Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita, jotka ovat sortuneet sänkyyn ilman kondomia yhden yön jutun kanssa?

Vierailija
29.04.2018 |

miten suhtauduit asiaan?

menitkö testeihin heti kun mahdollista?

Mietin vain, että meneekö ahdistukseni asiasta ja esim. raskauden pelko yli äyräiden?

Miten te muut suhtaudutte jos näin on käynyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/7 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv ei näy heti testeissä, tämäkin pitää huomioida.  Oletko kuullut jälkiehkäisystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin älyttömän ihastunut yhteen poikaan ja sitten homma vaan jäi.

Vuosia myöhemmin tavattiin sattumalta ja päätin vietellä. Oli törkeän upea yö ja niin himot saivat valkan, että kumit jäivät hommaamatta.

Aamulla homma vaan jatkui ja kun lopulta noustiin sängystä, mies kertoi oli juhlimassa läksiäisiään, muutti parin pv päästä Amerikkaan.

Laiteltiin viestejä ja parin kk päästä lensin hänen luo ja parin kk päästä lensi minun luo ja yhtäkkiä mentiin maistraatissa naimisiin ja työpaikka hommasi minullekin viisumin. 5 v päästä muutimme takaisin Suomeen.

Välillä kannattaa vaan ottaa riski. Tietty kumi olisi fiksua.

Vierailija
4/7 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taudeista! Paljaalla vetävä vetää paljaalla muitakin.

Suurin osa taudeista näkyy testeissä aikaisintaan 2vk kuluttua, HIV vasta 3-4kk kuluttua.

Raskauden voi sentään keskeyttää.

Vierailija
5/7 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja herpes ja papilloomavirukset ilmaantuvat näkyviin jopa vasta vuosien kuluttua...

Vierailija
6/7 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en riskeeraa seksitauteja, tai sitä seksitaudeista kamalinta: raskautta.

Vierailija
7/7 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tehnyt noin. Mies oli puolituttu, mutta enhän sen mahdollisista taudeista tietenkään voinut tietää. Olin itse nuori ja hän oli toinen seksikumppanini. Mies painosti seksiin ilman kumia vaikka itse ehdotin kumia, hän vain sanoi ettei hänellä ole tauteja. Olin niin nuori ja kaipasin hyväksyntää, että en laittanut vastaan.

Seuraavana aamuna iski kyllä paha mieli ja morkkis. Kävin tautitesteissä vähän myöhemmin,onneksi ei mitään tullut.

Nykyään olen sen verran vanhempi, fiksumpi ja paremmalla itsetunnolla varustettu että enää en ikipäivänä suostuisi yhden illaan juttuun ilman kumia. Jos miehelle ei käy, niin sitten ei harrasteta seksiä!

Muistakaa nuoret naiset ja vanhemmatkin, teidän terveytenne on tärkeämpi kuin yhdenkään yhden illan miehen hyväksyntä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi