omituisempaa alkaa valehtelemaan jotain, kuin puhua suoraan, koska en koe että olisin tehnyt mitään väärää käydessäni treffeillä kun en seurustele!
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailen miestä joka ei halua parisuhdetta. Mies ei halua että olen kenenkään toisen kanssa. Mvt?
Minä tapailen miestä, joka on avoimessa liitossa. Hän ei tykkää ajatuksesta, että minä tapailisin muita. Hyväksyy, mutta ei haluaisi antaa minua muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet on ihan kauhuissaan kun nainen pelaileekin samoja pelejä.
Pelailkaa keskenänne, älkää pelatko sellaisten kanssa, jotka eivät halua olla mukana ristiinnussintaringeissänne.
En sinusta tiedä, mutta jotkut ihmiset yrittävät tutustua toisiin ihmisiin keskustelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tapailet miestä parisuhde mielessä ja päinvastoin, niin totta hitossa molemmat jättää muiden tapailun pois. Tutustuin kiinnostavaan naiseen ja alettiin tapailemaan, hyvin pian (toisilla treffeillä) molemmat tajusi että tosimielellä ollaan kumpikin. En olisi katsellut hetkeäkään naista joka tapailee muita miehiä samaan aikaan. Tosin nainen oli täsmälleen samaa mieltä, me katsos puhuttiin asiasta hyvin pian.
Niin, hyvin pian. Mutta ette kuitenkaan välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tapailet miestä parisuhde mielessä ja päinvastoin, niin totta hitossa molemmat jättää muiden tapailun pois. Tutustuin kiinnostavaan naiseen ja alettiin tapailemaan, hyvin pian (toisilla treffeillä) molemmat tajusi että tosimielellä ollaan kumpikin. En olisi katsellut hetkeäkään naista joka tapailee muita miehiä samaan aikaan. Tosin nainen oli täsmälleen samaa mieltä, me katsos puhuttiin asiasta hyvin pian.
Niin, hyvin pian. Mutta ette kuitenkaan välittömästi.
Puhutaan viikosta, ei tuossa ajassa kumpikaan kerinnyt muita treffata.