Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pyydettiin treffeille! Vain naiset!

Apua tarvitseva 13 vuotias
29.04.2018 |

Apua, oon 13w ja tyttö. Tartten ampuu! Oon siis sopinu hänen kanssaan, et me nähdään yhden kaupan takana. Ja et me sovittais sen päivän jälkeen jatkosta, ja et ehkä vaihdettavia puhelin numero. Siis hän on mun kans yhtä vanha, mut käy eri koulii. Mä oon nyt siis laittamassa sinne treffeille mustat legginssit, tumman violetin ja kimaltelevan pitkähihallisen, jonka alle mä pistän topin, mustat nilkkasukat, mun uudet lenkkarit, ja sit takin tai no sellasen hupparin pois on vetoketju, jos ei oo kylmä, nii sit sitä hupparin ei lasketa. Ja tietysti meikki.

No siis onks täs jo liikaa? Vai onks täs sopivasti? Siis mitä mun sit kannattaa tehdä jos, mikäli hän haluu tehdä sitä? Siis vain mul ei oo naistenvaivoi, eli menekki. Nii voinko mä pölli yhden ehkäisy pillerin? Siis siitä laajasta, ja ottaa sen heti suuhun, vedä pääl ja nielaista? Mitä jos mutsi näkee sen? Sanonko mutsi vaa, et ehkä siihen on yks unohdettu laittaa, tai et lääkäri, tai terkkari on välittämättä, vaa ottanu muka salaa siitä yhden, ku siel on alkanu jonku kaa tekee sitä?

Siis auttakaa mua, sillä mä oikeesti stressaan ihan tosi paljon. Ja jo nyt, mä oikeest ajattelen vaa huomista sit! Auttakaa!

Mua pyydettiin treffeille! Vain naiset!

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo otan sen myöhemmin.

Vierailija
22/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit ei sit tehoa aidsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välii, sen saa hoidettu lääkäriä sitte. Sillä ei se oo iso problema tässä.

Vierailija
24/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis oikeasti tautisen jakorasian maineen kaveripiirissäsi?

Mieti nyt vielä hetki. Se että kuvittelet olevasi valmis harrastamaan seksiä, vielä käytännössä suojaamatonta sellaista, ei tarkoita että sinun pitäisi se tehdä. Ne lääkäritkään eivät ole ihmeidentekijöitä. Parhaassa tapauksessa joudut vain valvomaan muutaman unettoman yön kun menkat viivästyy, pahimmassa tapauksessa saat jonkun taudin, joka oikeasti voi vaikuttaa sinun koko loppuelämääsi, useat taudit aiheuttavat mm. lapsettomuutta, tai ne menkat onkin oikeasti myöhässä ja sitten kyselläänkin abortin perään. Tämän lisäksi olet Suomen lain silmissä alaikäinen.

Vierailija
25/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis oikeasti tautisen jakorasian maineen kaveripiirissäsi?

Mieti nyt vielä hetki. Se että kuvittelet olevasi valmis harrastamaan seksiä, vielä käytännössä suojaamatonta sellaista, ei tarkoita että sinun pitäisi se tehdä. Ne lääkäritkään eivät ole ihmeidentekijöitä. Parhaassa tapauksessa joudut vain valvomaan muutaman unettoman yön kun menkat viivästyy, pahimmassa tapauksessa saat jonkun taudin, joka oikeasti voi vaikuttaa sinun koko loppuelämääsi, useat taudit aiheuttavat mm. lapsettomuutta, tai ne menkat onkin oikeasti myöhässä ja sitten kyselläänkin abortin perään. Tämän lisäksi olet Suomen lain silmissä alaikäinen.

No hei, jos sanon oman mielipiteeni, ei se tarkota että haluu jakorasian ja blaa blaa. Sillä en haluu, ja sitä paitsi, se on suojattu. En kuvittele olevani valmis, sillä munnkeho sanoo mulle, että olen. Ja sitä paitsi myös, en ole väittänyt nyt mitään lääkäreistä. Sillä lääkärit ovat avun antajia, siihen juttuun, et siis sä. Sillä sä et oo, sellane lääkäri. Vaikka siis olisitko, sellane entinen lääkäri. On myös oma häpeäni jos mikäli meen sänky, niin vain on. Ja vaikkakin olen alaikäinen, ei se tarkota että etteikö, siis alaikäinenkin voisi ehkäisyllä kokeilla. Totta se vain sattuu Ok se, eli älä jaksa. Ellet keksi muita nii turhia, avun antamattomii kommentti. Ole hyvä, äläkä tätä keskustelua klikkaa uudestaan.

Vierailija
26/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kyllä tutustua paremmin. Ja kondomia pitää käyttää. Katumuspilleri ei ole ehkäisyväline. Eli ei sovi jatkuvaan käyttöön. Laittaa elimistön ja kuukautiskierron sekaisin koska niissä on paljon hormoneita. E-pillerit paremmat mutta niitä pitää omaa joka päivä, muuten ei toimi.

Vierailija
27/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa siis

Vierailija
28/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Onko sinulla lukihäiriö tai vaikeuksia suomen kielen kanssa? Vaikea ymmärtää kirjoittamaasi tekstiä. Kannattaa hankkia apua siihen koulusta. Muuten voi tulla ongelmia myöhemmin opiskeluissa ja töissä.

Vierailija
29/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiä mitä täytyy käyttää, ja mitä tehdä sen kanssa. Älkää koko ajan puhuko vain siitä, koska mä haluisin puhuu muutästakin. Ja mulla ei oo mitää häiriöitä, ja vaikka olisikin. Se taas ei kuuluisi telle, yhtään mitenkään.

Eli mun meikkiin, ja niihin mun laittamiin vaatteisiin mitkä laitan huomenna. Eli onks ne vaatteet asialliset ja sopivat? Voiks ne vaatteet tehdä jonkin vaikutuksen siihen? Aijon laittaa myös meikkivoidet, huulipunaa, ripsarii, luomivärin, ja poskipunaa. Sopivasti onks? Tarkotan et Tuleeks täs ihan hyvä meikki?

Noihin vastaukset. Ja seksi jutut pois, koska oon jo kyllästyny ku koko ajan seksi, seksi, ja seksi.

Vierailija
30/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat e-pillerit, mene koulun terveydenhoitajan kanssa juttelemaan asiasta ensin.

Vierailija
31/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on no alotetu ne, enkä puhu sille suit.

Vierailija
32/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaatteista ja meikeistä. Voitko kysyä jonkun kaverisi mielipidettä?

Vierailija
33/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se poika haluaa vain seksiä eikä ole oikeasti ihastunut sinuun?

Vierailija
34/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateista ja meikeistä puhutaan nyt, ei seksistä. Jos itse olettamaakin tarpeessa, nii menkää johonki pystyy pystyy hakee sitä. Sitä paitsi me ollaa yhdessä puhuttu siitä, ja se tunne on molemmin puolinen.

Vierailija
35/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pervo-Pena, lopetas nämä ihan kokonaan.

Vierailija
36/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kuulosti ihan hyvältä ja meikkikin, jos sitä ei oo liikaa

Vierailija
37/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tarvitseva 13 vuotias kirjoitti:

Vaateista ja meikeistä puhutaan nyt, ei seksistä. Jos itse olettamaakin tarpeessa, nii menkää johonki pystyy pystyy hakee sitä. Sitä paitsi me ollaa yhdessä puhuttu siitä, ja se tunne on molemmin puolinen.

Toivottavasti.

Vierailija
38/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiitti tosi sun vastauksesta kaikkii sekä vaatteisiin, sä edes takuut ottaa tän tosissas. Yleensä oy oon meinannu, ja oon kyselly et näyttävänä se hyvät, nii kuulema on. 3ikä munkaa mielest sitä mul oo ollu liikaa niiku sillee.

Vierailija
39/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla ainekin vähemmän humalassa mitä nyt näitä viestejä kirjoittaessasi.

Vierailija
40/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi