Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikan pitää järjestää juhlia työntekijöilleen?

Vierailija
28.04.2018 |

Eikö riitä, että käydään töissä, hoidetaan työtehtävät, ollaan asiallisissa väleissä työkavereiden kanssa, mutta yksityinen minä on sitten työpaikan ulkopuolista elämää varten. Pikkujoulut, grillijuhlat, firman retket, saati risteilyt on minusta ihan hirveitä. Joo, voihan niistä jäädä pois, mutta ei sitä katsota hyvällä. Miksi pitää järjestää tällaista? En usko, että niistä koituu oikeasti mitään hyvää työyhteisölle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän enemmän ja säännöllisemmin aikaa työkavereiden kuin muiden kavereiden kanssa, tuntuu siis oudolta että heihin (edes joihinkin) ei tutustuisi niin hyvin että ei haluaisi edes 1-2 iltana vuodessa viettä aikaa heidän kanssaan työajan ulkopuolella.

On ihan oikeasti ok jäädä pois, jos ei pääse/ kiinnosta eikä se meillä ainakaan vaikuta väleihin työpaikalla. Jos teidän työpaikalla asiat eivät ole in hyvin, ei juhlien lopettaminen ainakaan auttaisi asiaa.

Vierailija
22/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voihan niistä jäädä pois, mutta ei sitä katsota hyvällä.

Mitä sitten vaikkei katsota hyvällä? Itse tokaisen aina loppuun että on mulla parempaakin tekemistä x päivänä. Ihan sama pidetäänkö musta vai ei. Negatiiviset ihmiset ovat yleensä järkevämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lopetettiin tuollaiset firman yhteiset tilaisuudet juuri siksi, että osa porukasta ei pitänyt niistä, mutta eivät jääneet niistä poiskaan. Osallistumishaluiset alkoivat järjestää tapahtumia ja illanviettoja ihan keskenään eikä halutonta porukkaa edes kutsuta mukaan. 

Eli firman juopot ja perseennuolijat alkoivat järjestää omia tapahtumiaan jonne ei kutsuttu niitä oikeasti aitoka ja järkeviä ihmisiä jotka eivät jaksa mielistellä ketään.

Vierailija
24/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap:n ja muiden vastaavassa tilanteessa olevien kanssa. Teillä ei ilmeisestikään ole kokemusta siitä, kuonka mahtavaa on, kun töissä on hyvä yhteishenki ja lupa pitää myös hauskaa.

Meillä vaalitaan (n. 40 hlön firma) yhteishenkeö joka päivä ja firman juhlat & tykypäivät ovat huippukivoja, osallistumisprosentti yleensä 100. Ja kun tunnetaan toisemme ja viihdytään yhdessä, sujuu myös yhteistyö ja tiukemmat työrutistukset loistavasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi