Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö lapsi yleensä helpommin alussa päiväkotiin hoitoon, jos isä vie?

Vierailija
23.04.2006 |

Vai onko merkitystä - tuleekohan huutoa joka tapauksessa? Sujuuko vaihto äidin viemiseen myöhemmin helpommin, ja mitenköhän pitkään kestää, että äitikin saa vietyä ilman isompia huutoja? Vai alkaako silloin huuto taas uudelleen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tärkeämpi" vanhempi. Meillä ollut toiselle minä ja toiselle isänsä.

Ei kai teillä ole perinteistä -isä kelpaa vain vaipanvaihtoon joka toinen päivä-asetelmaa??

Vierailija
2/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äiti ja äidin syli kelpaavat huomattavasti paremmin lohdutukseen. Äiti kun on ollut kotona lapsen kanssa nämä ensimmäiset pari vuotta, siinä varmaan osa syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä suosittelevat isää kun isä ei ole niin tärkeä mukamas.

Vierailija
4/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti eli siis minä vein pojan kuukausi sitten hoitoon,kun olimme aamulla käyneet hammaslääkärissä ja huuto oli hirvittävä...

Vierailija
5/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työvuoroista johtuen isä on vienyt melkein joka aamu lapsen hoitoon. Mitään hankaluuksia ei ole ollut, pikemminkin päin vastoin.

Mä lähden jo aikaisin töihin ja tyttö jää isänsä kanssa kotiin aamupäiväks ja menevät sitten puolilta päivin hoitoon. Mä olen ollut pari vuotta kotona ja lapsi on ollut enemmän äidin tyttö, esim. nukkumaan meno on pitänyt hoitaa äidin kanssa. Nyt tyttö turvautuu enemmän myös isään, oikeastaan äiti ei enää kelpaa edes nukuttamaan iltaisin.

Minusta tämä on ollut todella vapauttavaa. Totta kai lapsi on minulle se tärkein asia maailmassa, mutta jotenkin tuntuu niin kuin taakka olisi keventynyt huomattavasti. Ja isä on luonnollisesti onnellinen, kun huomaa " kelpaavansa" ihan samalla lailla kuin äitikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi