Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pyydettiin treffeille! Vain naiset!

Apua tarvitseva 13 vuotias
29.04.2018 |

Apua, oon 13w ja tyttö. Tartten ampuu! Oon siis sopinu hänen kanssaan, et me nähdään yhden kaupan takana. Ja et me sovittais sen päivän jälkeen jatkosta, ja et ehkä vaihdettavia puhelin numero. Siis hän on mun kans yhtä vanha, mut käy eri koulii. Mä oon nyt siis laittamassa sinne treffeille mustat legginssit, tumman violetin ja kimaltelevan pitkähihallisen, jonka alle mä pistän topin, mustat nilkkasukat, mun uudet lenkkarit, ja sit takin tai no sellasen hupparin pois on vetoketju, jos ei oo kylmä, nii sit sitä hupparin ei lasketa. Ja tietysti meikki.

No siis onks täs jo liikaa? Vai onks täs sopivasti? Siis mitä mun sit kannattaa tehdä jos, mikäli hän haluu tehdä sitä? Siis vain mul ei oo naistenvaivoi, eli menekki. Nii voinko mä pölli yhden ehkäisy pillerin? Siis siitä laajasta, ja ottaa sen heti suuhun, vedä pääl ja nielaista? Mitä jos mutsi näkee sen? Sanonko mutsi vaa, et ehkä siihen on yks unohdettu laittaa, tai et lääkäri, tai terkkari on välittämättä, vaa ottanu muka salaa siitä yhden, ku siel on alkanu jonku kaa tekee sitä?

Siis auttakaa mua, sillä mä oikeesti stressaan ihan tosi paljon. Ja jo nyt, mä oikeest ajattelen vaa huomista sit! Auttakaa!

Mua pyydettiin treffeille! Vain naiset!

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Vierailija
2/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Apuu ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun pysyt kotona vielä ainakin pari vuotta.

Vierailija
4/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aivosyövän tästä aloituksesta, kiitti vítusti

Vierailija
5/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysy, ja jos oot poika. Nii pysy itte äläkä vastaile, sillä pyysin ampuu. En tuon tyyppisii kommentti.

Vierailija
6/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosi voi saa syöpää!

Vierailija
7/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy äidiltäsi.

Vierailija
8/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kysyny on antanu luvan.

Vierailija
9/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadimme parempia provoja.

Vierailija
10/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta että olet oikeasti 13, tärkein ensin: YKSI E-PILLERI EI EHKÄISE RASKAUTTA.

Niitä pillereitä pitää syödä jatkuvasti ja syöminen pitää aloittaa ekana menkkapäivänä, jolloin ehkäisyteho jatkuu niin kauan kuin pillereitä syö. Toiselle määrättyjen pillereiden syöminen voi olla myös vaarallista, koska niitä on erilaisia ja lääkäri määrää juuri sinulle sopivat, kun käyt lääkärissä hakemassa reseptin. Pilleri ei ehkäise myöskään sukupuolitaudeilta, joista osa on todella vakavia seurauksiltaan. Käyttäkää siis AINA kondomia, niin kauan kuin ette ole sitoutuneessa ja yksiavioisessa parisuhteessa, jossa tautiriski on suljettu pois testaamalla sukupuolitaudit molemmilta.

Vierailija
11/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten seuraavaksi tärkein asia.

Vaikutat siltä että sinun ei kannattaisi ihan vielä lähteä treffeille. Voit nauttia siitä, että sinua pyydettiin, ja vaikka viestitellä sen pojan kanssa ja sillä tavalla harjoitella juttelemista. Varsinainen treffailu kannattaa aloittaa sitten, kun alat oppia lukemaan pojan juttelusta hänen motiivejaan. Sen oppimiseen menee yleensä kauan aikaa ja se on kivaa ja mielenkiintoista! Samaa asiaa voi harjoitella myös IRL juttelemalla poikien kanssa isommassa porukassa, jossa on sekä tyttöjä että poikia. Kaksistaan jäämistä pojan kanssa kannattaa välttää.

