Laittaisitteko 9.v kouluun huomenna kun
tässä illan mittaan hänellä meni nenä tukkoon ja sanoi nukkumaan mennessään että kurkku on tulossa kipeäksi?
Kommentit (7)
Jos itse olet tukkoinen ja kurkku on kipeä, menetkö silloin töihin? Minä en menisi. Eli en myöskään laittaisi lapsia kouluun jos ovat tukossa. Mutta katso aamulla tilanne.
meillä on sama flunssa ja minä olen ollut todella kipeä koko viikon. Lapset ovat olleet eri asteisesti kipeitä, mutta väsyneitä ja kiukkuisia.
Vierailija:
Jos itse olet tukkoinen ja kurkku on kipeä, menetkö silloin töihin? Minä en menisi. Eli en myöskään laittaisi lapsia kouluun jos ovat tukossa. Mutta katso aamulla tilanne.
Vaikka on tukkoinenkin, niin tartuttaa sitä pöpöä muihin. Sitä en todellakaan halua tehdä, ajattelen muita ihmisiä. Ja kun olen tulossa kipeäksi on myös aikas lailla väsynyt! Ainankin minä olen!
Parempi hoitaa heti alussa terveeksi, kuin laittaa kouluun ja sitten lapsi sairastuu päivän parin päästä ja todennäköisesti pahemmin. Meillä hoidetaan kaikki alkavat sairaudet heti ja uskon että se on ainakin osasyy siihen, että meillä selvitään todella nopeasti flunssista, jotka muilla kestää viikon, kaksi. Lääkärissä ei tarvi hypätä, eikä yhtään antibioottikuuria olla tarvittu. Samoin hoidetaan itsemme (siis meidät vanhemmat) nopeasti kuntoon.
Lapset ei opi lintsaileen, kun tietävät, että jos ovat sairauden takia pois koulusta, niin sitten kans sairastetaan. Eli vuodelepoa kutakuinkin koko päivä, ei videoita, ei pleikkaria, ei kavereita jne. Sen sijaan hunajateetä, sipulimaitoa, kuumaa mehua, valkosipulihuuruja, yrttitippoja...
Noinhan ne lapset oppivat lintsaamaan jo alaluokilta asti. Kyllä sitä nyt kuumetta pitää olla, että ollaan pois koulusta.
Jessus mitä meininkiä!