Minkäs hintasia teidän vakuutukset, ja mitä niihin kuuluu?
Mä taas haukoin henkeä, ku tuli vakuutusmaksu, joka oli vähän yli 200 euroa, ja maksetaan siis neljästi vuodessa.
Vakuutukseen kuuluu auto, koti ja yksi lapsi. Yhtiö on If.
Onko samaa luokkaa kuin muilla? Mä tiedän että näissä paljon riippuu auton ikä jne. mutta kuitenki.. Kauhisteletteko muut näitä maksuja?
Kommentit (2)
niin vihainen, että minä vastaan, vaikka en aikonut. Eihän tarvi olla niin vihainen, kun vähän eksy väärälle palstalle.
Meillä Turvan vakuutus. Kotivakuutus + 2 lasta + vene on 823e vuodessa (eilen tuli postissa, siksi niin tarkka, lojuu paperit tässä), ja lisäksi autovakuutus joka muistaakseni reilu 500e vuodessa. Miehelläni kaikki mahdolliset bonukset, ilman kolareita ajanut 15v ja ollut samassa vakuutusyhtiössä. Pieni vene, omakotitalo, auto vm-02. Syksyllä mies kilpailutti usemman vakuutusyhtiön, mutta ei ollut tarvetta vaihtaa.
..sen mukaan mitä se korvaa ja pitää sisällään. Et voi siis verrata keskenään omia ja toisen perheen vakuutuksia, koska tarpeet ja vakuutuskohteet ovat erilaisia. Kannattaa kilpailuttaa kaikki yhtiöt samanaikaisesti ja verrata tarjousten hintojen lisäksi sitä mitä vakuutus korvaa, sillä se on se, mikä merkitsee kun vahinko sitten tapahtuu. Lasten ja autojen vakuutukset kattavat paljon, joten ne myös maksavat. Jos kotivakuutukseen kuulu omakotirakennus, tietysti vakuutus maksaa myös enemmän. On eroa sillä, onko vakuutettu auto lada vai bemari, koska auton arvo ja korjauskustannusten määrä eroaa niissä toisistaan huomattavasti.(työn lisäksi ne mahtavat osien hinnat!) Jos ajat paljon kolareita, maksat enemmän kuin varovainen kuski. Huomaa tarjousta lukiessasi että useimmat yhtiöt antavat ekalle vuodelle hurjia alennuksia saadakseen sopimuksen ja sitten seuraavana vuotena alennus tippuu pois ja hinta vastaavasti nousee. Ja sitten olet taas saman aisan edessä. Ja hintahan ei ole se mikä näissä asioissa ratkaisee. Jos sitä tuijottaa, jää tyhjän päälle kun jotain sattuu. Halpa vakuutus ei mitään korvaakaan. Tämä on muuten Aihealue " taaperoista ja leikki-ikäisistä" - huomhuom ;-)