Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset käyttävät niin väärän kokoisia rintsikoita, että se näkyy jo vaatteidenkin läpi?

Vierailija
29.04.2018 |

Eikö se tunnu pahalta ja/tai häiritse peilistä katsoessa kun rinnat pursuavat kupista ulos? Miksi ette mene alusvaateliikkeeseen ja pyydä apua oikean koon löytämiseen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jojottava paino. Ensimmäisenä rinnoista lähtee ja tulee, liivit joka toinen viikko ok, joskus pienet ja joskus isot.

Vierailija
2/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä vaan ei kiinnosta sun mielipide ap. Lopeta se toisten rintojen tuijottelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rintojen koko muuttuu kuukautiskierron mukana, pitää olla kahden eri koon liivejä. Turpoan niin paljon ennen menkkoja ja niiden aikana, et kuppikoko kasvaa yhdellä. Sit muina aikoina ne on liian isot..

Vierailija
4/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan ihan itse valita liivit jotka tuntuvat mukavalta just mun päällä. Se alusvaateliikkeen myyjä ei  tiedä miltä musta tuntuu joten en mene sinne sovittamaan liivejä jotka tuntuvat epämukavalta. Ihan turha laittaa rahaa liiiveihin joita ei pysty käyttämään.

Vierailija
5/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä alusvaateliikkeestä apua saanut.

Vierailija
6/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan ihan itse valita liivit jotka tuntuvat mukavalta just mun päällä. Se alusvaateliikkeen myyjä ei  tiedä miltä musta tuntuu joten en mene sinne sovittamaan liivejä jotka tuntuvat epämukavalta. Ihan turha laittaa rahaa liiiveihin joita ei pysty käyttämään.

Eli sinusta ei tunnu epämukavalta kun tissi pursuaa ulos kupistaan?

Vierailija
7/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei halua satsata alusvaatteisiin useinkaan. Luullaan, että mitä välii kun eivät kuitenkaan näy.

Niin sitten käytetään niitä kulahtaneita ja väärän kokoisia liivejä, jolloin koko ylävartalon ryhti näyttää lysähtäneeltä.

Mitä rintavampi, sitä tärkeämpi panostaa liiveihin.

N 64 v, 80 D

Vierailija
8/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että et ole sellaisessakoskaan käynytkään.

Vierailija
9/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateliikkeessä myydään rintisikat niin kireällä ympärysmitalla ettei henki kulje, liikkeestä ja ketjusta riippumatta.

Ahistaa..... joo, kyllä sen kuuluu olla napakka =)

Vierailija
10/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinko  jossain niin? En.

Vierailija
11/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonan luolassa oli sellaisia Shefit-liivejä, missä oli portaaton säätö ympärysmitallekin ja leveät säädettävät olkaimet. Näyttivät mukavalta päällä, mutta kuitenkin tukevilta. Olen yrittänyt löytää vastaavia euroopasta, mutta ei ole tullut vastaan.

Vierailija
12/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti kuitenkin tunnistit itsesi otsikon kuvauksesta kun vastasit.

Vierailija
13/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin paino vaihtelee, mutta ei ole varaa ostella omaa sarjaa liivejä jokaista painoa varten. Joudun käyttämään kalliita liivejä koon takia.

Eihän se kaunista ole, mutta liivien tarkoitus minulla on pitää ryntäät ylhäällä, ei näyttää hyvältä. Joku toinen ostaa liivit eri kriteereillä, ja se hänelle ilomielin suotakoon.

Vierailija
14/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti kuitenkin tunnistit itsesi otsikon kuvauksesta kun vastasit.

Ongelma mulla ei ole kuppikoko  vaan se että aina tyrkytetään toppauksia ja kaaritukia joita kumpiakin inhoan.

Vierailija
15/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, mutta tässä ketjussa pyydettiin mielipidettä sellaisilta ihmisiltä, jotka käyttävät huonosti istuvia liivejä.

T: eri

Vierailija
16/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateliikkeessä tosiaan tuputetaan ympärysmitaltaan iian tiukkoja liivejä perusteena että niiden pitää tukea. No, mulla on A/B kuppi, pienet rinnat joka ei nyt ihan hillitöntä tukea tarvitse. Ällöttää selän läskiin pureutuvat liivit jotka näkyvät vaatteiden läpi. 

Vierailija
17/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teidän rintojen koko vaihtelee niin paljon, että yhtäkkiä teillä on niin pahat tuplatissit että se näkyy vaatteidenkin läpi?

Vierailija
18/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teidän rintojen koko vaihtelee niin paljon, että yhtäkkiä teillä on niin pahat tuplatissit että se näkyy vaatteidenkin läpi?

Kyllä. Rinnat on enimmäkseen läskiä.

Vierailija
19/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kuinka paljon painon sitten pitää nousta että näin tapahtuu?

Vierailija
20/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kuinka paljon painon sitten pitää nousta että näin tapahtuu?

Tapauskohtaista. Joillakin läski tulee lihoessa ensimmäisenä rintoihin, toisilla viimeisenä, toisilla ei ollenkaan.

Läski tulee ja lähtee joka naisella eri kohdista ja eri järjestyksessä.