Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset käyttävät niin väärän kokoisia rintsikoita, että se näkyy jo vaatteidenkin läpi?

Vierailija
29.04.2018 |

Eikö se tunnu pahalta ja/tai häiritse peilistä katsoessa kun rinnat pursuavat kupista ulos? Miksi ette mene alusvaateliikkeeseen ja pyydä apua oikean koon löytämiseen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se, että hyvin istuvat liivit löytää vain erikoisliikkeestä, ja joutuu kyllä maksamaan niistä muksvan summan. Kannattaa! Kestää pesusta toiseen vuosikausia.

Eihän niillä halvoilla liiveillä tee yhtään mitään. Harmia vaan, kun eivät pysy paikoillaan.

Samaten halvoissa sukkanauhaliiveissä lukot surkeat, johon mahdoton saada sukkaa kiinni.

Vierailija
22/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teidän rintojen koko vaihtelee niin paljon, että yhtäkkiä teillä on niin pahat tuplatissit että se näkyy vaatteidenkin läpi?

Kyllä. Rinnat on enimmäkseen läskiä.

Ok. Kuinka paljon painon sitten pitää nousta että näin tapahtuu?

Tapauskohtaista. Joillakin läski tulee lihoessa ensimmäisenä rintoihin, toisilla viimeisenä, toisilla ei ollenkaan.

Läski tulee ja lähtee joka naisella eri kohdista ja eri järjestyksessä.

Ai kerran kuussa kun on menkkojen aika?

Lihot ja laihdut? Kuinka mnta kiloa? Eikös tuo ole vaarallista, tuo jojoilu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on se, että hyvin istuvat liivit löytää vain erikoisliikkeestä, ja joutuu kyllä maksamaan niistä muksvan summan. Kannattaa! Kestää pesusta toiseen vuosikausia.

Eihän niillä halvoilla liiveillä tee yhtään mitään. Harmia vaan, kun eivät pysy paikoillaan.

Samaten halvoissa sukkanauhaliiveissä lukot surkeat, johon mahdoton saada sukkaa kiinni.

Sitten kun löytää oikean koon ja hyvän mallin, kannattaa tilata ne suoraan ulkomailta. Saa useita kymppejä halvemmalla.

Vierailija
24/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+40 vaan alkaa näkyä liivien rajat tiukemman paidan läpi vaikka koko on oikea. Iho on löysempi normaali painoisellakin, selästä ja kyljistäkin huomaa liivin rajat helposti. Joo, itsekkin luulin nuorempana että naiset käyttää vääränkokoisia liivejä, mutta siitä ei ole läheskään aina kyse. Kovin löysää ympärysmittaa ei voi ottaa kun ne liivit ei sitten pysy päällä/kodillaan.

Vierailija
25/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotkin liivit näkyvät vaatteiden alta vaikka ovat sopivia: esim. olkaimet ja niiden muovisoljet vain ovat niin paksua materiaalia, että tulevat esiin tiukan paidan alta.

Ja jopa t-paitaliiveissä on ihan oikeasti saumoja mm. reunoissa, niin kyllä nekin erottuvat ellei paita ole musta tai tummansininen.

Vierailija
26/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska painonvaihtelu näkyy ensimmäisenä rinnoissa. Toisekseen mulla on kummallisen muotoiset tissit. Vaihtoehtona on joko liian pienet tai liian isot kupit, tai sitten kupeiltaan istuvat mutta muuten esimerkiksi ympärysmitaltaan liian pienet liivit.

En muutenkaan ymmärrä miksi kaupassa liivien ympärysmitta on niin pieni, isoin taitaa olla yleisesti 85. En ole edes ylipainoinen, joten ihmettelen suuresti miksi isommalla ympärysmitalla varustettuja liivejä ei ole myynnissä. Ja ei, en aio mennä alusvaateliikkeeseen koska liiveissä kiinnostaa lähinnä mukavuus, sama se miltä näyttää.

Vierailija
27/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska painonvaihtelu näkyy ensimmäisenä rinnoissa. Toisekseen mulla on kummallisen muotoiset tissit. Vaihtoehtona on joko liian pienet tai liian isot kupit, tai sitten kupeiltaan istuvat mutta muuten esimerkiksi ympärysmitaltaan liian pienet liivit.

En muutenkaan ymmärrä miksi kaupassa liivien ympärysmitta on niin pieni, isoin taitaa olla yleisesti 85. En ole edes ylipainoinen, joten ihmettelen suuresti miksi isommalla ympärysmitalla varustettuja liivejä ei ole myynnissä. Ja ei, en aio mennä alusvaateliikkeeseen koska liiveissä kiinnostaa lähinnä mukavuus, sama se miltä näyttää.

No mikä sun rintakehän ympärysmitta sitten on rintojen alta?

Vierailija
28/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten tarpeeksi pieniäkään juurikaan, monissa kaupoissa pienin on 70, ja tarvitsisin kokoa 60. Joskus löytyy Cubusilta 65, mikä on jo ihan ok.

Vierailija
29/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla rintojen koko muuttuu kuukautiskierron mukana, pitää olla kahden eri koon liivejä. Turpoan niin paljon ennen menkkoja ja niiden aikana, et kuppikoko kasvaa yhdellä. Sit muina aikoina ne on liian isot..

Sama. Sitten vielä toinen rinta on noin kokoa pienempi kuin toinen, niin aina on toinen puoli joko liian pieni tai iso. Urheiluliivien tyyppisissä ei niin huomaa.

Vierailija
30/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan ihan itse valita liivit jotka tuntuvat mukavalta just mun päällä. Se alusvaateliikkeen myyjä ei  tiedä miltä musta tuntuu joten en mene sinne sovittamaan liivejä jotka tuntuvat epämukavalta. Ihan turha laittaa rahaa liiiveihin joita ei pysty käyttämään.

Mä en ymmärrä. Kun menen alusvaateliikkeeseen, siellä sovituskopissa sovitan itse niitä liivejä, ei myyjä. Minullehan ne tulee. Jos joku liivi ei tunnu hyvältä syystä tai toisesta kerron sen, ja pyydän tuomaan toista kokoa tai toista mallia. Yleensä valitsen ennen sovitukseen menoa itse ne mallit ja koot mitkä kiinnostaa. Joo, voi ne myyjät kertoa mielipiteensä, mutta itsehän niitä käytän ja valitsen ne mitkä tuntuu itsestä hyvältä.

Vierailija
31/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on tosi vaikea löytää mistään sopivia, joko kuppi liian pieni/ympärysmitta liian iso. Missään halpisliikkeissä en ole nähnyt alle 80 ympärysmittaa ja D-F kuppia. Sinänsä ihme nykymaailmassa. Plus jos jostain löytää niin toki ne on syöttirumat. Ja varaa ei ole ostella kalliista erikoisliikkeistä. Tässä olisi jollekkin maahantuojalle tms. Todella hyvä bisnesidea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä