Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet suuttuvat, jos tapailee muitakin?

hämmentynyt kinkku
29.04.2018 |

Niin otsikossa kysymys. Ihmetyttää kovasti, että jo ekoista treffeistä lähtien pitäisi olla niin kamalan sitoutunut ja vakavoitunut. Tokihan heille se on asia erikseen, että voivat nähdä myös muita naisia, mutta että nainen ei saisi tapailla muita, kun kerran ollaan jo kuitenkin nähty. Osaisiko joku vastata, onko normaalia käytöstä, onko muut sinkkunaiset huomanneet saman käytöksen miehillä? Osaisiko joku mies vastata tähän? Olenko ymmärtänyt tapailuvaiheen ihan väärin, kun kerta toisensa jälkeen onnistun suututtamaan miehet.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset hoi?

Vierailija
2/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa. Ihmisten on helppoa suoda itselleen sellaista, mitä eivät suo muille.

Vierailija
4/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni naiset koittavat sitouttaa jo ennen ensimmäistä tapaamista....

Vierailija
5/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus, jota kompensoidaan sillä, että pitää itse useamman oven avoinna, sekä rankkaamalla ulos naiset, joiden kanssa saattaa joutua jäämään kilpailussa kakkoseksi.

Vierailija
6/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseäni naiset koittavat sitouttaa jo ennen ensimmäistä tapaamista....

Niin minäkin tekisin. Ei kiinnosta häntäheikit.

Vierailija
7/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet on ihan kauhuissaan kun nainen pelaileekin samoja pelejä. 

Vierailija
8/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ego.

Vierailija
9/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet on ihan kauhuissaan kun nainen pelaileekin samoja pelejä. 

No nyt olet ymmärtänyt pelimiehen ihan väärin. Kyllä tosta nimenomaan ne kiltit miehet suuttuu.

Vierailija
10/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosssska miehet ovat PELLEIIIIII

Vierailija
11/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies (tai nainen) ajattelee vain itseään ja omia tarpeitaan. Ei kiinnosta, mitä sinä haluat, eikä pidä tarpeellisena sopia sinun kanssasi. Suhde on hyvä niin kauan kuin sinä ilman keskustelua osaat täyttää hänen odotuksensa.

Vierailija
12/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on kuin yleisavain, pelinainen on kuin huono lukko joka aukeaa joka avaimella.

Vierailija
13/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se iso ego jonka sisällä epävarmuus. Mahdollisesti myös kaksinaismoralismi jonka mukaan sama toiminta on heidän mielestään hyväksyttävää mieheltä muttei naiselta (kiertäisin nämä kaukaa). Miksi toisaalta puhut niiden miesten kanssa muista tapailemistasi miehistä? 

Vierailija
14/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies (tai nainen) ajattelee vain itseään ja omia tarpeitaan. Ei kiinnosta, mitä sinä haluat, eikä pidä tarpeellisena sopia sinun kanssasi. Suhde on hyvä niin kauan kuin sinä ilman keskustelua osaat täyttää hänen odotuksensa.

Mitä sä oikein höpötät? Suhde? Kyse oli deittailusta, tapailusta, treffeistä jopa ekoista.

Vierailija
15/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen miestä joka ei halua parisuhdetta. Mies ei halua että olen kenenkään toisen kanssa. Mvt?

Vierailija
16/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on väärin sekä miehen että naisen tapailla muita. Jos jonkun kanssa käyt treffeillä tai useammilla tai tapailet enemmänkin niin ei silloinkuulu tapailla muita. Yksi juttu kerrallaan pitää katsoa loppuun asti ennenkuin laittaa uutta matoa koukkuun, vaikka se sitten ei johtaisi paria treffejä pidemmälle. Minulle ainakin tulisi paha mieli jos treffikumppani tapailisi muita. Syy ei ole se että haluaisin jotenkin takertua tai sitoutua heti. Enemmänkin loukkaa se että hän ei halua keskittyä yksin minuun (edes sen yksien tai kaksien treffien ajan) vaan pitää vaihtoehdot avoimena joka suuntaan. Koen tällaisen epäkunnioittavana, lisäksi tulee mieleen että jos alkaisimme seurustella, niin miten tosissaan hän sitten loppuviimein olisi ja kuinka helposti pettäisi jos kerran pitää normaalina monien tapailua samaan aikaan.

Kyllä minä ainakin näen ihmisestä parin tapaamisen jälkeen kiinnostaako vai ei ja onko mitään syytä jatkaa. Tämän voi sanoa kohteliaasti ja siirtyä seuraavaan

Vierailija
17/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se iso ego jonka sisällä epävarmuus. Mahdollisesti myös kaksinaismoralismi jonka mukaan sama toiminta on heidän mielestään hyväksyttävää mieheltä muttei naiselta (kiertäisin nämä kaukaa). Miksi toisaalta puhut niiden miesten kanssa muista tapailemistasi miehistä? 

Miksi en puhuisi? Itse ainakin pyrin olemaan rehellinen, jos esim. minulta kysytään että mitä eilen tein, koen voivani vastata siihen rehellisesti, että kävin treffeillä jos siis kävin silloin treffeillä. Miksi pitäisi alkaa valehtelemaan tuollaisesta? Tai jos molemmat ollaan tinderissä, niin kyllähän se sitäkin kautta selviää mikäli mätsää vaikka sen miehen kaverin kanssa. En vain ymmärrä mikä siinä on ongelma, kun vasta tapaillaan/ ollaan käyty kerran tai kaksi treffeillä, eikä seurustella.

Vierailija
18/29 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailen miestä joka ei halua parisuhdetta. Mies ei halua että olen kenenkään toisen kanssa. Mvt?

Haluaa kaiken antamatta itse mitään. Tapailet tietysti hyvillä mielin myös muita. Näin minä tein. Jessus sitä viestien ja puhelujen tulvaa kun pari kuukautta myöhemmin ilmoitin olevani parisuhteessa.

Vierailija
19/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en puhuisi? Itse ainakin pyrin olemaan rehellinen, jos esim. minulta kysytään että mitä eilen tein, koen voivani vastata siihen rehellisesti, että kävin treffeillä jos siis kävin silloin treffeillä. Miksi pitäisi alkaa valehtelemaan tuollaisesta? Tai jos molemmat ollaan tinderissä, niin kyllähän se sitäkin kautta selviää mikäli mätsää vaikka sen miehen kaverin kanssa. En vain ymmärrä mikä siinä on ongelma, kun vasta tapaillaan/ ollaan käyty kerran tai kaksi treffeillä, eikä seurustella.

Kyllähän sinä varmaan kävit kakallakin, muttet sitä kuitenkaan kerro. Kyllä sitä voi olla rehellinen, vaikkei ihan kaikista asioista kertoskaan. Jotkut asiat loukkaa ihmisiä ja se tilannetaju pitäs osata.

Vierailija
20/29 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve järki,yhtä ihmistä tavataan tottakai kerrallaan.

Se kertoo ihmisestä paljon jos on joku multitreffailija,ei sellainen pysty keskittymään mihinkään ihmissuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi