Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska lopetat sukkien pitämisen?

Vierailija
29.04.2018 |

Mä viimeistään kesäkuun ensimmäinen pv, mutta titysti sää sanelee, usein on jo toukokuussa sellaset kelit ettei enää sukkia tarvitse.
Takaisin ne menee jalkaan sitten elokuun lopussa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö joku sukkia talvellakin? Karvakroksut on niin lämpimät ja kätevät että sukkia ei tarvita.

Vierailija
22/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ne sukat loikkii karkuun enkä saa niitä enää kiinni. Pitäs varmaan pestä ne useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säiden mukaan tietenkin eikä kalenterin. Viime suvena oli koko ajan sen verran koleaa, että kuljin sandaaleissa sukitta vain yhtenä päivänä. Muuten sai olla visusti sukat ja umpikengät jalassa.

Muuten olen sitä mieltä, että useimpien varpaat ovat niin rumat, että ne olisi paras pitää aina näkymättömissä.

Vierailija
24/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun sukkiin keksitään joustoresorit....

Vierailija
25/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai lopettanut parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
26/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme sanoo sukki?

Vierailija
27/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en pidä koskaan sukkia. Kesällä pidän sukkia jos jalassa on tennarit koska muuten jalat hikoaa, ilman sukkia olen sitten kun on tarpeeksi lämmintä sandaaleille.

Vierailija
28/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sukkia myös sandaaleissa. Ja ananas kuuluu pizzaan.

Vierailija
29/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä sukkia kesällä ja kuljen kesän erilaisissa sandaleissa. En käytä lenkkareita enkä mitään kumisaappaita.

Vierailija
30/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ei kesällä käytä sukkia. :D

Mäkään en pidä kesällä sukkia. Ajankohtaa en nyt osaa sanoa, sukat jää laittamatta sitten kun alkaa olemaan sen verran lämmintä että tarkenee. 

Vierailija
31/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jäin miettimään ettetkö pidä sukkia edes kumppareissa tms hiertävissä kengissä? Entä töissä?

En käy töissä. kumppareita en muista pitäneeni aikoihin, mutta kyllähän niihin laitetaan sitten villasukat jos käytän esim metsään mennessä.

Kesällä pidän vain kangastossuja tai sandaaleja, ne ei tarvitse sukkaa.

ap

Vierailija
32/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sukkia hipsin kotona ympäri vuoden. Ulos mennessä sukat jalkaan, ellei kengät ole jotkin narusandaalit.

Vierailija
33/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikoilevat enemmän ilman kirjoitti:

Käytän aina sukkia, paitsi sandaaleissa.

Samoin, hyvään suomalaiseen tapaan ei kulje kotona kengät jalassa, vaan joko avojaloin tai sukat jalassa mikäli sisällä tuntuu viileältä. Sandaaleihin ei tunke koskaan sukkia, sillä sandaalien koko idea on olla kesäkuumalla jalat paljaana ilman että jalkapohjat likaatuvat. Kävely- ja lenkkikenkiä on huomattavasti mukavampi käyttää kun on kunnon sukat.

Vierailija
34/41 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sukkia mutta pidän hygieniasyistä

Vierailija
35/41 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ovat aina olleet jalassa ja tulevat olemaankin sillä :

- Jalkojeni iho on helposti hiertyvää esimerkiksi sandaaleissa joten on pakko pitää ohkaiset sukat jalassa.

- Syksyllä paksummat perussukat viilenevien kivilattioiden takia ja talvisin villasukat.

- Nilkkasukkia en voi sietää.

Vierailija
36/41 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sisällä kesät talvet villasukkia.  On niin huurteinen kämppä.  Ulkomaailmassa sukitta vain sandaaleissa.

Vierailija
37/41 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haudassa lopetan sukkien pitämisen.

Mun mielestö arkkuvaatetukseen kuulu sen kaavun lisäksi sukat :)

Vierailija
38/41 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nahkakengät liimaantuu ikävästi jalkoihin ilman sukkia ja kaikki muut kengät on hankala pukea nihkeidiin sukattomiin jalkoihin. Käytän myös sukkia aina kaikissa muissa jalkineissa paitsi ulkosandaaleissa. Töissä käytän sisällä myös sandaaleja, muttaa niitä sukat jalassa. Kesällä jalassa on usein varrettomat sukat.

Vierailija
39/41 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Socks kirjoitti:

Samoin, hyvään suomalaiseen tapaan ei kulje kotona kengät jalassa, vaan joko avojaloin tai sukat jalassa mikäli sisällä tuntuu viileältä. Sandaaleihin ei tunke koskaan sukkia, sillä sandaalien koko idea on olla kesäkuumalla jalat paljaana ilman että jalkapohjat likaatuvat. Kävely- ja lenkkikenkiä on huomattavasti mukavampi käyttää kun on kunnon sukat.

Mits sisäsandaalit, esimerkiki työjalkineina? Käyttääkö joku ilman sukkia? Elintervike- ja sairaalatöissä taitaa hygieniamääräykset jo määrätä sukat sandaaleihin?

Vierailija
40/41 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin maanantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi