Miksi mies haluaa jättää tilanteen roikkumaan?
Ei ole valmis suhteeseen? Ei halua rakastua? Antaa pelolle vallan? Hetki on väärä? Ihminen on väärä? Jotain muuta?
Mies lupailee, mutta ei pidä lupauksiaan. Tiedän että hän välittää minusta. Joku on esteenä, mutta hän ei kerro mikä se on. En jaksa lähteä arvailemaan, joten joudun luopumaan hänestä. Silti harmittaa kovasti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa tämä. Onko muita vaihtoehtoisia selityksiä? Olisiko miehiä paikalla vastaamaan?
Mitä jos tilanne on muuten vastaava, mutta mies ei lupaile mitään, ei sano mitään välittämisiä suoraan eikä lepertele, mutta näitä asioita tulee esiin rivien välistä. Pyrkii olemaan rehellinen, mutta varoo jotenkin ehkä loukkaamasta. Ei vonkaa koskaan eikä seksiin asti päädytä, mutta on kuitenkin itse aloitteellinen. Osoittaa kiinnostusta ja välittämisen merkkejä vielä siinäkin vaiheessa, kun kumpikin on jo sitoutunut toisaalle. Mikä on tuomionne?
Aloitteellinen MIHIN, jos kerta ei mitään seksiä? Hyväilyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa tämä. Onko muita vaihtoehtoisia selityksiä? Olisiko miehiä paikalla vastaamaan?
Mitä jos tilanne on muuten vastaava, mutta mies ei lupaile mitään, ei sano mitään välittämisiä suoraan eikä lepertele, mutta näitä asioita tulee esiin rivien välistä. Pyrkii olemaan rehellinen, mutta varoo jotenkin ehkä loukkaamasta. Ei vonkaa koskaan eikä seksiin asti päädytä, mutta on kuitenkin itse aloitteellinen. Osoittaa kiinnostusta ja välittämisen merkkejä vielä siinäkin vaiheessa, kun kumpikin on jo sitoutunut toisaalle. Mikä on tuomionne?
Aloitteellinen MIHIN, jos kerta ei mitään seksiä? Hyväilyyn?
Läheisyyteen, kosketukseen, flirttiin, keskusteluun ympäristössä, jossa nyt ei ole mahdollista päätyä seksiin, sekä yhteydenottoja. Alunperin piirittämistä, sitten pakittamista, piirittämistä ja taas pakittamista, kunnes ei enää ole mahdollista piirittää. Niin kuin ei olisi osannut päättää.
Onko kukaan toiminut itse näin? Osaatko selittää, millaiset ajatukset ja tunteet siellä on taustalla?
Varmaan samasta syystä kuin nainenkin.
Tee sille jotain inhottavaa, pane vaikka sen veljeä tai parasta ystävää.
Jätä vastaamatta ja oharoi yms.
Tuollaiset ihmiset ansaitsevat kaiken ikävän!
Sama tilanne, mutta mies ei ole koskaan lupaillut mitään. Miksi miehet leikkivät vaikeasti saavutettavaa? Kiinnostusta kuitenkin selvästi löytyy. Eikö miehet tajua loukkaavansa naisia, vai tekevätkö he sen tahallaan? Kohottaakseen itsetuntoaan.
Jotkut miehet hakevat dominoivaa tyyppiä naisystäväksi, jotta ei itse tarvitse tehdä mitään päätöksiä, Ei tarvitse tehdä aloituksia, ei tarvitse ihmetellä, vaan antaa toisen viedä. Vahva dominoiva nainen tekee kaiken.
Samaa kysyisin. Voisiko miehet vastata tähän?
Kuulostaa ihan mun tilanteelta? Millaselle tyypille tää meni?
Normaali hyväkäytöksinen mies. Välillänne ei ole mitään.