Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät pikkuhousunsuojia?

Vierailija
29.04.2018 |

Käytän pikkuhousunsuojia vähän ennen menkkoja ja silloin kun valkovuoto on kovin runsasta ja vetistä, ja pikkarit kastuu inhottavasti. Kotona mielummin vaihdan usein alkkareita, mutta kodin ulkopuolella sitten suoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käytän, runsaan valkovuodon vuoksi, inhoan kulkea märissä pikkareissa. On siistimpi ja varmempi olo, sama juttu ollut murrosiästä lähtien, tosin silloin valkovuoto oli runsaampaa kuin nykyisin.

Vierailija
2/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ykköstä. Ja ennen kuin joku tulee länkyttämään tänne, ei, minulla ei ole hiivaa, ei mitään tulehduksia. Lääkärin suusta olen kuullut, että jollain naisilla vaan on r u n s a a m p i valkovuoto luonnostaan. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SINÄ ap teet jatkuvasti näitä pikkuhousunsuoja-aiheisia avauksia? Kun tunnut saavan näistä niin paljon mielihyvää, niin eikö kannattaisi pistää nämä suoraan seksi-palstalle?

Vierailija
4/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppa märkänä jatkuvasti. Pääsiskö liuttamaan sykkivää sisään?

T. Pena 50v

Vierailija
5/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin

Vierailija
6/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siihen tarkoitukseen käytän mihin ne on tarkoitettukin, runsaaseen vuotoon, jota mulla ikävä kyllä luonnostaan on oikeastaan koko ajan. Koska tiedän, että kaupan versiot voi pahentaa asiaa, kotona (missä olen suurimman osan aikaa) käytän kankaisia kestopikkuhousunsuojia.

Vierailija
7/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jotain ihmisiä se pieni kosteus siellä housuissa noin paljon? Mä en edes kuukautisten lopuksi käytä pikkuhousunsuojia, vaikka vähän tuhrua tuleekin. Onhan se märkä kangaskin mukavamman tuntuinen ihoa vasten kuin joku inhottava muovitettu paperi.

Vierailija
8/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny pikkuhousunsuojia teini-iästä asti. Jotkut vaan on kosteempia luonnostaan. Oon kokeillu olla ilmankin ei vaikuta eritykseen millään tavalla aina vuotaa yhtä paljon,eli mieluummin käytän pikkuhousunsuojia on paljon mukavampi olla. Suojat kyllä hautoo jos niitä ei vaihda tarpeeks usein, mulla se suoja vaihtuu tunnin-parin välein yleensä mut joskus on tietty pitempäänkin jos on jossain missä ei oo vessaa lähellä.

Vierailija
9/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä ph-suojia esim. töissä, treeneissä ja bilettäessä. Kotona en käytä.  Mieluummin pikkuhousunsuoja kun märät pöksyt.

Vierailija
10/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jotain ihmisiä se pieni kosteus siellä housuissa noin paljon? Mä en edes kuukautisten lopuksi käytä pikkuhousunsuojia, vaikka vähän tuhrua tuleekin. Onhan se märkä kangaskin mukavamman tuntuinen ihoa vasten kuin joku inhottava muovitettu paperi.

Kunpa se kosteus oliskin pientä! Mulla vuotaa pillu päivän aikana sen verran että jos yrittäisin olla yhellä pikkuhousunsuojalla koko työpäivän ajan se suoja ois niin märkä että tulvis reunoilta yli ja tulis siitä jo läpikin pikkareihin ja kohta päällyshousuihin. En käytä suojia huvikseen satun vaan tarviimaan niitä päivittäin.