Olet varmasti kiva ja söpö tyttö, ja fiksukin sinusta vielä tulee. ;)

Vierailija
12/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo W:n käyttäminen ikää sanottaessa ole vähän 90-luvun meininkiä? Taisi menny nyt pikkuisen pieleen. Se on yllättävän hankalaa matkia nykyajan nuorta, jos matkii itseään nuorena :)

Vierailija
13/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo W:n käyttäminen ikää sanottaessa ole vähän 90-luvun meininkiä? Taisi menny nyt pikkuisen pieleen. Se on yllättävän hankalaa matkia nykyajan nuorta, jos matkii itseään nuorena :)

Joskus tällaiset ovat tapauksia, jotka olisivat tarvinneet sitä apua 13-vuotiaana mutta eivät saaneet. Avaus voi toimia traumaterapiana, paitsi jos menneisyys vain toistaa itseään.

Vierailija
14/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mä oon menossa treffeille. Enkä mihinkään paasauiseen, kuten te annatte ymmärtää. Toivoisin parempia kommentteja, ja toivoisin myös asiallisempaa käytöstä. Siis osa teistä puhuu fiksusti, mutta osa ei.

Vierailija
15/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mene treffeille. Pukeudu niin kuin parhaaksi katsot. Ja pidä kintut ristissä. Jos ymmärrys ehkäisystä (ja elämästä) on tuolla tasolla kuin mitä viestisi antaa ymmärtää, on parasta kun tapailet sitä poikaa ihan vaan kädestäpitelyn ja halailun merkeissä. Sen vauvan ja tippurin ehdit hankkia sitten wanhanakin (20wee).

Vierailija
16/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mene treffeille. Pukeudu niin kuin parhaaksi katsot. Ja pidä kintut ristissä. Jos ymmärrys ehkäisystä (ja elämästä) on tuolla tasolla kuin mitä viestisi antaa ymmärtää, on parasta kun tapailet sitä poikaa ihan vaan kädestäpitelyn ja halailun merkeissä. Sen vauvan ja tippurin ehdit hankkia sitten wanhanakin (20wee).

Just näin, kiitokset sinulle joka olisit jo vähemmästäkin sanomisesta.

Vierailija
17/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnet pojan entuudestaan, oletko nähnyt livenä vai tavannut netissä? Eli tiedätkö varmasti, etyä hän on, kuka sanoo olevansa? Netissä on paljon huijareita.

Kerro kaverille ja äifille tms sikuiselle tregfeistä ja anna sen pojan yhteystiegot ja kerro, milloin menet minnekin. Kaikki treffit sovitaan aina julkiselle psikalle, josaa on muita ihmisiä. Se on turvallisinta.

Älä missään tapauksessa mene yksin mihinkään asuntoon tai autoon tms. Eli pysy aina paikassa, missä on muitakin. Missään tapauksesa et harrasta seksiä. Ennen seksin tuloa kuvaan kuuluu aina seurustella pitkään, sinun iässäsi siis useamman vuoden viettää aikaa muuten vain.

Voit jopa hyvin pyytää kaverin mukaan treffeille ja sanoa pojalle sen etukäteen, että hänenkin kavei voi tulla. Voitte sitten rauhassa istuskella sivummalla ulkona ja jitella kedkenään siellä.

Älä juo mitään alkoholia tietenkään tai ota tuntemattomia lääkkeitä vastaan keneltäkään

Vierailija
18/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei kannata harrastaa sen pojan kanssa seksiä, jos ette seurustele vakavasti. Olet muutenkin liian nuori harrastamaan seksiä. Kannattaa olla ainakin 15 tai 16 vuotta. Ja yksi e-pilleri ei ehkäise raskautta eli saatat tulla raskaaksi jos harrastatte seksiä.

Vierailija
19/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumuspilleri on parempi voi napata jälkikäteen.

Vierailija
20/40 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tavannu sen pojan livenä, ekan kerran kaupassa. Ja toisen kerran ku näytti nii juteltii,, mun kaverin luona. Mä lupaan kyl kertoo vanhemmil, ja lupaan kyl etten mee autoonkaa yksin. Itseasiassa kerra ku tulvii Silloi, toisen kerral kaveri luot. Se yritti, ja sanoin et vähän vanhempana.

Me seutustellaa vakavasti, siis huomasin tän jo 2 kerralla. Et hän halus tosissas, no nii mäki sitte. Sanon nyt vain rehellisen oman mielipiteensä, et ton toisen mielest mun ikänne ei sais tehdä sitä. No, mun ikänne saa tehä sitä. Joo, mut tarkoitan et ehkäisyllä.

Vastasin nyt noihin 2 kommenttini samassa, sillä en jaksa laittaa erillisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän