Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto jälleen positiivisena

Vierailija
28.04.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005660567.html

Todella erikoinen tyyli dissata suomalaisia. Itse toivon paristakin syystä ettei tätä lyyliä tarvitse enää kärsiä finaalissa. Lähteköön maailmalle kun siellä kerran on niin paljon parempi!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo nyt mitään dissausta ollut. Ihme mielensäpahoittajia. Onhan Saara saanut täällä aika paljon paskaa niskaansa ja jos ei pääse finaaliin, niin varmasti tulee lisää. Mä ainakin toivon aina menestystä Suomelle viisuissa, olkoon sit kuka tahansa siellä. Saaraan uskon kyllä, edustava edustaja tänä vuonna!

Vierailija
2/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkea Suomen edustaja tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters oli aluksi minusta ihan ok. Nyt olen siihen ihan kyllästynyt. Mahdoton kuvitella että siitä saisi jonkin viisuklassikon jota kuunneltaisiin vuosien päästä.

Vierailija
4/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aallon toke on sen isobroidi. harva tietää.

Vierailija
5/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V’tutus on ihan normaali tunne. Sallittakoon se myös Saara Aallolle!

Vierailija
6/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan sama, mitä Saara Aalto sanoo.

Ensin hän sanoi, että menee viisuihin pitämään hauskaa, samantekevää menestyykö. Nousi raivokas ulina!

Nyt hän sanoo että kyrsii, jos ei pääse finaaliin: Nousi raivokas ulina!

Hän kertoo totuudenmukaisesti, että Suomessa saa aina kakkaa niskaan: Nousi raivokas ulina!

Saara Aalto on aivan oikein ymmärtänyt: että kateelliset ja ilkeät älisee joka tapauksessa, vaikka hän voittaisi. Joten roskasakin reaktioista ei kannata murheita kantaa.

Hyvä, Saara!!💞

Vierailija
7/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan sama, mitä Saara Aalto sanoo.

Ensin hän sanoi, että menee viisuihin pitämään hauskaa, samantekevää menestyykö. Nousi raivokas ulina!

Nyt hän sanoo että kyrsii, jos ei pääse finaaliin: Nousi raivokas ulina!

Hän kertoo totuudenmukaisesti, että Suomessa saa aina kakkaa niskaan: Nousi raivokas ulina!

Saara Aalto on aivan oikein ymmärtänyt: että kateelliset ja ilkeät älisee joka tapauksessa, vaikka hän voittaisi. Joten roskasakin reaktioista ei kannata murheita kantaa.

Hyvä, Saara!!💞

Saara on vihainen ja katkera. Se ei ole terve tunne. Samaa mustaa sisustaa on nähtävissä esim. Kristal Snowssa. Valitettavasti tämä näkyy myös esiintymislavalla.

Esiintyessä täytyisi osata voittaa ihmisiä puolelleen, välittää jotain muuta tunnetta kun myötähäpeää. Tätä Saara ei opi. Asia vain pahenee jos alkaa kiukuttelemaan.

Syy siihen miksi Saara ei saavuta haluamaansa maailmanmainetta on ilmaisun puute. Jäykkä liikehdintä ja vihaisuus tekee esityksestä epämiellyttävän vaikka kuinka osaisi laulaa.

Saara tarvitsisi vihanhallintakursseja. Ja tämä ei ole mikään vihakirjoitus vaan allekirjoittaneen vilpitön mielipide.

ap

Vierailija
8/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Saaran entiset esitykset, vaatteet ja aiempi musiikki sen kummemmin briteille olisi kelvannut.

Vierailija
9/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella erikoinen tyyli dissata suomalaisia. Itse toivon paristakin syystä ettei tätä lyyliä tarvitse enää kärsiä finaalissa. Lähteköön maailmalle kun siellä kerran on niin paljon parempi!

Olipa kuva yleisöstä. Ja nuo saappaat ovat karseat. Alla lukee, että Saara on tyylistään tarkka. Hän on täysin tyylitön.

Vierailija
10/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aallon toke on sen isobroidi. harva tietää.

Mikä on toke?

Vierailija
11/16 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toke?

Vierailija
12/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas minä niin mieleni pahoitin.😡

Vierailija
13/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAARA... SAARA... SAARA... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torilla tavataan!!

(Siis Oulun torilla...)

Vierailija
14/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeköhän valkoinen karvatakki mukaan Lissaboniin?

Vierailija
15/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteeköhän valkoinen karvatakki mukaan Lissaboniin?

Mietippä kuule sitä.

Vierailija
16/16 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kuva yleisöstä. Ja nuo saappaat ovat karseat. Alla lukee, että Saara on tyylistään tarkka. Hän on täysin tyylitön.

Makua on monenlaista. Jos minulla olisivat samanlaiset sääret kuin hänellä niin tottakai korostaisin niitä mahdollisimman paljon. Hyvältä näyttää! Hän on esiintyvä taiteilija eikä kauppareissulla oleva perheenäiti tuossa kuvassa. Eri tilanteet vaativat erilaiset vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän