Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä voi olla tyytyväinen vartaloonsa, kun on niin paljon naisia jotka on kauniimpia?

Vierailija
28.04.2018 |

Lyön vetoa että miehet ajattelee niitä kauniimpia kun ovat mun kanssa, jos siis harrastaisin seksiä.
En oikein tiedä, miten itsetuntoa voi parantaa kun otsikossa sanottu on kuitenkin fakta ja en pysty tekemään itsestäni juurikaan paremman näköistä kuin olen nyt.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkaa jos elämässä tärkeintä on miesten miellyttäminen ulkonäköstandardien perään itkeminen. Hanki joku harrastus josta pidät ja yritä muuttaa ajatusmaailmaasi vähemmän pinnalliseksi niin takaan että tuollaiset ajatukset lopulta unohtuvat. Ei niiden miesten kanssa ole pakko olla jos heidän käyttäytymisensä harmittaa. Elämästä pitää nauttia ja itse en tuhlaa hetkeäkään aikaani ihmisiin jotka saavat oloni epävarmaksi. Olen itsevarma ja tyytyväinen kroppaani. Ja miksi en olisi? Elän täällä itseäni varten ja loppujen lopuksi elämä on lyhyt eikä sitä kannata tuhlata asioiden murehtimiseen joihin ei voi vaikuttaa.

Maailmassa on niin paljon nähtävää ja opittavaa että omalta osaltani miehet, seksi ja kauneusihanteiden murehtiminen tuntuvat erittäin vähäpätöisiltä asioilta.

N23

Vierailija
22/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit lohduttautua sillä että monet ovat varmasti sinuakin rumempia:D Oikeasti, ihan turha vertailla olet mitä olet!

On varmaan, miten he ovat ratkaisseet asiat? Ovatko he tyytyväisesti kieltäymyksen tilassa? Vai hyväksyvätkö asian, jos, niin miksi? Minusta olisi kauheaa, että kanssani ollaan siksi kun paremman näköistä ei ollut saatavilla. Ja silti mahdollisesti kiihotutaan jostain muusta. Ap

Ei kai kukaan ole toisen kanssa pelkästään ulkonäön takia tai koko ajan mieti omaa/toisten ulkonäköä?

Minkä ikäinen oikein olet AP?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata verrata itseään muihin. Sellaista ominaisuutta ei olekaan, etteikö joku toinen pallolla tallaaja olisi parempi. Sinun on vain luotettava siihen, että olet oikea miehellesi.

Vierailija
24/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa että miehet ajattelee niitä kauniimpia kun ovat mun kanssa, jos siis harrastaisin seksiä.

En oikein tiedä, miten itsetuntoa voi parantaa kun otsikossa sanottu on kuitenkin fakta ja en pysty tekemään itsestäni juurikaan paremman näköistä kuin olen nyt.

Miehet eivät ajattele muuta kuin näkemäänsä harrastaessaan seksiä sinun kanssasi. Ellette sitten ole pilkkopimeässä, jolloin hänen pitää kuvitella miltä näytät.

t. Mies

Vierailija
25/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketta. Et sä ole edes kaunis. Lopeta jo. Koko kylä nauraa sulle muutenkin. Kun sut näin ekaa kertaa jäin vaan katsomaan miten soittaneen olet. Ne kuvat mitä lataat nettiin. Huh. Todellisuus on iiiiiihan jotain muuta. Nuhjuinen ja likainen. Mutta niin on sun maine. Niin makaa kun petaa.

Vierailija
26/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sinua kauniimmat murehtivat takuuvarmasti jotain myöskin, ehkä hekin ovat sitä mieltä että on heitä kauniimpia tms. Aina jollain on paremmin asiat kuin itsellä. Mutta itsellä voi joku toinen asia olla paremmin kuin sillä toisella.

Vierailija
27/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ajattele muuta kuin näkemäänsä harrastaessaan seksiä sinun kanssasi. Ellette sitten ole pilkkopimeässä, jolloin hänen pitää kuvitella miltä näytät.

t. Mies

Jos ajattelee näkemäänsä, niin luulisi seisokin olevan mennyttä - ap

Vierailija
28/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi ei ole siinä, että tekee itsensä paremman näköiseksi vaan siinä, että viihtyy nahoissaan ja on itsevarma. Jokainen on erilainen ja tavallaan kaunis. Jos mies vertailee sinua muihin kun olette intiimisti niin ei sellaisen kanssa kannata olla.

Tämä itsevarmuus-klishee on ammattilaiskäytössä huonoitsetuntoisille potilaille. Oikeastihan se on valhe, mutta monia lohduttava, ja auttaa tyytymään tilanteeseen Plan B:na.

No minulle tämä toimi käytännössä. Mieheni ex oli missityyppisen kaunotar, mutta esim opiskeluporukan saunailloissa huomasi , miten hän häpeili alastomuutta ja vartaloaan ja muutenkin suhtautui ulkonäköönsä pakkomielteisesti. Olen aina ollut tyytyväinen kehooni ja esim alastomuus ei ole ollut koskaan ongelma. Minulla oli suurempi kynnys päästää mies pöksyihini kuin antaa hänen nähdä rintani. Pystyn myös harrastamaan seksiä päivän valossa. Tämä on yksi osanen siinä miksi mies valitsi minut exänsä sijaan, vaikka varmasti kaikilla mittapuulla hän oli paremman näköinen.

Kummallista tekstiä.. Eikö se ole ihan normaalia, että pöksyihin päästämisen kynnys on korkeammalla kuin rintojen näyttämisen kynnys? Vai meinaatko, että naiset yleensä noin vain naiskentelevat kaiken maailman miesten kanssa kunhan ei vaan tarvitse näyttää rintoja niille?

Vierailija
29/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monikaan nainen voikaan koskaan olla täysin tyytyväinen ulkonäköönsä, koska kauneusihanteet ovat niin mahdottomat, paitsi harvoille geenilotossa voittaneille...

Tietysti voidaan mennä sille linjalle, että jokainen ihminen on kaunis, oma ainutlaatuinen yksilönsä jne. - mutta ei se silti omaa esteettistä silmää hämää, jos totta puhutaan, kun on koko elämänsä nähnyt missit ja mallit naiskauneuden mittarina...

Pitää etsiä muita tyytyväisyyden aiheita kuin ulkonäkö, mitä aikaisemmin tämän tajuaa, niin sitä parempi

- ja ulkonäössäkin kannattaa tavisten hakea, esim. tervettä ja hyväkuntoista kehoa jne.

Tärkeää on, että saat kumppanin tuntemaan itsensä rakastetuksi ja halutuksi, niin ei liiku muut mielessä. Eikä tietenkään pidä olla kynnysmatto, vaan oma aito persoonansa, joka arvostaa myös itseään.

Mulle taas muiden ihmisten arvostamalla kauneudella ei ole mitään väliä. Mulle kauneutta on se, että oma mies pitää minua maailman kauneimpana naisena. Minäni ei riipu tuntemattomien ihmisten lätinästä netissä, eikä missikisoista. Mulla on oma elämä, ja arvotan siinä niitä asioita mitä itse tykkään. Vähempi nettiä ja somea, ja enempi sitä omaa elämää, niin hyvä tulee.

Vierailija
30/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et varmaan osaa nauttia yhtään mistään tässä maailmassa, kun aina jossain kuitenkin on jotain parempaa. Voi huokaus.

Ei pidä paikkaansa. Mutta mun mielestä jos ajattelee ihan loogisesti, niin miehet varmasti katsoo netissä niitä parhaimman näköisiä naisia. Onhan siinä aika kontrasti minuun verrattuna.

Pitäisikö sitten miettiä sellaista miestä joka ei elä elämäänsä katsellen netistä naisia? Minulle tuollainen miees olisi ehdoton turn off.

Vierailija
31/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et varmaan osaa nauttia yhtään mistään tässä maailmassa, kun aina jossain kuitenkin on jotain parempaa. Voi huokaus.

Ei pidä paikkaansa. Mutta mun mielestä jos ajattelee ihan loogisesti, niin miehet varmasti katsoo netissä niitä parhaimman näköisiä naisia. Onhan siinä aika kontrasti minuun verrattuna.

Pitäisikö sitten miettiä sellaista miestä joka ei elä elämäänsä katsellen netistä naisia? Minulle tuollainen miees olisi ehdoton turn off.

Tarkoitat varmaan "miestä"? On nimittäin olemassa miehiä, ja sitten näitä "miehiä".

Vierailija
32/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa miettiä muita naisia ja niidne kroppia.Mulla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
33/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 100kg. Silti mulla on vain b-kupin tissit ja vartalo sellainen tasapaksu. Lisäkoristeena onnettomuudesta muistoksi jääneitä arpia vartalossa ja nuoruuden hölmöyksissä otettu tatuointi joka näyttää nykyään lähinnä isolta mustelmalta. Naamakaan ei kovin ihmeellinen ole.

Olen ollut onnellisesti naimisissa yli 15v, eikä mies ainakaan vielä ole kehittänyt erektio-ongelmaa.

Miten tämä on mahdollista? No siten että me rakastetaan toisiamme. Onhan ne mainosten missit ja adonikset ihan nättejä katsella, mutta entä sitten? Osaako ne koskettaa? Onko ne mukavia ihmisiä joiden seurassa on hyvä olla? Käpertyisikö ne tyytyväisenä kainaloon joka ilta? Olisko sellaisen kanssa kiva jakaa elämänsä ja rakentaa yhteistä elämäntarinaa? Olisko seksi sellaisen kanssa kunnon toimintaa eikä vain puolin ja toisin kriittistä mittailua ja katselua?

Jos et tajua että yhdessäolossa ja seksissä on pohjimmiltaan kysymys aika hiton paljon ulkonäköä suuremmista asioista, en voi kuin sääliä sinua ja onnetonta elämääsi. Kun Prismassa tavataan, varmaan jäät katsomaan meidän perään ja mietit, miten noi voi muka harrastaa keskenään seksiä ja olla naimisissa kun kumpaakaan ei huolittaisi mallitoimiston listalle. No, asiahan on niin että jos et kykene tajuamaan itse, ei sinua muutkaan voi oikein auttaa.

Vierailija
34/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän monia muita miehiä paremman näköisempänä kuin omaa miestäni, silti ollaan yhdessä ja nautitaan kaikenlaisesta keskenämme, tämä lienee totta myös toisin päin. Ei kukaan estä katselemasta niitä kauniita ihmisiä ja nauttimaan heidän kauneudestaan. Eri asia on kuitenkin olla parisuhteessa ja rakastaa toista epätäydellisyydestä huolimatta tai niiden takia. Täällä eletään kuitenkin vain kerran, ja jokainen tarvitsee rakkautta ja hyväksyntää ihan samalla lailla. Kuntoile ja kaunistaudu, jos se saa olosi paremmaksi, mutta hyväksy ettet voi muuttua maailman kauneimmaksi, eikä sinun tarvitsekaan.

Vierailija
35/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä ihmisiä, joista toiset ovat kauniimpia kuin toiset, toiset rumempia kuin toiset, mutta se kuka on kaunis tai ruma voi sekin olla mielipidekysymys ja vaihtelee siten ihmisestä toiseen.

Tosiasia on se, ettei kukaan kauniskaan säily nuorena ja kauniina koko elämäänsä. Miksi verrata itseään muihin? Elämä ja parisuhteet eivät ei ole missikisa. Kauneuskaan ei tee ketään onnelliseksi, vaan usein tyytymättömäksi ja tyhjäksi. Olemmehan ihmisiä, emmekä pahvikuvia.

Sinä olet syntynyt just tuohon kehoon, ja joudut elämään sen kanssa loppuelämäsi sekä ottamaan vastaan kaiken mikä tulee sitä kehoa runtelemaan (synnytykset, imetykset, lihomiset, laihtumiset, ympäristo, stressi, ikä, sairaudet, vammat). Ne naiset, jotka laskevat kauneuden varaan, pelaavat peliä, jossa voivat vain hävitä.

Loppujen lopuksi sillä minkälainen sun keho on, ei ole väliä, vaan sillä miten asennoidut asiaan.  Elätkö koko elämäsi sodassa kehosi kanssa kuin siamilaiset kaksoset, jotka ovat toistensa vihamiehiä? Vai rupeatko itse itsesi parhaimmaksi ystäväksi?

Kehoa ylempi on kuitenkin mieli. Kehitä mieltäsi. Mielestä on enemmän apua elämäntiellä kuin nätistä pärstävärkistä.

Vierailija
36/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko aina kaikkea ajatella miesten mielipiteiden kautta? Tärkeintä on se, että on terve ja toimintakykyinen vartalo. Itse surin vartaloni ”puutteita” vuosikymmeniä aivan turhaan.

Nyt kun olen vammautunut osaisin arvostaa sitä tervettä ja toimintakykyistä vartaloa puutteineen päivineen. Siitä huolimattakin että useampi mies on huomautellut minulle vartaloni puutteista silloin kun olin terve.

Vierailija
37/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla tyytyväinen itseensä kun joillakin miehillä on isompi muna?

Vierailija
38/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nauttii kosketuksesta. Muutoin ne olisi ihan tyytyväisiä siellä käsi housuissa netin ääressä. Sinun läheisyys on se, mikä hyvän olon tuottaa kun olette yhdessä, eikä mikään päivällä nähty sääripari tai rintavako.

Lisäksi; nauti itsekin siitä. Ei sinun tarvitse olla mikään väline hyvälle ololle, eikä etenkään sellainen jota katsotaan vertaillen.

Älä esineellistä itseäsi, niin muutkaan eivät kehtaa sitä sinulle tehdä. Ole verta ja lihaa. Ole läsnä.

Vierailija
39/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika kauheaa olla noin ulkonäkö keskeinen. Ap:lla varmaan aika helppo elämä kun ei muuta mietittävää.

Vierailija
40/51 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla me kauniitkin nuorina ja epävarmoina tunsimme, kun vastaan tuli tai telkkarissa näkyi itseämme kauniimpi nainen. Kun hyväksyy sen, että aina on kauniimpia, komeampia, nuorempia, hoikempia, pidempiä, älykkäämpiä, menestyneempiä jne ihmisiä, lakkaa vertailemasta itseään muihin.