Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leveä p.rse, isot rinnat, persjalat, miten olla tyylikäs vai voiko?

Vierailija
28.04.2018 |

Löytyiskö kuvia joissa tälläinen naapurimaan mastuskan näköinen nainen olisi tyylikäs?Kaunista ei saa, mutta kun ei näyttäis siltä, että tulossa perunapellolta marraskuussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kun kerran isot rinnat ja leveä perä löytyy. Tyylikkyydestä en tiedä, mutta kyseiset ominaisuudet tuntuvat olevan muodissa, ja ne omaavat niitä ”aitoja naisia”.

Vierailija
2/4 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Kardashians

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta Kardashians

Tarkoitin tyylikkyyttä, tarkoitus ei ole kulkea pelkissä sukkahousuissa ja nahkavyö tissien päällä.

Vierailija
4/4 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saa! Kuulostaa vähän minun kroppatyypiltäni, ja itselläni esimerksi hameet ja mekot on pelastaneet elämän kun olen oppinut käyttämään.

Jos on vyötäröä yhtään, niin hame, joka tulee vyötärön kapeimpaan kohtaan ja levenee oikein runsaasti A-malliin (tai kellohame). Pituus ei saa missään nimessä ylittää tai alittaa liikaa polvea persjalkaisuuden vuoksi.

Oikein mustat sukkahousut linjakkuutta luomaan. Sitten kengät. Osta sellaiset joissa on vähän korkoa mutta on mukavat. Persjalkaiset tarvii kohoefektin. Voit myös ostaa todella hillityn värisiä vaatteita ja siihen oikein päräyttävät kengät huomion herättäjäksi (mulle tarkoittaa tyyliin vaaleanpunaiset, kreisiä tiedän....)

Rintojen kanssa on tärkeintä oikein oikein oikein hyvät ja napakat liivit. Jos niitä ei ole, kaikki vaatteet näyttää huonolta!

Paitoina voi suosia tätä tyyppiä, joka korostaa vyötäröä: http://www.whistles.com/women/clothing/knitwear/tie-front-cotton-cardig…

Mutta ei liian pitkää, jos hame! Koska silloin menee huomio vyötäröltä. Esim suorien housujen kanssa tuo paita on hyvä.

Tässä linkissä on kuva jokaisesta vartalontyypistä ja kuvan alla linkki pukeutumisvinkkeihin, katso vaikka sieltä ja etsi samanlaisia esimerkkejä.

https://blog.stitchfix.com/fashion-tips/find-fit-for-your-body-type/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi