Masentaa jo nyt huominen työpäivä.
vihaan työtäni, mutta pakko vain puurtaa että vähän rahaa saa.. olen todella masentunut
Kommentit (25)
Mitas duunia te teette kun noin vihastuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun työssä mättää?
Hierarkia mikä siellä vallitsee.. Olen hierarkian alinta kastia, joten mielipiteelläni ei ole väliä. Jos sanon ääneen mielipiteeni, isommat kihot katsovat vihaisesti tai luulevat että yritän astua varpaille..
Lopeta työ. Mielenterveys on arvokkaampi.
Mulla on huominen vielä paskempi. Alkaa tosi paskamainen pakollinen harjoittelu (tietysti palkaton) umpi-inhottavassa työyhteisössä, jossa harjoittelija pannaan tekemään mahdottomia tehtäviä, ja sitten haukutaan. Yöks.
Sama täällä. Otin juuri rauhoittavan kun on niin ahdistunut olo :(
Eli susta tuntuu, että sun mielipiteitä ei kuunnella siellä työpaikalla? Se on valitettavasti varmaan aika tavallista monella työpaikalla. Kannattaa silti yrittää kertoa omista mielipiteistään vaikka lähimmälle esimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Eli susta tuntuu, että sun mielipiteitä ei kuunnella siellä työpaikalla? Se on valitettavasti varmaan aika tavallista monella työpaikalla. Kannattaa silti yrittää kertoa omista mielipiteistään vaikka lähimmälle esimiehelle.
Jotakuinkin noin. Jos alan puhumaan niin työkaveri puhuu päälle. En ole tarpeeksi pätevä kertomaan mielipiteitäni ja ne tyrmätään sanomalla "minä olisin tehnyt toisin.."
Vierailija kirjoitti:
toimeentulo on tärkeämpää..
Ei huomenna töihin mennä vaan nukutaan pitkään ja sitten hyvä aamiainen. Vappuaatto! Iloitkaa siis 🎈
Mikään työ ei ole omaa (mielen)terveyttä tärkeämpää. Varmaan suurimalle osalle tulee jossain vaiheessa ajatus, että oma työ ahdistaa. Yleensä siitä tunteesta pääsee yli, ainakim hetkellisesti. Mutta jos työ aina vaan ahdistaa enemmän ja enemmän, niin on syytä miettiä työpaikan ja/tai alan vaihtoa.
Tiedän mistä puhun. Itselläni ahdistus omaa työtä kohden kasvoi ja kasvoi. Lopulta tein ratkaisun irtisanoutua, enkä voisi olla siitä päätöksestä onnellisempi! Oma hyvinvointi kohosi silmissä. Aina ratkaisut eivät ole helppoja ja yksinkertaisia, mutta _pakko_ ei ole mitään työtä jaksaa.
Tsemppiä!!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kommentti - tiedät hyvin, ettei ilman töitä pärjää.
Sama täällä. Lopettaisin heti jos voisin mut ansiosidonnaiselle on kolmen kuukauden karenssi :/
Tympii niin paljon että pää räjähtää
Minä odotan, että pääsen huomenna taas töihin. Viikonloput ovat helvettiä
sama täällä.. paska elämä..